Abusa repetidament de la seua filla de 14 anys en València

 

Una dona valenciana intuïa que el seu home agredia sexualment a la filla dels dos, de 14 anys d’edat, per la qual cosa va decidir posar una càmera oculta en el saló de sa casa. D’esta forma, no només va conseguir confirmar la seua pitjor sospita sinó també una prova del delicte que va justificar la posterior detenció de l’agressor, segons avança ‘Las Provincias’.

 

La Policia Nacional va procedir dissabte passat a l’arrest de l’home, de nacionalitat boliviana, després que la seua dona presentara una denúncia contra ell en la comissaria i facilitara les imàtgens de la càmera oculta com a prova de les agressions sexuals que patia la seua filla en el domicili familiar.

 

La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional va agarrar les regnes del cas i va prendre declaració tant a la denunciant com a la víctima. L’home va ser detingut el mateix dia en què es va interposar la denúncia. La Policia va entrar en sa casa i se’l va emportar arrestat.

 

El detingut va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de València. L’home està acusat d’un delicte continuat d’agressió sexual, ja que hauria violat en repetides ocasions a la seua pròpia filla quan la seua dona es trobava fora de casa.

Últimes notícies

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.