Un dels protagonistes de ‘La casa de papel’, amb coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
  El coronavirus no entén de professions, és per això que no és d’estranyar que el virus haja arribat a la reeixida sèrie de Netflix, ‘La casa de papel’, concretament a la tinenta Raquel Murillo.   L’actriu basca, Itziar Ituño, ha confessat públicament que té coronavirus. L’actriu ha fet un pas endavant en el seu compte d’Instagram […]

 

El coronavirus no entén de professions, és per això que no és d’estranyar que el virus haja arribat a la reeixida sèrie de Netflix, ‘La casa de papel’, concretament a la tinenta Raquel Murillo.

 

L’actriu basca, Itziar Ituño, ha confessat públicament que té coronavirus. L’actriu ha fet un pas endavant en el seu compte d’Instagram i ha explicat que divendres passat havia patit alguns símptomes com febre i tos seca.

 

A pesar de la complexitat d’esta malaltia, Ituño ha declarat que no es troba massa malament i que ho està vivint com una grip normal, encara que, això sí, està prenent les mesures per a no contagiar a ningú.

 

Ha donat positiu

«Hola a tots!! És oficial, des del divendres de vesprada tinc els símptomes (febre i tos seca) i hui ens ha arribat la confirmació del test epidemiològic. És coronavirus. El meu cas és lleu i estic bé. però és molt molt contagiós i súper perillós per a la gent que està més feble», escrivia des del seu llit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Itziar Ituño (OFIZIAL) (@itziarituno) el

 

A demés, la basca llançava un advertiment a tots aquells que fan cas omís de l’estat d’alarma declarat pel Govern. «Això no és ximpleria, sigau conscients, no ho prengau a la lleugera, hi ha morts, moltes vides en joc i encara no sabem fins a on arribarà això, pel que ha arribat l’hora de posar-se la vacuna de la responsabilitat pel bé comú. És temps de solidaritat i generositat! De quedar-se en casa i protegir als altres. Ara em toquen 15 dies en quarantena i després ja es vorà! Cuideu-vos molt», sentenciava.

Últimes notícies

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.

Localitzen el cadàver d’una dona al baix de sa casa a Oliva després de la dana Adam

Els serveis d’emergència han trobat el cos sense vida d’una dona al baix de la seua vivenda a Oliva, on també han rescatat amb vida la seua neboda, després de les greus inundacions provocades per la dana Adam al sud de València.

Rescats concentrats a Pego, Els Poblets i El Verger per la dana Adam

Els bombers dAlacant han centrat els rescats per la dana Adam en Pego, Els Poblets i El Verger, amb operatius terrestres i aeris. Les autoritats demanen molta prudència perquè la situació d’emergència encara continua.

El porter valencià Álex Primo torna als entrenaments del Levante després d’una greu lesió d’espatla

El porter valencià Álex Primo s’ha reincorporat als entrenaments del Levante després d’una llarga lesió en l’espatla dreta i una operació el 14 de maig. El meta admet que el procés ha sigut dur tant físicament com mentalment, però torna amb molt bones sensacions.

Les fortes pluges paralitzen l’activitat judicial a Gandia i Dénia

El nivell roig per pluges ha obligat a tancar el Palau de Justícia de Gandia i a suspendre l’activitat judicial ordinària també a Dénia. El TSJCV permet mantindre solo els servicis essencials i insta a complir els terminis de manera telemàtica.

Gandia es recupera de la gota freda però tardarà dies a tornar a la normalitat

Gandia ha vist millorar la situació després de l’episodi de fortes pluges i ja no plou des de fa unes dues hores, però l’alcalde José Manuel Prieto adverteix que faran falta diversos dies per tornar a la plena normalitat, sobretot en la via pública i les zones de platja.