Abusa repetidament de la seua filla de 14 anys en València

 

Una dona valenciana intuïa que el seu home agredia sexualment a la filla dels dos, de 14 anys d’edat, per la qual cosa va decidir posar una càmera oculta en el saló de sa casa. D’esta forma, no només va conseguir confirmar la seua pitjor sospita sinó també una prova del delicte que va justificar la posterior detenció de l’agressor, segons avança ‘Las Provincias’.

 

La Policia Nacional va procedir dissabte passat a l’arrest de l’home, de nacionalitat boliviana, després que la seua dona presentara una denúncia contra ell en la comissaria i facilitara les imàtgens de la càmera oculta com a prova de les agressions sexuals que patia la seua filla en el domicili familiar.

 

La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional va agarrar les regnes del cas i va prendre declaració tant a la denunciant com a la víctima. L’home va ser detingut el mateix dia en què es va interposar la denúncia. La Policia va entrar en sa casa i se’l va emportar arrestat.

 

El detingut va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de València. L’home està acusat d’un delicte continuat d’agressió sexual, ja que hauria violat en repetides ocasions a la seua pròpia filla quan la seua dona es trobava fora de casa.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.