Has de fer una reforma en el teu habitatge i vius a Castelló?

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló finançarà fins al 50% amb un màxim de 2.000 euros de reformes d’interior d’habitatges realitzats des de l’11 de setembre de 2019 en la nova convocatòria d’ajudes municipals. La proposta prioritza en la concessió edificis més antics, rendes econòmiques i a residents amb mobilitat reduïda.

“Hem pressupostat un total de 57.000 euros en la convocatòria d’ajudes per a reformes d’interior d’enguany, que són complementàries amb les subvencions del Pla Renhata de la Conselleria d’Habitatge, i que han de servir per a ajudar a millorar les condicions d’habitabilitat i fomentar la rehabilitació”, ha explicat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido.

La convocatòria comprén actuacions en cuines, banys i accessibilitat i poden ser beneficiàries persones propietàries, usufructuària o arrendatària d’un habitatge situat a Castelló i que hagen presentat la declaració responsable per a l’autorització de les obres amb posterioritat a l’11 de setembre de 2019.

Les sol·licituds es poden realitzar fins al 18 de juny en el Registre General (Palau de la Festa), en els registres de les Juntes de Districte o en la seu electrònica (sede.castello.es. Més informació i consultes a través del correu electrònic de vivenda@castello.es, el web de www.castello.es en la secció de l’Oficina Municipal d’Habitatge o en el telèfon 964 355 383.

Les subvencions de la Regidoria d’Habitatge comprén una segona línia de finançament de 3.000 euros per a l’elaboració del certificat d’eficiència energètica. Cada document rebria el 100% del cost amb un màxim de 100 euros.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.