José María Aznar canvia totalment de ‘look’ i deixa a tot el món sense paraules

 

José María Aznar ha tornat. L’expresident del govern ha tornat per parlar sobre l’actualitat en una trobada telemàtica organitzada per Nueva Economía Fórum. Les seues paraules no han deixat indiferent a ningú i tampoc el seu nou ‘look’. 

 

Aznar ha recalcat que és un error molt gran transmetre el missatge que Madrid és una ciutat pràcticamente empestada en la que no es pot ni viure, com ho és també la sensació d’obsessió pel control polític de la capital.

 

Canvi d’imatge

Però, al marge de les seues declaracions, el que més ha cridat l’atenció al públic ha sigut el seu canvi d’imatge, que pot ser degut a la llum de l’habitació des de la qual va parlar l’expresident del govern. Encara que són molts els que apunten que el color de cabells de José María Aznar podria ser degut a un canvi total de ‘look’.

 

Acostumats al to negre del seu cabell, va sorprendre la lluminositat i el color clar de la seua cabellera durant la seva intervenció. Este inesperat canvi d’imatge de l’exlíder del PP ha generat un gran debat en les xarxes socials.

«José María Aznar porta el mateix tint ros surfer que es va posar de moda en els anys noranta», «Aznar s’ha tenyit de ros. Quin esperpent!» o «El que li faltava… He vist a Aznar ros? El 2020 seguix superant-se» són només alguns dels comentaris que es poden llegir a Twitter sobre el sorprenent canvi de ‘look’ de l’expresident, il·lustrats amb imatges del moment o fins i tot mems d’allò més divertits.

 

Està clar que el ‘look’ d’Aznar sorprèn, encara que no tant les seues paraules. I és que ha lamentat «l’intent de criminalitzar algunes persones» en Madrid, i ha censurat que el govern de Pedro Sánchez es refugiï en la «cogovernança» per justificar-se.

 

L’expresident ha considerat que durant anys la Comunitat de Madrid ha sigut «un model de referència i de llibertat política, així com de tolerància i de convivència sense exclusions». De fet, ha recordat que és la comunitat que més aporta al PIB espanyol, al voltant del 20 per cent, i, per tant, la solidaritat i la cohesió de país depenen també del benestar de la regió madrilenya. Per això, Aznar ha insistit en l’«error» de transmetre el missatge d’una Madrid «empestada».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.