Detinguts per sostraure material del seu lloc de treball amb el “mètode formiga” a Sagunt

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt aconsegueix la detenció de 2 persones de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys per un delicte de furt per valor de més de 9.000 euros. Els autors van emprar el “mètode formiga”, van realitzar xicotets furts mantinguts en el temps perquè passaren desapercebuts.

La investigació es va iniciar quan diversos empleats van detectar una contínua falta d’eines d’ús diari en una obra el centre logístic de la qual es trobava en la localitat de Sagunt. Van posar això en coneixement de l’encarregat que després de realitzar un inventari va comprovar l’absència de material per valor de més de 9.000 euros.

Posteriorment, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Sagunt va acreditar que dos empleats de la mateixa zona de treball havien sostret eines que posava a disposició l’empresa. Van tractar d’ocultar els fets furtant de manera freqüent, xicotets útils per a aconseguir que passaren desapercebuts.

Finalment, la Guàrdia Civil de Lleó va detindre a dos homes de nacionalitat espanyola de 25 i 30 anys en la localitat de Lleó, on tenien els autors la seua residència habitual.

L’Operació Policial es troba conclosa i el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt és coneixedor dels fets.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.