15.1 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detinguts per sostraure material del seu lloc de treball amb el “mètode formiga” a Sagunt

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt aconsegueix la detenció de 2 persones de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys per un delicte de furt per valor de més de 9.000 euros. Els autors van emprar el “mètode formiga”, van realitzar xicotets furts mantinguts en el temps perquè passaren desapercebuts.

La investigació es va iniciar quan diversos empleats van detectar una contínua falta d’eines d’ús diari en una obra el centre logístic de la qual es trobava en la localitat de Sagunt. Van posar això en coneixement de l’encarregat que després de realitzar un inventari va comprovar l’absència de material per valor de més de 9.000 euros.

Posteriorment, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt va acreditar que dos empleats de la mateixa zona de treball havien sostret eines que posava a disposició l’empresa. Van tractar d’ocultar els fets furtant de manera freqüent, xicotets útils per a aconseguir que passaren desapercebuts.

Finalment, la Guàrdia Civil de Lleó va detindre a dos homes de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys en la localitat de Lleó, on tenien els autors la seua residència habitual.

L’Operació Policial es troba conclosa i el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt és coneixedor dels fets.

Últimes notícies

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.