Dos anys de presó per al condemnat per abusar sexualment de Valeria Quer

Ejemplo de shortcode con estilo
  El Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó (TSJCyL) ratifica la sentència de l’Audiència de Segòvia contra l’home condemnat a dos anys de presó per abusar sexualment de Valeria Quer; uns fets que es remunten a setembre de 2017, quan ell tenia 35 anys i ella només 17. Al condemnat, a més, se li prohibeix […]

 

El Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó (TSJCyL) ratifica la sentència de l’Audiència de Segòvia contra l’home condemnat a dos anys de presó per abusar sexualment de Valeria Quer; uns fets que es remunten a setembre de 2017, quan ell tenia 35 anys i ella només 17.

Al condemnat, a més, se li prohibeix aproximar-se a menys de 500 metres de Valeria, el seu domicili o el seu lloc de treball, igual que comunicar-se amb ella durant eixe mateix interval temporal.

A més, haurà d’assumir el pagament de les costes del judici i indemnitzar-la amb 3.000 euros.

 

Desestima el recurs presentat per la defensa del condemnat per abús sexual

 

D’esta manera, tal com informa el mitjà ABC, el Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó desestima de manera íntegra els recursos d’apel·lació interposats per la defensa del condemnat i l’acusació particular en confirmar “la sentència apel·lada en els seus propis termes, declarant d’ofici les costes”.

 

El condemnat es va aprofitar de l’estat d’embriaguesa de Valeria per a abusar d’ella

 

En la sentència ratificada, la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Segòvia va considerar provat que l’home es va aprofitar de Valería Quer quan esta es trobava en estat d’embriaguesa per a abusar sexualment d’ella.

La jove, germana de Diana Quer, assassinada per José Enrique Abuín, ‘El Chicle’ l’agost de 2016 i el cadàver de la qual es va localitzar el 31 de desembre de 2017, havia estat “consumint combinats d’alcohol” al costat d’unes amigues i va arribar a ingerir “moltes begudes de manera voluntària, la qual cosa va provocar juntament amb la ingesta prèvia de medicaments antidepressius que tenia prescrits, especialment del grup de les benzodiazepines, la qual cosa era desconegut pel processament, que el seu estat d’embriaguesa es vera potenciat, i que a partir d’un moment d’eixa nit patira un procés d’amnèsia que li impedeix recordar el que va succeir”.

Així ho refereix la sentència, de la qual es fa ressò ABC, i en la qual també s’assenyala que al final de la nit el condemnat es va oferir a portar-les a la seua casa. A Valeria, “que estava molt embriagada” i era menor d’edat en eixe moment, la va proposar “anar a fer un volt, dirigint-se a la província de Segòvia”.

En eixe trajecte, l’ara condemnat va continuar donant-li més alcohol, la qual cosa va conduir a Valeria a “un estat total de falta de consciència”. Va ser després d’això quan ell home es va aprofitar d’ella, mantenint acostaments sexuals, besant-la, abraçant-la i realitzant-li tocaments en les seues parts íntimes.

Ho va fer després de la “dolosa intenció” «d’incrementar la intoxicació etílica» de la víctima i, amb això, «anul·lar completament la seua voluntat, com efectivament va aconseguir», indica la sentència.

Últimes notícies

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.

La UPV reobri dilluns tots els campus amb adaptacions per les pluges

La Universitat Politècnica de València reobrirà dilluns els campus de Vera, Alcoi i Gandia, este últim a partir de les 10 hores i amb docència en línia per l’avís roig per pluges.

El València Basket esclafa l’UCAM amb una exhibició d’intensitat (116-93)

El València Basket ha passat per damunt de l’UCAM Murcia al Roig Arena (116-93) gràcies a una intensitat defensiva constant i al lideratge ofensiu de Rivero, Brooks, Shorts i Mirotic, i suma la seua segona victòria en la Lliga Endesa.