Detingut a un home per abusar d’una menor en un hospital de la Comunitat Valenciana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, sobre una jove de 16 anys, quan es trobava sota els efectes de l’anestèsia.

Les investigacions es van iniciar arran de la denúncia de la mare d’una menor i un responsable d’un centre hospitalari de la Comunitat Valenciana, on la jove es va sotmetre a una operació.

Pel que sembla, mentre la menor es trobava sota els efectes de l’anestèsia una infermera va sorprendre un zelador realitzant-li tocaments sota la roba interior, moment en el qual li va recriminar actitud i este va cessar.

Els fets es van posar en coneixement de la direcció de l’hospital que els va traslladar a la mare de la menor i finalment a la policia, que després de realitzar les perquisicions pertinents, va detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó.
 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.