Detinguts per sostraure material del seu lloc de treball amb el “mètode formiga” a Sagunt

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt aconsegueix la detenció de 2 persones de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys per un delicte de furt per valor de més de 9.000 euros. Els autors van emprar el “mètode formiga”, van realitzar xicotets furts mantinguts en el temps perquè passaren desapercebuts.

La investigació es va iniciar quan diversos empleats van detectar una contínua falta d’eines d’ús diari en una obra el centre logístic de la qual es trobava en la localitat de Sagunt. Van posar això en coneixement de l’encarregat que després de realitzar un inventari va comprovar l’absència de material per valor de més de 9.000 euros.

Posteriorment, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt va acreditar que dos empleats de la mateixa zona de treball havien sostret eines que posava a disposició l’empresa. Van tractar d’ocultar els fets furtant de manera freqüent, xicotets útils per a aconseguir que passaren desapercebuts.

Finalment, la Guàrdia Civil de Lleó va detindre a dos homes de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys en la localitat de Lleó, on tenien els autors la seua residència habitual.

L’Operació Policial es troba conclosa i el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt és coneixedor dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.