José María Aznar canvia totalment de ‘look’ i deixa a tot el món sense paraules

 

José María Aznar ha tornat. L’expresident del govern ha tornat per parlar sobre l’actualitat en una trobada telemàtica organitzada per Nueva Economía Fórum. Les seues paraules no han deixat indiferent a ningú i tampoc el seu nou ‘look’. 

 

Aznar ha recalcat que és un error molt gran transmetre el missatge que Madrid és una ciutat pràcticamente empestada en la que no es pot ni viure, com ho és també la sensació d’obsessió pel control polític de la capital.

 

Canvi d’imatge

Però, al marge de les seues declaracions, el que més ha cridat l’atenció al públic ha sigut el seu canvi d’imatge, que pot ser degut a la llum de l’habitació des de la qual va parlar l’expresident del govern. Encara que són molts els que apunten que el color de cabells de José María Aznar podria ser degut a un canvi total de ‘look’.

 

Acostumats al to negre del seu cabell, va sorprendre la lluminositat i el color clar de la seua cabellera durant la seva intervenció. Este inesperat canvi d’imatge de l’exlíder del PP ha generat un gran debat en les xarxes socials.

«José María Aznar porta el mateix tint ros surfer que es va posar de moda en els anys noranta», «Aznar s’ha tenyit de ros. Quin esperpent!» o «El que li faltava… He vist a Aznar ros? El 2020 seguix superant-se» són només alguns dels comentaris que es poden llegir a Twitter sobre el sorprenent canvi de ‘look’ de l’expresident, il·lustrats amb imatges del moment o fins i tot mems d’allò més divertits.

 

Està clar que el ‘look’ d’Aznar sorprèn, encara que no tant les seues paraules. I és que ha lamentat «l’intent de criminalitzar algunes persones» en Madrid, i ha censurat que el govern de Pedro Sánchez es refugiï en la «cogovernança» per justificar-se.

 

L’expresident ha considerat que durant anys la Comunitat de Madrid ha sigut «un model de referència i de llibertat política, així com de tolerància i de convivència sense exclusions». De fet, ha recordat que és la comunitat que més aporta al PIB espanyol, al voltant del 20 per cent, i, per tant, la solidaritat i la cohesió de país depenen també del benestar de la regió madrilenya. Per això, Aznar ha insistit en l’«error» de transmetre el missatge d’una Madrid «empestada».

Anuncios

Últimes notícies

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.