Labora ofereix 800 places de cursos d’idiomes gratis al seu campus virtual

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, obri matrícula hui 1 de juliol per a una nova edició de cursos d’idiomes al seu campus virtual. En total, seran 800 les places: anglés per als nivells A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de LABORA i les inscripcions es realitzaran des d’aquesta pàgina.

Sobre els cursos d’idiomes

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, amb el qual les persones matriculades poden realitzar-ho en qualsevol moment del dia, així com qualsevol consulta als tutors dels cursos.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com a demandant d’ocupació o inscriure’s en LABORA. Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció en els cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus.

Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades encara que subsidiàriament poden participar persones ocupades, és totalment gratuïta i compta amb el suport de la Unió Europea, que cofinança aquests cursos a través del Fons Social Europeu.

Cursos de competències transversals

D’altra banda, Labora ofereix també al campus virtual cursos en competències transversals, que han experimentat en les últimes edicions un considerable augment d’alumnat matriculat. Aquests cursos, el període de matrícula dels quals s’obri cada mes, han vist triplicar-se el nombre d’alumnes participants, de manera que mentre en l’edició número 16 es va comptar amb 224 persones matriculades, en la convocatòria 18 aquesta quantitat ha ascendit a 650, triplicant d’aquesta manera les persones matriculades.

Aquests cursos tenen com a objectiu millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat. S’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses en l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La seua duració és de 25 hores, estan tutoritzats i doten a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Com que també són en línia, estan disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació en línia

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.

Es pot accedir al curs a través de qualsevol dispositiu electrònic, la qual cosa facilita molt les possibilitats d’accés als participants. Simplement cal entrar a l’aula virtual de LABORA, introduir l’usuari i contrasenya per a tindre accés en tots els continguts docents, recursos didàctics i els diferents xats per a comunicar-se tant amb l’equip docent com amb la resta de l’alumnat.

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.