11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

José María Aznar canvia totalment de ‘look’ i deixa a tot el món sense paraules

 

José María Aznar ha tornat. L’expresident del govern ha tornat per parlar sobre l’actualitat en una trobada telemàtica organitzada per Nueva Economía Fórum. Les seues paraules no han deixat indiferent a ningú i tampoc el seu nou ‘look’. 

 

Aznar ha recalcat que és un error molt gran transmetre el missatge que Madrid és una ciutat pràcticamente empestada en la que no es pot ni viure, com ho és també la sensació d’obsessió pel control polític de la capital.

 

Canvi d’imatge

Però, al marge de les seues declaracions, el que més ha cridat l’atenció al públic ha sigut el seu canvi d’imatge, que pot ser degut a la llum de l’habitació des de la qual va parlar l’expresident del govern. Encara que són molts els que apunten que el color de cabells de José María Aznar podria ser degut a un canvi total de ‘look’.

 

Acostumats al to negre del seu cabell, va sorprendre la lluminositat i el color clar de la seua cabellera durant la seva intervenció. Este inesperat canvi d’imatge de l’exlíder del PP ha generat un gran debat en les xarxes socials.

«José María Aznar porta el mateix tint ros surfer que es va posar de moda en els anys noranta», «Aznar s’ha tenyit de ros. Quin esperpent!» o «El que li faltava… He vist a Aznar ros? El 2020 seguix superant-se» són només alguns dels comentaris que es poden llegir a Twitter sobre el sorprenent canvi de ‘look’ de l’expresident, il·lustrats amb imatges del moment o fins i tot mems d’allò més divertits.

 

Està clar que el ‘look’ d’Aznar sorprèn, encara que no tant les seues paraules. I és que ha lamentat «l’intent de criminalitzar algunes persones» en Madrid, i ha censurat que el govern de Pedro Sánchez es refugiï en la «cogovernança» per justificar-se.

 

L’expresident ha considerat que durant anys la Comunitat de Madrid ha sigut «un model de referència i de llibertat política, així com de tolerància i de convivència sense exclusions». De fet, ha recordat que és la comunitat que més aporta al PIB espanyol, al voltant del 20 per cent, i, per tant, la solidaritat i la cohesió de país depenen també del benestar de la regió madrilenya. Per això, Aznar ha insistit en l’«error» de transmetre el missatge d’una Madrid «empestada».

Últimes notícies

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.