13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Abusa repetidament de la seua filla de 14 anys en València

 

Una dona valenciana intuïa que el seu home agredia sexualment a la filla dels dos, de 14 anys d’edat, per la qual cosa va decidir posar una càmera oculta en el saló de sa casa. D’esta forma, no només va conseguir confirmar la seua pitjor sospita sinó també una prova del delicte que va justificar la posterior detenció de l’agressor, segons avança ‘Las Provincias’.

 

La Policia Nacional va procedir dissabte passat a l’arrest de l’home, de nacionalitat boliviana, després que la seua dona presentara una denúncia contra ell en la comissaria i facilitara les imàtgens de la càmera oculta com a prova de les agressions sexuals que patia la seua filla en el domicili familiar.

 

La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional va agarrar les regnes del cas i va prendre declaració tant a la denunciant com a la víctima. L’home va ser detingut el mateix dia en què es va interposar la denúncia. La Policia va entrar en sa casa i se’l va emportar arrestat.

 

El detingut va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de València. L’home està acusat d’un delicte continuat d’agressió sexual, ja que hauria violat en repetides ocasions a la seua pròpia filla quan la seua dona es trobava fora de casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.