2.076 places d’ocupació pública 2021 per a personal sanitari

 

El Ple del Consell ha aprovat l’Oferta Pública d’Ocupació del 2021 per a personal gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que està constituïda per 2.076 places estatutàries: 1.130 de torn lliure i 946 de promoció interna.

El total d’esta nova oferta aprovada per decret es divideix per categories professionals, amb indicació del nombre total de places per especialitat i sistema de provisió (nombre de places corresponent a torn lliure i nombre de places corresponents a promoció interna de personal estatutari fix).

Per categories, entre les 1.130 places estatutàries de torn lliure, són 20 places d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 131 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 107 metges de família EAP, 91 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

Pel que fa a les 946 places de promoció interna de personal estatutari, corresponen a 20 d’administratiu o administrativa; 120 d’auxiliar administratiu o administrativa, 165 de zelador, 20 d’infermer o infermera especialista obstètric ginecològic, 300 d’infermer o infermera IISS; 60 de facultatiu o facultativa especialista; 10 de fisioterapeuta, 46 metges o metgesses de família EAP, 39 pediatres EAP, 130 de tècnic o tècnica cura auxiliar infermeria; 26 de tècnic o tècnica especialista laboratori i 10 de tècnic o tècnica especialista en radiodiagnòstic.

El cost de les places ja està contemplat al capítol I del Pressupost de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual cosa no comporta noves obligacions econòmiques.

Últimes notícies

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.