13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detinguts per sostraure material del seu lloc de treball amb el “mètode formiga” a Sagunt

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt aconsegueix la detenció de 2 persones de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys per un delicte de furt per valor de més de 9.000 euros. Els autors van emprar el “mètode formiga”, van realitzar xicotets furts mantinguts en el temps perquè passaren desapercebuts.

La investigació es va iniciar quan diversos empleats van detectar una contínua falta d’eines d’ús diari en una obra el centre logístic de la qual es trobava en la localitat de Sagunt. Van posar això en coneixement de l’encarregat que després de realitzar un inventari va comprovar l’absència de material per valor de més de 9.000 euros.

Posteriorment, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt va acreditar que dos empleats de la mateixa zona de treball havien sostret eines que posava a disposició l’empresa. Van tractar d’ocultar els fets furtant de manera freqüent, xicotets útils per a aconseguir que passaren desapercebuts.

Finalment, la Guàrdia Civil de Lleó va detindre a dos homes de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys en la localitat de Lleó, on tenien els autors la seua residència habitual.

L’Operació Policial es troba conclosa i el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt és coneixedor dels fets.

Últimes notícies

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.