José María Aznar canvia totalment de ‘look’ i deixa a tot el món sense paraules

 

José María Aznar ha tornat. L’expresident del govern ha tornat per parlar sobre l’actualitat en una trobada telemàtica organitzada per Nueva Economía Fórum. Les seues paraules no han deixat indiferent a ningú i tampoc el seu nou ‘look’. 

 

Aznar ha recalcat que és un error molt gran transmetre el missatge que Madrid és una ciutat pràcticamente empestada en la que no es pot ni viure, com ho és també la sensació d’obsessió pel control polític de la capital.

 

Canvi d’imatge

Però, al marge de les seues declaracions, el que més ha cridat l’atenció al públic ha sigut el seu canvi d’imatge, que pot ser degut a la llum de l’habitació des de la qual va parlar l’expresident del govern. Encara que són molts els que apunten que el color de cabells de José María Aznar podria ser degut a un canvi total de ‘look’.

 

Acostumats al to negre del seu cabell, va sorprendre la lluminositat i el color clar de la seua cabellera durant la seva intervenció. Este inesperat canvi d’imatge de l’exlíder del PP ha generat un gran debat en les xarxes socials.

«José María Aznar porta el mateix tint ros surfer que es va posar de moda en els anys noranta», «Aznar s’ha tenyit de ros. Quin esperpent!» o «El que li faltava… He vist a Aznar ros? El 2020 seguix superant-se» són només alguns dels comentaris que es poden llegir a Twitter sobre el sorprenent canvi de ‘look’ de l’expresident, il·lustrats amb imatges del moment o fins i tot mems d’allò més divertits.

 

Està clar que el ‘look’ d’Aznar sorprèn, encara que no tant les seues paraules. I és que ha lamentat «l’intent de criminalitzar algunes persones» en Madrid, i ha censurat que el govern de Pedro Sánchez es refugiï en la «cogovernança» per justificar-se.

 

L’expresident ha considerat que durant anys la Comunitat de Madrid ha sigut «un model de referència i de llibertat política, així com de tolerància i de convivència sense exclusions». De fet, ha recordat que és la comunitat que més aporta al PIB espanyol, al voltant del 20 per cent, i, per tant, la solidaritat i la cohesió de país depenen també del benestar de la regió madrilenya. Per això, Aznar ha insistit en l’«error» de transmetre el missatge d’una Madrid «empestada».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.