La Llançadora Connecta Ocupació torna a l’octubre a Alacant

Fundació Santa Maria la Real i Fundació Telefónica posen en marxa, al costat de l’Agència Local de Desenvolupament de l’Ajuntament d’Alacant, este mes d’octubre una nova Llançadora Connecta Ocupació, per ajudar a trobar feina a 20 persones desocupades. Per a això es compta amb el cofinançament de Fons Social Europeu (a través del programa operatiu poises) i la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat.

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen de España, Ha explicat que “el programa ‘Llançadora Connecta Ocupació’ és gratuït i se sustenta en l’orientació laboral per ajudar i guiar a persones en situació d’atur a reactivar la seua recerca de feina amb noves tècniques i eines, reforçant les competències transversals i digitals”.

La Llançadora Connecta Ocupació d’Alacant començarà a finals d’octubre i estarà operativa fins a finals de març de 2022, oferint de manera gratuïta orientació laboral i assessorament per a persones en atur o desocupació.

Hi poden participar homes i dones en situació d’atur, amb edats compreses entre els 18 i els 60 anys. Poden tenir qualsevol nivell d’estudis (ESO, Formació Professional, Batxillerat, Universitat, Master, etc.) i procedir de qualsevol sector professional, amb o sense experiència prèvia.

“Els seus participants assistiran a sessions virtuals i presencials; comptaran amb el suport i l’assessorament d’especialistes per aprendre a realitzar un itinerari integral de recerca de feina, actualització de currículum, simulació d’entrevistes de treball i contacte amb empreses “, ha comentat l’edil.

Format mixt: online + presencial

 

Les persones participants es reuniran diversos dies a la setmana de forma virtual (a través de diferents aplicacions informàtiques) i de forma presencial, en instal·lacions cedides gratuïtament per l’Ajuntament, on es comptarà amb totes les mesures d’higiene, seguretat i distància social requerides. No obstant això, el programa podrà passar a un format totalment online si així es requereix per la situació de la pandèmia.

Comptaran amb l’assessorament d’especialistes en orientació laboral, eines digitals i contactes amb empreses, que els guiaran per millorar la seua ocupabilitat i perseguir la seua inserció. D’esta manera, realitzaran dinàmiques d’intel·ligència emocional per aprendre a desenvolupar un pla de prospecció laboral i focalitzar el seu objectiu professional; actualització de currículums i simulacions d’entrevistes de treball; mapes d’ocupabilitat i contactes amb empreses.

Inscripció

 

Les persones interessades a participar en la propera Llançadora Connecta Ocupació disposen fins al 8 d’octubre per realitzar la seua inscripció al web en este enllaç.

També poden fer-ho de forma presencial a l’Agència Local d’Alacant, sol·licitant cita prèvia al telèfon 965 14 57 00, en horari de 9 a 14 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.