Has de fer una reforma en el teu habitatge i vius a Castelló?

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló finançarà fins al 50% amb un màxim de 2.000 euros de reformes d’interior d’habitatges realitzats des de l’11 de setembre de 2019 en la nova convocatòria d’ajudes municipals. La proposta prioritza en la concessió edificis més antics, rendes econòmiques i a residents amb mobilitat reduïda.

“Hem pressupostat un total de 57.000 euros en la convocatòria d’ajudes per a reformes d’interior d’enguany, que són complementàries amb les subvencions del Pla Renhata de la Conselleria d’Habitatge, i que han de servir per a ajudar a millorar les condicions d’habitabilitat i fomentar la rehabilitació”, ha explicat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido.

La convocatòria comprén actuacions en cuines, banys i accessibilitat i poden ser beneficiàries persones propietàries, usufructuària o arrendatària d’un habitatge situat a Castelló i que hagen presentat la declaració responsable per a l’autorització de les obres amb posterioritat a l’11 de setembre de 2019.

Les sol·licituds es poden realitzar fins al 18 de juny en el Registre General (Palau de la Festa), en els registres de les Juntes de Districte o en la seu electrònica (sede.castello.es. Més informació i consultes a través del correu electrònic de vivenda@castello.es, el web de www.castello.es en la secció de l’Oficina Municipal d’Habitatge o en el telèfon 964 355 383.

Les subvencions de la Regidoria d’Habitatge comprén una segona línia de finançament de 3.000 euros per a l’elaboració del certificat d’eficiència energètica. Cada document rebria el 100% del cost amb un màxim de 100 euros.

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.