Preocupació en l’entorn de Mila Ximénez després de la seua última publicació

 

No hi ha dubte que tots aquells que estimen Mila Ximénez saben que la col·laboradora de ‘Sálvame’ està vivint uns moments molt durs ja que, ara mateix, centra totes les seues energies en combatre este gran enemic, que és el càncer. 

 

I per a conseguir la victòria en esta dura lluita sap que compta amb tot el suport i les bones vibracions, no només de la seua família, sinó de tots els seus companys de programa i dels seus milers de seguidors.

 

Tots estan pendents de saber com es troba dia a dia durant la llarga batalla i esperen anar sabent amb tot detall com evoluciona i com se sent, no només físicament, sinó també d’ànims i de forces per a seguir avant. 

 

Per eixe motiu ha fet saltar les alarmes el seu silenci en totes les seues xarxes socials en les últimes setmanes. I és que només cal pegar-li una mirada al seu perfil oficial d’Instagram. La seua última publicació en la xarxa social data de fa uns vint dies.

 

L’última publicació de Mila, fa vint dies

És de veres que este últim post no va poder ser més emotiu. En ell donava les gràcies al seu club de fans oficial per estar sempre ahí, per tot el seu suport en estos moments tan difícils. I ells li dedicaven un emocionant vídeo de ben bé cinc minuts amb alguns dels seus millors moments en ‘Sálvame’, acompanyat d’una bonica cançó de Manuel Carrasco.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No sabéis todo el apoyo que me dais. GRACIAS

A post shared by Mila Ximenez (@milaximenezoficial) on

 

Però després d’esta última publicació, Mila Ximénez no ha tornat a compartir res en les seues xarxes. Cosa que ha provocat, com és lògic, que molts s’hagen preguntat si la coneguda col·laboradora pot estar vivint alguna xicoteta complicació en la malaltia. 

 

L’única cosa que sabem segura, ara mateixa, és que passarà prou de temps fins que tornem a vore a Mila en un plató de televisió. Ara està centrada en seguir el seu tractament i, per això, continua refugiada en sa casa de Marbella.

 

Mentrestant, qui no se separa del seu costat ni un moment és la seua filla Alba. La també filla del tenista Manolo Santana sap que, ara més que mai, sa mare la necessita i està sent, sense dubte, el millor suport que pot tindre Mila, que ha mostrat amb els seus missatges en setmanes anteriors que està forta i disposada a superar este càncer.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.