18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

El Campus Virtual de Labora obri matrícula per a nous cursos d’idiomes gratuïtes

El Campus Virtual de Labora ha obert la matrícula per a una nova edició de cursos d’idiomes en línia gratuïts que respon a l’alta demanda de formació en idiomes.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de Labora (consultar ací). En la present edició s’ha obert matrícula en anglés A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2. El termini d’inscripció romandrà obert fins al dia 23 de gener.

Sobre els cursos d’idiomes

 

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, així doncs permeten la seua realització en qualsevol moment del dia.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com demandant d’ocupació o inscriure’s en Labora (actualment a través de cita consultar ací).

Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció als cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos (Tutorial – Com inscriure’s a l’Aula Virtual de LABORA) i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus (consultar ací). Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades. És gratuïta i compte amb el cofinançament de la Unió Europea.

 

Cursos de competències transversals

 

Així mateix, segueix obert el termini d’inscripció als cursos en competències transversals, amb l’objectiu de millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat.

Aquests cursos s’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La duració d’aquests és de 25 hores. Seran tutoritzats i dotaran a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Estaran disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació ‘en línia’

 

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.
 

Últimes notícies

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.