Anuncios

Dos anys de presó per al condemnat per abusar sexualment de Valeria Quer

 

El Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó (TSJCyL) ratifica la sentència de l’Audiència de Segòvia contra l’home condemnat a dos anys de presó per abusar sexualment de Valeria Quer; uns fets que es remunten a setembre de 2017, quan ell tenia 35 anys i ella només 17.

Al condemnat, a més, se li prohibeix aproximar-se a menys de 500 metres de Valeria, el seu domicili o el seu lloc de treball, igual que comunicar-se amb ella durant eixe mateix interval temporal.

Anuncios

A més, haurà d’assumir el pagament de les costes del judici i indemnitzar-la amb 3.000 euros.

 

Desestima el recurs presentat per la defensa del condemnat per abús sexual

 

D’esta manera, tal com informa el mitjà ABC, el Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó desestima de manera íntegra els recursos d’apel·lació interposats per la defensa del condemnat i l’acusació particular en confirmar “la sentència apel·lada en els seus propis termes, declarant d’ofici les costes”.

 

El condemnat es va aprofitar de l’estat d’embriaguesa de Valeria per a abusar d’ella

 

En la sentència ratificada, la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Segòvia va considerar provat que l’home es va aprofitar de Valería Quer quan esta es trobava en estat d’embriaguesa per a abusar sexualment d’ella.

La jove, germana de Diana Quer, assassinada per José Enrique Abuín, ‘El Chicle’ l’agost de 2016 i el cadàver de la qual es va localitzar el 31 de desembre de 2017, havia estat “consumint combinats d’alcohol” al costat d’unes amigues i va arribar a ingerir “moltes begudes de manera voluntària, la qual cosa va provocar juntament amb la ingesta prèvia de medicaments antidepressius que tenia prescrits, especialment del grup de les benzodiazepines, la qual cosa era desconegut pel processament, que el seu estat d’embriaguesa es vera potenciat, i que a partir d’un moment d’eixa nit patira un procés d’amnèsia que li impedeix recordar el que va succeir”.

Així ho refereix la sentència, de la qual es fa ressò ABC, i en la qual també s’assenyala que al final de la nit el condemnat es va oferir a portar-les a la seua casa. A Valeria, “que estava molt embriagada” i era menor d’edat en eixe moment, la va proposar “anar a fer un volt, dirigint-se a la província de Segòvia”.

En eixe trajecte, l’ara condemnat va continuar donant-li més alcohol, la qual cosa va conduir a Valeria a “un estat total de falta de consciència”. Va ser després d’això quan ell home es va aprofitar d’ella, mantenint acostaments sexuals, besant-la, abraçant-la i realitzant-li tocaments en les seues parts íntimes.

Ho va fer després de la “dolosa intenció” “d’incrementar la intoxicació etílica” de la víctima i, amb això, “anul·lar completament la seua voluntat, com efectivament va aconseguir”, indica la sentència.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.
Anuncios