5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

2.076 places d’ocupació pública 2021 per a personal sanitari

 

El Ple del Consell ha aprovat l’Oferta Pública d’Ocupació del 2021 per a personal gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que està constituïda per 2.076 places estatutàries: 1.130 de torn lliure i 946 de promoció interna.

El total d’esta nova oferta aprovada per decret es divideix per categories professionals, amb indicació del nombre total de places per especialitat i sistema de provisió (nombre de places corresponent a torn lliure i nombre de places corresponents a promoció interna de personal estatutari fix).

Per categories, entre les 1.130 places estatutàries de torn lliure, són 20 places d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 131 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 107 metges de família EAP, 91 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

Pel que fa a les 946 places de promoció interna de personal estatutari, corresponen a 20 d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 60 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 46 metges o metgesses de família EAP, 39 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

El cost de les places ja està contemplat al capítol I del Pressupost de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual cosa no comporta noves obligacions econòmiques.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.