9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Detingut a un home per abusar d’una menor en un hospital de la Comunitat Valenciana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, sobre una jove de 16 anys, quan es trobava sota els efectes de l’anestèsia.

Les investigacions es van iniciar arran de la denúncia de la mare d’una menor i un responsable d’un centre hospitalari de la Comunitat Valenciana, on la jove es va sotmetre a una operació.

Pel que sembla, mentre la menor es trobava sota els efectes de l’anestèsia una infermera va sorprendre un zelador realitzant-li tocaments sota la roba interior, moment en el qual li va recriminar actitud i este va cessar.

Els fets es van posar en coneixement de la direcció de l’hospital que els va traslladar a la mare de la menor i finalment a la policia, que després de realitzar les perquisicions pertinents, va detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó.
 

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.