El Campus Virtual de Labora obri matrícula per a nous cursos d’idiomes gratuïtes

El Campus Virtual de Labora ha obert la matrícula per a una nova edició de cursos d’idiomes en línia gratuïts que respon a l’alta demanda de formació en idiomes.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de Labora (consultar ací). En la present edició s’ha obert matrícula en anglés A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2. El termini d’inscripció romandrà obert fins al dia 23 de gener.

Sobre els cursos d’idiomes

 

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, així doncs permeten la seua realització en qualsevol moment del dia.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com demandant d’ocupació o inscriure’s en Labora (actualment a través de cita consultar ací).

Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció als cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos (Tutorial – Com inscriure’s a l’Aula Virtual de LABORA) i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus (consultar ací). Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades. És gratuïta i compte amb el cofinançament de la Unió Europea.

 

Cursos de competències transversals

 

Així mateix, segueix obert el termini d’inscripció als cursos en competències transversals, amb l’objectiu de millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat.

Aquests cursos s’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La duració d’aquests és de 25 hores. Seran tutoritzats i dotaran a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Estaran disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació ‘en línia’

 

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.
 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.