Has de fer una reforma en el teu habitatge i vius a Castelló?

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló finançarà fins al 50% amb un màxim de 2.000 euros de reformes d’interior d’habitatges realitzats des de l’11 de setembre de 2019 en la nova convocatòria d’ajudes municipals. La proposta prioritza en la concessió edificis més antics, rendes econòmiques i a residents amb mobilitat reduïda.

“Hem pressupostat un total de 57.000 euros en la convocatòria d’ajudes per a reformes d’interior d’enguany, que són complementàries amb les subvencions del Pla Renhata de la Conselleria d’Habitatge, i que han de servir per a ajudar a millorar les condicions d’habitabilitat i fomentar la rehabilitació”, ha explicat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido.

La convocatòria comprén actuacions en cuines, banys i accessibilitat i poden ser beneficiàries persones propietàries, usufructuària o arrendatària d’un habitatge situat a Castelló i que hagen presentat la declaració responsable per a l’autorització de les obres amb posterioritat a l’11 de setembre de 2019.

Les sol·licituds es poden realitzar fins al 18 de juny en el Registre General (Palau de la Festa), en els registres de les Juntes de Districte o en la seu electrònica (sede.castello.es. Més informació i consultes a través del correu electrònic de vivenda@castello.es, el web de www.castello.es en la secció de l’Oficina Municipal d’Habitatge o en el telèfon 964 355 383.

Les subvencions de la Regidoria d’Habitatge comprén una segona línia de finançament de 3.000 euros per a l’elaboració del certificat d’eficiència energètica. Cada document rebria el 100% del cost amb un màxim de 100 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.