6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre”.


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Últimes notícies

El 23.112, primer quint premi, repartix 180.000 euros a Alaquàs, Alfara del Patriarca i Manises

El 23.112, primer quint premi del sorteig, ha deixat 180.000 euros en tres municipis valencians. S'han venut tres sèries amb 10 dècims de 6.000 euros cada una.

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.