Labora ofereix 800 places de cursos d’idiomes gratis al seu campus virtual

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, obri matrícula hui 1 de juliol per a una nova edició de cursos d’idiomes al seu campus virtual. En total, seran 800 les places: anglés per als nivells A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de LABORA i les inscripcions es realitzaran des d’aquesta pàgina.

Sobre els cursos d’idiomes

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, amb el qual les persones matriculades poden realitzar-ho en qualsevol moment del dia, així com qualsevol consulta als tutors dels cursos.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com a demandant d’ocupació o inscriure’s en LABORA. Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció en els cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus.

Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades encara que subsidiàriament poden participar persones ocupades, és totalment gratuïta i compta amb el suport de la Unió Europea, que cofinança aquests cursos a través del Fons Social Europeu.

Cursos de competències transversals

D’altra banda, Labora ofereix també al campus virtual cursos en competències transversals, que han experimentat en les últimes edicions un considerable augment d’alumnat matriculat. Aquests cursos, el període de matrícula dels quals s’obri cada mes, han vist triplicar-se el nombre d’alumnes participants, de manera que mentre en l’edició número 16 es va comptar amb 224 persones matriculades, en la convocatòria 18 aquesta quantitat ha ascendit a 650, triplicant d’aquesta manera les persones matriculades.

Aquests cursos tenen com a objectiu millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat. S’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses en l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La seua duració és de 25 hores, estan tutoritzats i doten a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Com que també són en línia, estan disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació en línia

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.

Es pot accedir al curs a través de qualsevol dispositiu electrònic, la qual cosa facilita molt les possibilitats d’accés als participants. Simplement cal entrar a l’aula virtual de LABORA, introduir l’usuari i contrasenya per a tindre accés en tots els continguts docents, recursos didàctics i els diferents xats per a comunicar-se tant amb l’equip docent com amb la resta de l’alumnat.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.