Preocupació en l’entorn de Mila Ximénez després de la seua última publicació

 

No hi ha dubte que tots aquells que estimen Mila Ximénez saben que la col·laboradora de ‘Sálvame’ està vivint uns moments molt durs ja que, ara mateix, centra totes les seues energies en combatre este gran enemic, que és el càncer. 

 

I per a conseguir la victòria en esta dura lluita sap que compta amb tot el suport i les bones vibracions, no només de la seua família, sinó de tots els seus companys de programa i dels seus milers de seguidors.

 

Tots estan pendents de saber com es troba dia a dia durant la llarga batalla i esperen anar sabent amb tot detall com evoluciona i com se sent, no només físicament, sinó també d’ànims i de forces per a seguir avant. 

 

Per eixe motiu ha fet saltar les alarmes el seu silenci en totes les seues xarxes socials en les últimes setmanes. I és que només cal pegar-li una mirada al seu perfil oficial d’Instagram. La seua última publicació en la xarxa social data de fa uns vint dies.

 

L’última publicació de Mila, fa vint dies

És de veres que este últim post no va poder ser més emotiu. En ell donava les gràcies al seu club de fans oficial per estar sempre ahí, per tot el seu suport en estos moments tan difícils. I ells li dedicaven un emocionant vídeo de ben bé cinc minuts amb alguns dels seus millors moments en ‘Sálvame’, acompanyat d’una bonica cançó de Manuel Carrasco.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No sabéis todo el apoyo que me dais. GRACIAS

A post shared by Mila Ximenez (@milaximenezoficial) on

 

Però després d’esta última publicació, Mila Ximénez no ha tornat a compartir res en les seues xarxes. Cosa que ha provocat, com és lògic, que molts s’hagen preguntat si la coneguda col·laboradora pot estar vivint alguna xicoteta complicació en la malaltia. 

 

L’única cosa que sabem segura, ara mateixa, és que passarà prou de temps fins que tornem a vore a Mila en un plató de televisió. Ara està centrada en seguir el seu tractament i, per això, continua refugiada en sa casa de Marbella.

 

Mentrestant, qui no se separa del seu costat ni un moment és la seua filla Alba. La també filla del tenista Manolo Santana sap que, ara més que mai, sa mare la necessita i està sent, sense dubte, el millor suport que pot tindre Mila, que ha mostrat amb els seus missatges en setmanes anteriors que està forta i disposada a superar este càncer.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.