La Llançadora Connecta Ocupació torna a l’octubre a Alacant

Fundació Santa Maria la Real i Fundació Telefónica posen en marxa, al costat de l’Agència Local de Desenvolupament de l’Ajuntament d’Alacant, este mes d’octubre una nova Llançadora Connecta Ocupació, per ajudar a trobar feina a 20 persones desocupades. Per a això es compta amb el cofinançament de Fons Social Europeu (a través del programa operatiu poises) i la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat.

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen de España, Ha explicat que “el programa ‘Llançadora Connecta Ocupació’ és gratuït i se sustenta en l’orientació laboral per ajudar i guiar a persones en situació d’atur a reactivar la seua recerca de feina amb noves tècniques i eines, reforçant les competències transversals i digitals”.

La Llançadora Connecta Ocupació d’Alacant començarà a finals d’octubre i estarà operativa fins a finals de març de 2022, oferint de manera gratuïta orientació laboral i assessorament per a persones en atur o desocupació.

Hi poden participar homes i dones en situació d’atur, amb edats compreses entre els 18 i els 60 anys. Poden tenir qualsevol nivell d’estudis (ESO, Formació Professional, Batxillerat, Universitat, Master, etc.) i procedir de qualsevol sector professional, amb o sense experiència prèvia.

“Els seus participants assistiran a sessions virtuals i presencials; comptaran amb el suport i l’assessorament d’especialistes per aprendre a realitzar un itinerari integral de recerca de feina, actualització de currículum, simulació d’entrevistes de treball i contacte amb empreses “, ha comentat l’edil.

Format mixt: online + presencial

 

Les persones participants es reuniran diversos dies a la setmana de forma virtual (a través de diferents aplicacions informàtiques) i de forma presencial, en instal·lacions cedides gratuïtament per l’Ajuntament, on es comptarà amb totes les mesures d’higiene, seguretat i distància social requerides. No obstant això, el programa podrà passar a un format totalment online si així es requereix per la situació de la pandèmia.

Comptaran amb l’assessorament d’especialistes en orientació laboral, eines digitals i contactes amb empreses, que els guiaran per millorar la seua ocupabilitat i perseguir la seua inserció. D’esta manera, realitzaran dinàmiques d’intel·ligència emocional per aprendre a desenvolupar un pla de prospecció laboral i focalitzar el seu objectiu professional; actualització de currículums i simulacions d’entrevistes de treball; mapes d’ocupabilitat i contactes amb empreses.

Inscripció

 

Les persones interessades a participar en la propera Llançadora Connecta Ocupació disposen fins al 8 d’octubre per realitzar la seua inscripció al web en este enllaç.

També poden fer-ho de forma presencial a l’Agència Local d’Alacant, sol·licitant cita prèvia al telèfon 965 14 57 00, en horari de 9 a 14 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.