9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Susanna Griso, en xoc en ple directe: «Em va obrir les cames»

 

Al llarg dels anys que Susanna Griso porta al capdavant del programa d’Antena 3, ‘Espejo Público‘, són molts els testimonis que ha pogut vore i sentir en este. Però sempre hi ha alguns, sobretot en l’espai que li dedica als successos, que són molt més impactants que els altres i que deixen tocada fins i tot a una periodista amb l’experiència de Susanna.

 

I és que este dijous 7 de gener parlava amb una de les víctimes del cantant del reggaetoner Jay Santos, que recordem ha sigut detingut esta setmana acusat d’agressió sexual. Sofia seria una de les dones que va acabar caient en les urpes d’un autèntic depredador sexual que aprofitava la seua fama per conseguir trobades amb algunes de les seues fans.

 

La mateixa Sofia explicava com el seu gran error va ser fer cas a la gran insistència del cantant i acabar quedant amb ell. La jove va relatar com el seu contacte amb el cantant va estar marcat pels enganys: «Segons ell, anàvem a quedar en un lloc públic. Jo sempre li vaig donar llargues perquè sempre volia quedar en un lloc privat. Quan vaig arribar a la direcció, no hi havia ni bars ni res».

 

Ella podria haver intentat anar-se’n, però finalment no va creure que la situació poguera tornar-se perillosa. «Quan me’n vaig donar compte em tenia agarrada del braç per entrar al seu pis. I bé, fins ací no em sentia malament», afirmava. Encara que amb el pas dels minuts la situació es va anar tornant més incòmoda per Sofia.

 

Els dos van entrar en una classe d’estudi després de baixar unes escales, on ella mateixa confessa que «si cridava o alguna cosa no m’escoltarien». Es van treure la jaqueta i es van començar a besar, fins ací res fora del comú, però ella va començar a tenir tensió. «Em va posar contra un mirall que tenia al passadís… i jo vaig començar a atabalar-me en eixe moment, i no estava relaxada i li vaig dir», continuava el seu relat dels fets.

 

Jay Santos va intentar relaxar l’escena obrint una porta a una habitació amb un llit «enorme» a on va posar a Sofia. I ací és on va tenir lloc l’agressió. Sense previ avís Sofia explica que «em va obrir les cames i va treure un vibrador enorme el va posar al màxim i m’ho va posar entre les cames». Ella es va negar, però el cantant li deia: «Jo no volia, li vaig dir que no».

 

I és que Santos es va preparar per mantenir relacions tot i la clara negativa de la jove. «Quan volia posar-me dreta per anar-me’n em gire i s’havia baixat la bragueta i tenia el seu penis a la meua boca». I encara la cosa va anar a pitjor quan Sofia va intentar anar-se’n.

 

Va ser dir que se n’anava i començar els insults i maltractaments del cantant. «Va començar a tractar-me malament. A dir-me que era una ‘niñata’, que no era una dona, que em quedava molt per aprendre que ell havia estat amb dones de veritat». Sofia va tenir sort i va prendre la decisió intel·ligent de eixir corrent i anar-se’n a casa d’una amiga, evitant possiblement una agressió pitjor.

 

 

La fi a la fuga de més d’un any de l’estrella del reggaeton

El testimoni de Sofia és només un més de les múltiples xiques que han sigut víctimes de Jay Santos. El seu cas tornava esta setmana a l’actualitat després que fóra detingut en Màlaga després de més d’un any fugat. El cantant va ser condemnat el novembre de 2019 a 6 anys de presó per haver agredit sexualment una xica el 2017 a la que havia conegut en Instagram.

 

Santos, tot just fer-se ferma la sentència, va decidir abandonar Madrid i emprendre la fugida a Màlaga, a on va ser amagat pels seus familiars. Un any després de la sentència, el jutge emetia una ordre de recerca i captura i ingrés a la presó que finalment es va poder executar este dimarts 5 de gener.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.