Abusa repetidament de la seua filla de 14 anys en València

 

Una dona valenciana intuïa que el seu home agredia sexualment a la filla dels dos, de 14 anys d’edat, per la qual cosa va decidir posar una càmera oculta en el saló de sa casa. D’esta forma, no només va conseguir confirmar la seua pitjor sospita sinó també una prova del delicte que va justificar la posterior detenció de l’agressor, segons avança ‘Las Provincias’.

 

La Policia Nacional va procedir dissabte passat a l’arrest de l’home, de nacionalitat boliviana, després que la seua dona presentara una denúncia contra ell en la comissaria i facilitara les imàtgens de la càmera oculta com a prova de les agressions sexuals que patia la seua filla en el domicili familiar.

 

La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional va agarrar les regnes del cas i va prendre declaració tant a la denunciant com a la víctima. L’home va ser detingut el mateix dia en què es va interposar la denúncia. La Policia va entrar en sa casa i se’l va emportar arrestat.

 

El detingut va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de València. L’home està acusat d’un delicte continuat d’agressió sexual, ja que hauria violat en repetides ocasions a la seua pròpia filla quan la seua dona es trobava fora de casa.

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.