L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, «estava que queia, del borratxo que anava«. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, «va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre».


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa el PSOE de desatendre la vivenda tras la mort de Maricarmen Abascal

Juanfran Pérez Llorca carrega contra el PSOE per la gestió de la vivenda després de la mort de Maricarmen Abascal, el desnonament de la qual ha encés les protestes socials. PSPV i Compromís reclamen al Consell que use les seues competències i deixe d’estar del costat dels qui veuen la vivenda com un negoci.

Una avaria en la senyalització provoca retards en les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València

Una incidència en el sistema de senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està causant retards de fins a 15 minuts en els trens de les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València, segons Adif i Renfe.

Pérez Llorca culpa el PSOE de la mort de Maricarmen Abascal per limitar-se a resistir

Juanfran Pérez Llorca ha acusat el PSOE de ser responsable de la mort de Maricarmen Abascal per dedicar-se a resistir i no a governar, en una sessió de control marcada pel cas dels desnonaments i la crisi de la vivenda.

Una avaria en la senyalització provoca retards en les línies C1, C2 i C6 de rodalia

Una incidència en el sistema de senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està causant retards en les línies de Rodalia C1, C2 i C6. Renfe calcula demores mitjanes de 15 minuts, amb diferències segons cada línia.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar “clavegueres” i els retreu el cas de la jutgessa d’Extremadura

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el PSPV en Les Corts d’usar “clavegueres, dosiers i informes” per a atacar-lo i ha celebrat que la Fiscalia haja demanat arxivar la querella pel seu viatge a la final del Mundial.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar les clavegueres i els retreu el cas de la jutgessa d’Extremadura

El president Juanfran Pérez Llorca carrega en Les Corts contra el PSPV per, segons diu, usar dosiers i informes per a atacar-lo, i es reafirma després que Fiscalia haja demanat arxivar la querella per les entrades del Mundial.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar les clavegueres i els retreu el cas de la jutgessa d’Extremadura

Juanfran Pérez Llorca acusa al PSPV en Les Corts d’emprar dosiers i informes per a danyar-lo i els retreu, en to molt dur, el cas de la jutgessa d’Extremadura vinculada al procesament de David Sánchez.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar “clavegueres” i parla de “sicari” en Les Corts

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el PSPV en Les Corts d’usar “clavegueres, dosiers i informes” contra ell i ha afirmat que “ja només els falta demanar un sicari”, en referència al cas de la jutgessa que ha processat David Sánchez.