14.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Labora ofereix 800 places de cursos d’idiomes gratis al seu campus virtual

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, obri matrícula hui 1 de juliol per a una nova edició de cursos d’idiomes al seu campus virtual. En total, seran 800 les places: anglés per als nivells A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de LABORA i les inscripcions es realitzaran des d’aquesta pàgina.

Sobre els cursos d’idiomes

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, amb el qual les persones matriculades poden realitzar-ho en qualsevol moment del dia, així com qualsevol consulta als tutors dels cursos.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com a demandant d’ocupació o inscriure’s en LABORA. Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció en els cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus.

Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades encara que subsidiàriament poden participar persones ocupades, és totalment gratuïta i compta amb el suport de la Unió Europea, que cofinança aquests cursos a través del Fons Social Europeu.

Cursos de competències transversals

D’altra banda, Labora ofereix també al campus virtual cursos en competències transversals, que han experimentat en les últimes edicions un considerable augment d’alumnat matriculat. Aquests cursos, el període de matrícula dels quals s’obri cada mes, han vist triplicar-se el nombre d’alumnes participants, de manera que mentre en l’edició número 16 es va comptar amb 224 persones matriculades, en la convocatòria 18 aquesta quantitat ha ascendit a 650, triplicant d’aquesta manera les persones matriculades.

Aquests cursos tenen com a objectiu millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat. S’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses en l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La seua duració és de 25 hores, estan tutoritzats i doten a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Com que també són en línia, estan disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació en línia

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.

Es pot accedir al curs a través de qualsevol dispositiu electrònic, la qual cosa facilita molt les possibilitats d’accés als participants. Simplement cal entrar a l’aula virtual de LABORA, introduir l’usuari i contrasenya per a tindre accés en tots els continguts docents, recursos didàctics i els diferents xats per a comunicar-se tant amb l’equip docent com amb la resta de l’alumnat.

Últimes notícies

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.