2.076 places d’ocupació pública 2021 per a personal sanitari

 

El Ple del Consell ha aprovat l’Oferta Pública d’Ocupació del 2021 per a personal gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que està constituïda per 2.076 places estatutàries: 1.130 de torn lliure i 946 de promoció interna.

El total d’esta nova oferta aprovada per decret es divideix per categories professionals, amb indicació del nombre total de places per especialitat i sistema de provisió (nombre de places corresponent a torn lliure i nombre de places corresponents a promoció interna de personal estatutari fix).

Per categories, entre les 1.130 places estatutàries de torn lliure, són 20 places d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 131 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 107 metges de família EAP, 91 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

Pel que fa a les 946 places de promoció interna de personal estatutari, corresponen a 20 d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 60 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 46 metges o metgesses de família EAP, 39 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

El cost de les places ja està contemplat al capítol I del Pressupost de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual cosa no comporta noves obligacions econòmiques.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.