La Llançadora Connecta Ocupació torna a l’octubre a Alacant

Fundació Santa Maria la Real i Fundació Telefónica posen en marxa, al costat de l’Agència Local de Desenvolupament de l’Ajuntament d’Alacant, este mes d’octubre una nova Llançadora Connecta Ocupació, per ajudar a trobar feina a 20 persones desocupades. Per a això es compta amb el cofinançament de Fons Social Europeu (a través del programa operatiu poises) i la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat.

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen de España, Ha explicat que “el programa ‘Llançadora Connecta Ocupació’ és gratuït i se sustenta en l’orientació laboral per ajudar i guiar a persones en situació d’atur a reactivar la seua recerca de feina amb noves tècniques i eines, reforçant les competències transversals i digitals”.

La Llançadora Connecta Ocupació d’Alacant començarà a finals d’octubre i estarà operativa fins a finals de març de 2022, oferint de manera gratuïta orientació laboral i assessorament per a persones en atur o desocupació.

Hi poden participar homes i dones en situació d’atur, amb edats compreses entre els 18 i els 60 anys. Poden tenir qualsevol nivell d’estudis (ESO, Formació Professional, Batxillerat, Universitat, Master, etc.) i procedir de qualsevol sector professional, amb o sense experiència prèvia.

“Els seus participants assistiran a sessions virtuals i presencials; comptaran amb el suport i l’assessorament d’especialistes per aprendre a realitzar un itinerari integral de recerca de feina, actualització de currículum, simulació d’entrevistes de treball i contacte amb empreses “, ha comentat l’edil.

Format mixt: online + presencial

 

Les persones participants es reuniran diversos dies a la setmana de forma virtual (a través de diferents aplicacions informàtiques) i de forma presencial, en instal·lacions cedides gratuïtament per l’Ajuntament, on es comptarà amb totes les mesures d’higiene, seguretat i distància social requerides. No obstant això, el programa podrà passar a un format totalment online si així es requereix per la situació de la pandèmia.

Comptaran amb l’assessorament d’especialistes en orientació laboral, eines digitals i contactes amb empreses, que els guiaran per millorar la seua ocupabilitat i perseguir la seua inserció. D’esta manera, realitzaran dinàmiques d’intel·ligència emocional per aprendre a desenvolupar un pla de prospecció laboral i focalitzar el seu objectiu professional; actualització de currículums i simulacions d’entrevistes de treball; mapes d’ocupabilitat i contactes amb empreses.

Inscripció

 

Les persones interessades a participar en la propera Llançadora Connecta Ocupació disposen fins al 8 d’octubre per realitzar la seua inscripció al web en este enllaç.

També poden fer-ho de forma presencial a l’Agència Local d’Alacant, sol·licitant cita prèvia al telèfon 965 14 57 00, en horari de 9 a 14 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.