18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Abusa repetidament de la seua filla de 14 anys en València

 

Una dona valenciana intuïa que el seu home agredia sexualment a la filla dels dos, de 14 anys d’edat, per la qual cosa va decidir posar una càmera oculta en el saló de sa casa. D’esta forma, no només va conseguir confirmar la seua pitjor sospita sinó també una prova del delicte que va justificar la posterior detenció de l’agressor, segons avança ‘Las Provincias’.

 

La Policia Nacional va procedir dissabte passat a l’arrest de l’home, de nacionalitat boliviana, després que la seua dona presentara una denúncia contra ell en la comissaria i facilitara les imàtgens de la càmera oculta com a prova de les agressions sexuals que patia la seua filla en el domicili familiar.

 

La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional va agarrar les regnes del cas i va prendre declaració tant a la denunciant com a la víctima. L’home va ser detingut el mateix dia en què es va interposar la denúncia. La Policia va entrar en sa casa i se’l va emportar arrestat.

 

El detingut va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de València. L’home està acusat d’un delicte continuat d’agressió sexual, ja que hauria violat en repetides ocasions a la seua pròpia filla quan la seua dona es trobava fora de casa.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.