10.2 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Susanna Griso, en xoc en ple directe: «Em va obrir les cames»

 

Al llarg dels anys que Susanna Griso porta al capdavant del programa d’Antena 3, ‘Espejo Público‘, són molts els testimonis que ha pogut vore i sentir en este. Però sempre hi ha alguns, sobretot en l’espai que li dedica als successos, que són molt més impactants que els altres i que deixen tocada fins i tot a una periodista amb l’experiència de Susanna.

 

I és que este dijous 7 de gener parlava amb una de les víctimes del cantant del reggaetoner Jay Santos, que recordem ha sigut detingut esta setmana acusat d’agressió sexual. Sofia seria una de les dones que va acabar caient en les urpes d’un autèntic depredador sexual que aprofitava la seua fama per conseguir trobades amb algunes de les seues fans.

 

La mateixa Sofia explicava com el seu gran error va ser fer cas a la gran insistència del cantant i acabar quedant amb ell. La jove va relatar com el seu contacte amb el cantant va estar marcat pels enganys: «Segons ell, anàvem a quedar en un lloc públic. Jo sempre li vaig donar llargues perquè sempre volia quedar en un lloc privat. Quan vaig arribar a la direcció, no hi havia ni bars ni res».

 

Ella podria haver intentat anar-se’n, però finalment no va creure que la situació poguera tornar-se perillosa. «Quan me’n vaig donar compte em tenia agarrada del braç per entrar al seu pis. I bé, fins ací no em sentia malament», afirmava. Encara que amb el pas dels minuts la situació es va anar tornant més incòmoda per Sofia.

 

Els dos van entrar en una classe d’estudi després de baixar unes escales, on ella mateixa confessa que «si cridava o alguna cosa no m’escoltarien». Es van treure la jaqueta i es van començar a besar, fins ací res fora del comú, però ella va començar a tenir tensió. «Em va posar contra un mirall que tenia al passadís… i jo vaig començar a atabalar-me en eixe moment, i no estava relaxada i li vaig dir», continuava el seu relat dels fets.

 

Jay Santos va intentar relaxar l’escena obrint una porta a una habitació amb un llit «enorme» a on va posar a Sofia. I ací és on va tenir lloc l’agressió. Sense previ avís Sofia explica que «em va obrir les cames i va treure un vibrador enorme el va posar al màxim i m’ho va posar entre les cames». Ella es va negar, però el cantant li deia: «Jo no volia, li vaig dir que no».

 

I és que Santos es va preparar per mantenir relacions tot i la clara negativa de la jove. «Quan volia posar-me dreta per anar-me’n em gire i s’havia baixat la bragueta i tenia el seu penis a la meua boca». I encara la cosa va anar a pitjor quan Sofia va intentar anar-se’n.

 

Va ser dir que se n’anava i començar els insults i maltractaments del cantant. «Va començar a tractar-me malament. A dir-me que era una ‘niñata’, que no era una dona, que em quedava molt per aprendre que ell havia estat amb dones de veritat». Sofia va tenir sort i va prendre la decisió intel·ligent de eixir corrent i anar-se’n a casa d’una amiga, evitant possiblement una agressió pitjor.

 

 

La fi a la fuga de més d’un any de l’estrella del reggaeton

El testimoni de Sofia és només un més de les múltiples xiques que han sigut víctimes de Jay Santos. El seu cas tornava esta setmana a l’actualitat després que fóra detingut en Màlaga després de més d’un any fugat. El cantant va ser condemnat el novembre de 2019 a 6 anys de presó per haver agredit sexualment una xica el 2017 a la que havia conegut en Instagram.

 

Santos, tot just fer-se ferma la sentència, va decidir abandonar Madrid i emprendre la fugida a Màlaga, a on va ser amagat pels seus familiars. Un any després de la sentència, el jutge emetia una ordre de recerca i captura i ingrés a la presó que finalment es va poder executar este dimarts 5 de gener.

 

 

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.