17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

José María Aznar canvia totalment de ‘look’ i deixa a tot el món sense paraules

 

José María Aznar ha tornat. L’expresident del govern ha tornat per parlar sobre l’actualitat en una trobada telemàtica organitzada per Nueva Economía Fórum. Les seues paraules no han deixat indiferent a ningú i tampoc el seu nou ‘look’. 

 

Aznar ha recalcat que és un error molt gran transmetre el missatge que Madrid és una ciutat pràcticamente empestada en la que no es pot ni viure, com ho és també la sensació d’obsessió pel control polític de la capital.

 

Canvi d’imatge

Però, al marge de les seues declaracions, el que més ha cridat l’atenció al públic ha sigut el seu canvi d’imatge, que pot ser degut a la llum de l’habitació des de la qual va parlar l’expresident del govern. Encara que són molts els que apunten que el color de cabells de José María Aznar podria ser degut a un canvi total de ‘look’.

 

Acostumats al to negre del seu cabell, va sorprendre la lluminositat i el color clar de la seua cabellera durant la seva intervenció. Este inesperat canvi d’imatge de l’exlíder del PP ha generat un gran debat en les xarxes socials.

«José María Aznar porta el mateix tint ros surfer que es va posar de moda en els anys noranta», «Aznar s’ha tenyit de ros. Quin esperpent!» o «El que li faltava… He vist a Aznar ros? El 2020 seguix superant-se» són només alguns dels comentaris que es poden llegir a Twitter sobre el sorprenent canvi de ‘look’ de l’expresident, il·lustrats amb imatges del moment o fins i tot mems d’allò més divertits.

 

Està clar que el ‘look’ d’Aznar sorprèn, encara que no tant les seues paraules. I és que ha lamentat «l’intent de criminalitzar algunes persones» en Madrid, i ha censurat que el govern de Pedro Sánchez es refugiï en la «cogovernança» per justificar-se.

 

L’expresident ha considerat que durant anys la Comunitat de Madrid ha sigut «un model de referència i de llibertat política, així com de tolerància i de convivència sense exclusions». De fet, ha recordat que és la comunitat que més aporta al PIB espanyol, al voltant del 20 per cent, i, per tant, la solidaritat i la cohesió de país depenen també del benestar de la regió madrilenya. Per això, Aznar ha insistit en l’«error» de transmetre el missatge d’una Madrid «empestada».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.