Maria Pombo publica el primer vídeo del seu bebè en Instagram

 

Maria Pombo li acaba de donar la benvinguda al seu primer fill, Martín, i, tan sols unes hores després, ha presentat al seu primogènit als seus 2 milions de seguidors. La influencer ha compartit un vídeo en el que apareix el xiquet dormint en els seus braços i la cançó ‘A thousand years’ de Christina Perri. «La meua vida», ha escrit al costat de les primeres imàtgens del seu fill.

 

Una publicació que ja ha conseguit més de 260 mil ‘m’agrada’ i una infinitat de felicitacions per l’arribada del seu primer fill. «El miracle més meravellós del món!!! Enhorabona als dos, un bes enorme i a gaudir d’aquest gran regal», ha escrit el cantant Ignacio Serrano.

 

«Enhorabona. Martin és preciós», ha assenyalat Cristina Pedroche. «Que bonic és, enhorabona família», han sigut  les paraules de Laura Escanes.

 

María Pombo no ha sigut l’única que ha publicat imàtgens del seu primogènit en les seues xarxes socials. El seu marit, Pablo Castellanos, també ha compartit un vídeo del seu fill en el seu compte d’Instagram. «Mai vaig pensar que m’agradaria canviar bolquers a les 4 am. Visca la vida més que mai», ha escrit al costat de la gravació.

 

«L’amor de la meua vida ha arribat»

Tot i que Martin havia de nàixer a principis d’any, la mateixa ‘influencer’ va anunciar fa uns dies que el seu ginecòleg li havia explicat que, tot i que estava tot bé, el xiquet estava «creixent a un ritme més lent» i, per este motiu, hi havia moltes possibilitats que li provocaren el part per «començar a alimentar-lo fora, perquè pareix que té moltes ganes d’eixir».

 

Així ha sigut. Maria Pombo i Pablo Castellanos, van ingressar el passat diumenge 27 de desembre cap a les 10.00 hores a l’hospital. No obstant això, el seu primogènit no va arribar fins a les 18.00 hores de la vesprada a través d’un part natural, tal com va anunciar la mateixa ‘influencer’ a les seues xarxes socials.

 

«Indescriptible. L’amor de la meua vida ha arribat avui a les 18. Gràcies de cor a tots pels vostres missatges», va escriure Pombo en el seu compte d’Instagram al costat d’una tendra imatge del seu fill dormint.

 

El 2020, un any difícil per Maria Pombo

Martín ha arribat en un any difícil per Maria Pombo. Tan sols uns dies després d’anunciar el seu embaràs, la ‘influencer’ donava a conèixer els resultats de les proves que s’havia fet recentment. «Efectivament tinc esclerosi múltiple», va confessar en un vídeo que va publicar a les seues xarxes socials. Tot i això, ha destacat que tenia una raó molt gran «per la que ser molt, molt, feliç».

 

«Com vaig dir, de vegades les il·lusions guanyen al pes de les pedres, amb la qual cosa la il·lusió que tenim ara guanya per golejada». No obstant això, fa tan sols unes setmanes va rebre un altre colp dur: la mort de Luis, el seu avi matern, a qui ella estava molt unida.

 

«Estel, estel, tan blanc com la neu, vés amb el teu pastoret no vingui el llop i et porti. Lluna de plata bonica, lluna de dolç brillar, dona’m la teua llum tan bonica, que he perdut una ovelleta i l’he de trobar. L’avi Luis», va escriure Maria Pombo en les seues xarxes socials.

 

Martín ha arribat a la seua vida per pal·liar les males notícies i per omplir d’alegria a la família.

 

Tot i això, encara els queda un dilema per resoldre: quin serà el primer cognom del petit. La ‘influencer’ ha assenyalat en diferents ocasions que li agradaria que el seu fill porte el seu cognom en primer lloc, de manera que ara hauran de debatre quina serà l’elecció final.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.