10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Susanna Griso, en xoc en ple directe: «Em va obrir les cames»

 

Al llarg dels anys que Susanna Griso porta al capdavant del programa d’Antena 3, ‘Espejo Público‘, són molts els testimonis que ha pogut vore i sentir en este. Però sempre hi ha alguns, sobretot en l’espai que li dedica als successos, que són molt més impactants que els altres i que deixen tocada fins i tot a una periodista amb l’experiència de Susanna.

 

I és que este dijous 7 de gener parlava amb una de les víctimes del cantant del reggaetoner Jay Santos, que recordem ha sigut detingut esta setmana acusat d’agressió sexual. Sofia seria una de les dones que va acabar caient en les urpes d’un autèntic depredador sexual que aprofitava la seua fama per conseguir trobades amb algunes de les seues fans.

 

La mateixa Sofia explicava com el seu gran error va ser fer cas a la gran insistència del cantant i acabar quedant amb ell. La jove va relatar com el seu contacte amb el cantant va estar marcat pels enganys: «Segons ell, anàvem a quedar en un lloc públic. Jo sempre li vaig donar llargues perquè sempre volia quedar en un lloc privat. Quan vaig arribar a la direcció, no hi havia ni bars ni res».

 

Ella podria haver intentat anar-se’n, però finalment no va creure que la situació poguera tornar-se perillosa. «Quan me’n vaig donar compte em tenia agarrada del braç per entrar al seu pis. I bé, fins ací no em sentia malament», afirmava. Encara que amb el pas dels minuts la situació es va anar tornant més incòmoda per Sofia.

 

Els dos van entrar en una classe d’estudi després de baixar unes escales, on ella mateixa confessa que «si cridava o alguna cosa no m’escoltarien». Es van treure la jaqueta i es van començar a besar, fins ací res fora del comú, però ella va començar a tenir tensió. «Em va posar contra un mirall que tenia al passadís… i jo vaig començar a atabalar-me en eixe moment, i no estava relaxada i li vaig dir», continuava el seu relat dels fets.

 

Jay Santos va intentar relaxar l’escena obrint una porta a una habitació amb un llit «enorme» a on va posar a Sofia. I ací és on va tenir lloc l’agressió. Sense previ avís Sofia explica que «em va obrir les cames i va treure un vibrador enorme el va posar al màxim i m’ho va posar entre les cames». Ella es va negar, però el cantant li deia: «Jo no volia, li vaig dir que no».

 

I és que Santos es va preparar per mantenir relacions tot i la clara negativa de la jove. «Quan volia posar-me dreta per anar-me’n em gire i s’havia baixat la bragueta i tenia el seu penis a la meua boca». I encara la cosa va anar a pitjor quan Sofia va intentar anar-se’n.

 

Va ser dir que se n’anava i començar els insults i maltractaments del cantant. «Va començar a tractar-me malament. A dir-me que era una ‘niñata’, que no era una dona, que em quedava molt per aprendre que ell havia estat amb dones de veritat». Sofia va tenir sort i va prendre la decisió intel·ligent de eixir corrent i anar-se’n a casa d’una amiga, evitant possiblement una agressió pitjor.

 

 

La fi a la fuga de més d’un any de l’estrella del reggaeton

El testimoni de Sofia és només un més de les múltiples xiques que han sigut víctimes de Jay Santos. El seu cas tornava esta setmana a l’actualitat després que fóra detingut en Màlaga després de més d’un any fugat. El cantant va ser condemnat el novembre de 2019 a 6 anys de presó per haver agredit sexualment una xica el 2017 a la que havia conegut en Instagram.

 

Santos, tot just fer-se ferma la sentència, va decidir abandonar Madrid i emprendre la fugida a Màlaga, a on va ser amagat pels seus familiars. Un any després de la sentència, el jutge emetia una ordre de recerca i captura i ingrés a la presó que finalment es va poder executar este dimarts 5 de gener.

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.