El Campus Virtual de Labora obri matrícula per a nous cursos d’idiomes gratuïtes

El Campus Virtual de Labora ha obert la matrícula per a una nova edició de cursos d’idiomes en línia gratuïts que respon a l’alta demanda de formació en idiomes.

L’oferta formativa del campus virtual es pot consultar en la pàgina web de Labora (consultar ací). En la present edició s’ha obert matrícula en anglés A1, A2, B1 i B2, francés A1 i A2 i alemany A1 i A2. El termini d’inscripció romandrà obert fins al dia 23 de gener.

Sobre els cursos d’idiomes

 

La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 són 240 hores. Tots aquests cursos són completament en línia, així doncs permeten la seua realització en qualsevol moment del dia.

Per a accedir als cursos és necessari figurar com demandant d’ocupació o inscriure’s en Labora (actualment a través de cita consultar ací).

Una vegada inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web de Labora. Per a resoldre els dubtes sobre la inscripció als cursos, Labora ha publicat en el seu canal de YouTube un tutorial amb els passos (Tutorial – Com inscriure’s a l’Aula Virtual de LABORA) i amb la documentació que és necessària per a poder accedir al campus (consultar ací). Cal ressaltar que aquesta formació està dirigida prioritàriament a persones desocupades. És gratuïta i compte amb el cofinançament de la Unió Europea.

 

Cursos de competències transversals

 

Així mateix, segueix obert el termini d’inscripció als cursos en competències transversals, amb l’objectiu de millorar la inserció laboral de les persones desocupades i formar-les en les competències més demandades pels sectors productius de la Comunitat.

Aquests cursos s’han triat entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar al personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres.

La duració d’aquests és de 25 hores. Seran tutoritzats i dotaran a aquelles persones que els cursen d’un diploma d’aprofitament. Estaran disponibles per a la seua realització durant les 24 hores del dia.

Aposta per la formació ‘en línia’

 

Labora ha fet una aposta per la formació en línia, cada dia més demandada per la ciutadania. Així, des de la crisi sanitària a conseqüència de la pandèmia, s’ha reforçat l’oferta del campus virtual que permet una formació a distància, a la mesura de cada persona i de forma més segura.
 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.