Preocupació en l’entorn de Mila Ximénez després de la seua última publicació

 

No hi ha dubte que tots aquells que estimen Mila Ximénez saben que la col·laboradora de ‘Sálvame’ està vivint uns moments molt durs ja que, ara mateix, centra totes les seues energies en combatre este gran enemic, que és el càncer. 

 

I per a conseguir la victòria en esta dura lluita sap que compta amb tot el suport i les bones vibracions, no només de la seua família, sinó de tots els seus companys de programa i dels seus milers de seguidors.

 

Tots estan pendents de saber com es troba dia a dia durant la llarga batalla i esperen anar sabent amb tot detall com evoluciona i com se sent, no només físicament, sinó també d’ànims i de forces per a seguir avant. 

 

Per eixe motiu ha fet saltar les alarmes el seu silenci en totes les seues xarxes socials en les últimes setmanes. I és que només cal pegar-li una mirada al seu perfil oficial d’Instagram. La seua última publicació en la xarxa social data de fa uns vint dies.

 

L’última publicació de Mila, fa vint dies

És de veres que este últim post no va poder ser més emotiu. En ell donava les gràcies al seu club de fans oficial per estar sempre ahí, per tot el seu suport en estos moments tan difícils. I ells li dedicaven un emocionant vídeo de ben bé cinc minuts amb alguns dels seus millors moments en ‘Sálvame’, acompanyat d’una bonica cançó de Manuel Carrasco.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No sabéis todo el apoyo que me dais. GRACIAS

A post shared by Mila Ximenez (@milaximenezoficial) on

 

Però després d’esta última publicació, Mila Ximénez no ha tornat a compartir res en les seues xarxes. Cosa que ha provocat, com és lògic, que molts s’hagen preguntat si la coneguda col·laboradora pot estar vivint alguna xicoteta complicació en la malaltia. 

 

L’única cosa que sabem segura, ara mateixa, és que passarà prou de temps fins que tornem a vore a Mila en un plató de televisió. Ara està centrada en seguir el seu tractament i, per això, continua refugiada en sa casa de Marbella.

 

Mentrestant, qui no se separa del seu costat ni un moment és la seua filla Alba. La també filla del tenista Manolo Santana sap que, ara més que mai, sa mare la necessita i està sent, sense dubte, el millor suport que pot tindre Mila, que ha mostrat amb els seus missatges en setmanes anteriors que està forta i disposada a superar este càncer.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.