Has de fer una reforma en el teu habitatge i vius a Castelló?

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló finançarà fins al 50% amb un màxim de 2.000 euros de reformes d’interior d’habitatges realitzats des de l’11 de setembre de 2019 en la nova convocatòria d’ajudes municipals. La proposta prioritza en la concessió edificis més antics, rendes econòmiques i a residents amb mobilitat reduïda.

“Hem pressupostat un total de 57.000 euros en la convocatòria d’ajudes per a reformes d’interior d’enguany, que són complementàries amb les subvencions del Pla Renhata de la Conselleria d’Habitatge, i que han de servir per a ajudar a millorar les condicions d’habitabilitat i fomentar la rehabilitació”, ha explicat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido.

La convocatòria comprén actuacions en cuines, banys i accessibilitat i poden ser beneficiàries persones propietàries, usufructuària o arrendatària d’un habitatge situat a Castelló i que hagen presentat la declaració responsable per a l’autorització de les obres amb posterioritat a l’11 de setembre de 2019.

Les sol·licituds es poden realitzar fins al 18 de juny en el Registre General (Palau de la Festa), en els registres de les Juntes de Districte o en la seu electrònica (sede.castello.es. Més informació i consultes a través del correu electrònic de vivenda@castello.es, el web de www.castello.es en la secció de l’Oficina Municipal d’Habitatge o en el telèfon 964 355 383.

Les subvencions de la Regidoria d’Habitatge comprén una segona línia de finançament de 3.000 euros per a l’elaboració del certificat d’eficiència energètica. Cada document rebria el 100% del cost amb un màxim de 100 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.