Has de fer una reforma en el teu habitatge i vius a Castelló?

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló finançarà fins al 50% amb un màxim de 2.000 euros de reformes d’interior d’habitatges realitzats des de l’11 de setembre de 2019 en la nova convocatòria d’ajudes municipals. La proposta prioritza en la concessió edificis més antics, rendes econòmiques i a residents amb mobilitat reduïda.

“Hem pressupostat un total de 57.000 euros en la convocatòria d’ajudes per a reformes d’interior d’enguany, que són complementàries amb les subvencions del Pla Renhata de la Conselleria d’Habitatge, i que han de servir per a ajudar a millorar les condicions d’habitabilitat i fomentar la rehabilitació”, ha explicat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido.

La convocatòria comprén actuacions en cuines, banys i accessibilitat i poden ser beneficiàries persones propietàries, usufructuària o arrendatària d’un habitatge situat a Castelló i que hagen presentat la declaració responsable per a l’autorització de les obres amb posterioritat a l’11 de setembre de 2019.

Les sol·licituds es poden realitzar fins al 18 de juny en el Registre General (Palau de la Festa), en els registres de les Juntes de Districte o en la seu electrònica (sede.castello.es. Més informació i consultes a través del correu electrònic de vivenda@castello.es, el web de www.castello.es en la secció de l’Oficina Municipal d’Habitatge o en el telèfon 964 355 383.

Les subvencions de la Regidoria d’Habitatge comprén una segona línia de finançament de 3.000 euros per a l’elaboració del certificat d’eficiència energètica. Cada document rebria el 100% del cost amb un màxim de 100 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.