14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detinguts per sostraure material del seu lloc de treball amb el “mètode formiga” a Sagunt

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt aconsegueix la detenció de 2 persones de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys per un delicte de furt per valor de més de 9.000 euros. Els autors van emprar el “mètode formiga”, van realitzar xicotets furts mantinguts en el temps perquè passaren desapercebuts.

La investigació es va iniciar quan diversos empleats van detectar una contínua falta d’eines d’ús diari en una obra el centre logístic de la qual es trobava en la localitat de Sagunt. Van posar això en coneixement de l’encarregat que després de realitzar un inventari va comprovar l’absència de material per valor de més de 9.000 euros.

Posteriorment, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt va acreditar que dos empleats de la mateixa zona de treball havien sostret eines que posava a disposició l’empresa. Van tractar d’ocultar els fets furtant de manera freqüent, xicotets útils per a aconseguir que passaren desapercebuts.

Finalment, la Guàrdia Civil de Lleó va detindre a dos homes de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys en la localitat de Lleó, on tenien els autors la seua residència habitual.

L’Operació Policial es troba conclosa i el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt és coneixedor dels fets.

Últimes notícies

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.