Preocupació en l’entorn de Mila Ximénez després de la seua última publicació

 

No hi ha dubte que tots aquells que estimen Mila Ximénez saben que la col·laboradora de ‘Sálvame’ està vivint uns moments molt durs ja que, ara mateix, centra totes les seues energies en combatre este gran enemic, que és el càncer. 

 

I per a conseguir la victòria en esta dura lluita sap que compta amb tot el suport i les bones vibracions, no només de la seua família, sinó de tots els seus companys de programa i dels seus milers de seguidors.

 

Tots estan pendents de saber com es troba dia a dia durant la llarga batalla i esperen anar sabent amb tot detall com evoluciona i com se sent, no només físicament, sinó també d’ànims i de forces per a seguir avant. 

 

Per eixe motiu ha fet saltar les alarmes el seu silenci en totes les seues xarxes socials en les últimes setmanes. I és que només cal pegar-li una mirada al seu perfil oficial d’Instagram. La seua última publicació en la xarxa social data de fa uns vint dies.

 

L’última publicació de Mila, fa vint dies

És de veres que este últim post no va poder ser més emotiu. En ell donava les gràcies al seu club de fans oficial per estar sempre ahí, per tot el seu suport en estos moments tan difícils. I ells li dedicaven un emocionant vídeo de ben bé cinc minuts amb alguns dels seus millors moments en ‘Sálvame’, acompanyat d’una bonica cançó de Manuel Carrasco.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No sabéis todo el apoyo que me dais. GRACIAS

A post shared by Mila Ximenez (@milaximenezoficial) on

 

Però després d’esta última publicació, Mila Ximénez no ha tornat a compartir res en les seues xarxes. Cosa que ha provocat, com és lògic, que molts s’hagen preguntat si la coneguda col·laboradora pot estar vivint alguna xicoteta complicació en la malaltia. 

 

L’única cosa que sabem segura, ara mateixa, és que passarà prou de temps fins que tornem a vore a Mila en un plató de televisió. Ara està centrada en seguir el seu tractament i, per això, continua refugiada en sa casa de Marbella.

 

Mentrestant, qui no se separa del seu costat ni un moment és la seua filla Alba. La també filla del tenista Manolo Santana sap que, ara més que mai, sa mare la necessita i està sent, sense dubte, el millor suport que pot tindre Mila, que ha mostrat amb els seus missatges en setmanes anteriors que està forta i disposada a superar este càncer.

Últimes notícies

El Villarreal C torna al liderat en una jornada marcada per un partit ajornat per Covid

El Villarreal C ha recuperat el liderat del grup VI de Tercera Federació després de guanyar a Ontinyent, en una jornada marcada per l’ajornament del Levante B-Crevillente per un brot de Covid. La Vall de Uxó ha empatat davant l’Atzeneta i ha cedit el primer lloc, mentres diversos equips han resolt partits plens de penals, expulsions i remuntades.

Ceuta rebrà l’Alta Distinció de la Generalitat pel coratge del seu poble

La Generalitat Valenciana concedirà enguany l’Alta Distinció a la ciutat autònoma de Ceuta, un reconeixement que el seu president, Juan Jesús Vivas, assegura que honra el coratge i el valor dels ceutins en un moment molt difícil per al territori.

Experiència, cooperació i ciència, claus per a prevenir desastres naturals

Experts internacionals han llançat des de València una plataforma de l’OCDE per a compartir experiències, reforçar la cooperació i posar la ciència al centre de la prevenció de desastres naturals.

Intervinguts 862 quilos de cocaïna en un contenidor al port de València

Vigilància Duanera i Guàrdia Civil han comissat 862 quilos de cocaïna amagats en un contenidor procedent de Guayaquil al port de València. No hi ha detinguts i s’investiga una possible contaminació a bord del vaixell.

Les primeres reaccions valencianes a l’anunci electoral de Sánchez esclaten en xarxes

L’anunci de Pedro Sánchez de dissoldre les Corts Generals i convocar eleccions generals anticipades el 29 de novembre ha encés les reaccions en xarxes socials dels principals dirigents polítics de la Comunitat Valenciana, que ja es posicionen davant la nova cita amb les urnes.

Cinc detinguts a València passen a disposició judicial després de la protesta per la vivenda

Les cinc persones arrestades dissabte a València després de la manifestació pel dret a la vivenda han passat este dilluns al matí a disposició judicial. Col·lectius socials han convocat una concentració a la Ciutat de la Justícia i han anunciat una caixa de resistència en suport dels detinguts.

L’acampada per la vivenda seguix a Alacant malgrat l’avanç electoral

El Sindicat de Vivenda de Carolines manté de manera indefinida l’acampada a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant després de la convocatòria d’eleccions generals, fins que s’aproven mesures com lloguers indefinits i més parc públic.

Demanen fins a 6 anys de presó a exempleats de l’Elche CF per quedar-se diners d’entrades

Nou exempleats de l’Elche CF, entre ells l’excap de taquilles, s’enfronten a fins a 6 anys de presó per una presumpta venda fraudulenta d’entrades entre 2007 i 2013 que hauria causat un perjudici d’1,2 milions d’euros al club.