Preocupació en l’entorn de Mila Ximénez després de la seua última publicació

 

No hi ha dubte que tots aquells que estimen Mila Ximénez saben que la col·laboradora de ‘Sálvame’ està vivint uns moments molt durs ja que, ara mateix, centra totes les seues energies en combatre este gran enemic, que és el càncer. 

 

I per a conseguir la victòria en esta dura lluita sap que compta amb tot el suport i les bones vibracions, no només de la seua família, sinó de tots els seus companys de programa i dels seus milers de seguidors.

 

Tots estan pendents de saber com es troba dia a dia durant la llarga batalla i esperen anar sabent amb tot detall com evoluciona i com se sent, no només físicament, sinó també d’ànims i de forces per a seguir avant. 

 

Per eixe motiu ha fet saltar les alarmes el seu silenci en totes les seues xarxes socials en les últimes setmanes. I és que només cal pegar-li una mirada al seu perfil oficial d’Instagram. La seua última publicació en la xarxa social data de fa uns vint dies.

 

L’última publicació de Mila, fa vint dies

És de veres que este últim post no va poder ser més emotiu. En ell donava les gràcies al seu club de fans oficial per estar sempre ahí, per tot el seu suport en estos moments tan difícils. I ells li dedicaven un emocionant vídeo de ben bé cinc minuts amb alguns dels seus millors moments en ‘Sálvame’, acompanyat d’una bonica cançó de Manuel Carrasco.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No sabéis todo el apoyo que me dais. GRACIAS

A post shared by Mila Ximenez (@milaximenezoficial) on

 

Però després d’esta última publicació, Mila Ximénez no ha tornat a compartir res en les seues xarxes. Cosa que ha provocat, com és lògic, que molts s’hagen preguntat si la coneguda col·laboradora pot estar vivint alguna xicoteta complicació en la malaltia. 

 

L’única cosa que sabem segura, ara mateixa, és que passarà prou de temps fins que tornem a vore a Mila en un plató de televisió. Ara està centrada en seguir el seu tractament i, per això, continua refugiada en sa casa de Marbella.

 

Mentrestant, qui no se separa del seu costat ni un moment és la seua filla Alba. La també filla del tenista Manolo Santana sap que, ara més que mai, sa mare la necessita i està sent, sense dubte, el millor suport que pot tindre Mila, que ha mostrat amb els seus missatges en setmanes anteriors que està forta i disposada a superar este càncer.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.