Labora ofereix 800 places de cursos d’idiomes gratis al seu campus virtual

Ejemplo de shortcode con estilo
El termini d'inscripció està obert des de l'1 de juliol i els cursos s'inicien al setembre

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, obri matrícula hui 1 de juliol per a una nova edició de cursos d’idiomes al seu campus virtual. En total, seran 800 les places: anglés per als nivells A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de LABORA i les inscripcions es realitzaran des d’aquesta pàgina.

Sobre els cursos d’idiomes

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, amb el qual les persones matriculades poden realitzar-ho en qualsevol moment del dia, així com qualsevol consulta als tutors dels cursos.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com a demandant d’ocupació o inscriure’s en LABORA. Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció en els cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus.

Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades encara que subsidiàriament poden participar persones ocupades, és totalment gratuïta i compta amb el suport de la Unió Europea, que cofinança aquests cursos a través del Fons Social Europeu.

Cursos de competències transversals

D’altra banda, Labora ofereix també al campus virtual cursos en competències transversals, que han experimentat en les últimes edicions un considerable augment d’alumnat matriculat. Aquests cursos, el període de matrícula dels quals s’obri cada mes, han vist triplicar-se el nombre d’alumnes participants, de manera que mentre en l’edició número 16 es va comptar amb 224 persones matriculades, en la convocatòria 18 aquesta quantitat ha ascendit a 650, triplicant d’aquesta manera les persones matriculades.

Aquests cursos tenen com a objectiu millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat. S’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses en l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La seua duració és de 25 hores, estan tutoritzats i doten a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Com que també són en línia, estan disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació en línia

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.

Es pot accedir al curs a través de qualsevol dispositiu electrònic, la qual cosa facilita molt les possibilitats d’accés als participants. Simplement cal entrar a l’aula virtual de LABORA, introduir l’usuari i contrasenya per a tindre accés en tots els continguts docents, recursos didàctics i els diferents xats per a comunicar-se tant amb l’equip docent com amb la resta de l’alumnat.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.