El Campus Virtual de Labora obri matrícula per a nous cursos d’idiomes gratuïtes

El Campus Virtual de Labora ha obert la matrícula per a una nova edició de cursos d’idiomes en línia gratuïts que respon a l’alta demanda de formació en idiomes.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de Labora (consultar ací). En la present edició s’ha obert matrícula en anglés A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2. El termini d’inscripció romandrà obert fins al dia 23 de gener.

Sobre els cursos d’idiomes

 

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, així doncs permeten la seua realització en qualsevol moment del dia.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com demandant d’ocupació o inscriure’s en Labora (actualment a través de cita consultar ací).

Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció als cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos (Tutorial – Com inscriure’s a l’Aula Virtual de LABORA) i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus (consultar ací). Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades. És gratuïta i compte amb el cofinançament de la Unió Europea.

 

Cursos de competències transversals

 

Així mateix, segueix obert el termini d’inscripció als cursos en competències transversals, amb l’objectiu de millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat.

Aquests cursos s’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La duració d’aquests és de 25 hores. Seran tutoritzats i dotaran a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Estaran disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació ‘en línia’

 

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.
 

Últimes notícies

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.