Detingut a un home per abusar d’una menor en un hospital de la Comunitat Valenciana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, sobre una jove de 16 anys, quan es trobava sota els efectes de l’anestèsia.

Les investigacions es van iniciar arran de la denúncia de la mare d’una menor i un responsable d’un centre hospitalari de la Comunitat Valenciana, on la jove es va sotmetre a una operació.

Pel que sembla, mentre la menor es trobava sota els efectes de l’anestèsia una infermera va sorprendre un zelador realitzant-li tocaments sota la roba interior, moment en el qual li va recriminar actitud i este va cessar.

Els fets es van posar en coneixement de la direcció de l’hospital que els va traslladar a la mare de la menor i finalment a la policia, que després de realitzar les perquisicions pertinents, va detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó.
 

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.