Aena restableix l’activitat en totes les terminals dels seus aeroports

 

Aena ha posat ja en servei totes les terminals dels seus aeroports davant l’augment de la demanda en l’època estival i després que algunes d’elles tancaren a causa de l’enfonsament del trànsit de passatgers quan es van decretar les restriccions a la mobilitat, segons ha informat la companyia.

Amb la reobertura total de les seues infraestructures, Aena dona servei a les companyies aèries perquè operen les seues rutes, amb garantia de qualitat del servei i compliment de les mesures sanitàries.

Anuncios

Amb la reobertura total de les seues infraestructures, Aena dona servei a les companyies aèries perquè operen les seues rutes, amb garantia de qualitat del servei i compliment de les mesures sanitàries, subratlla en un comunicat.

Segons les seues dades, el passat 6 de juliol l’Aeroport César Manrique-Lanzarote va obrir la Terminal T2 que mantenia tancada.

Amb anterioritat, l’1 de juliol, l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas va obrir la T2 i la T3, Màlaga-Costa del Sol va posar en funcionament la T2 i Palma el Mòdul A.

Quinze dies abans, el 15 de juny, es va obrir la Terminal T2 de l’Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat i altres aeroports han posat també en funcionament diferents zones de les seues terminals que estaven tancades.

 

Llocs segurs

 

Aena recalca que són “aeroports segurs” amb el Pla de Recuperació Operativa que va posar en marxa l’abril de 2020 i que inclou més de 100 mesures de seguretat, higiene i control sanitari dirigides als usuaris (neteja i desinfecció, ventilació, dispensadors de gel hidroalcohòlic, ús obligatori de màscara, mampares protectores, petjades i bandes en el sòl marcant la distància de seguretat, senyalística, megafonia, elements contactless, informació contínua al passatger, nous procediments operatius, entre altres).

Amb la seua implementació, els principals 30 aeroports de la xarxa d’Aena compten ja amb la certificació del programa d’Acreditació de Salut Aeroportuària del Consell Internacional d’Aeroports (ACI), que avalua el compliment de les mesures sanitàries recomanades per ACI, l’Organització d’Aviació Civil Internacional (OACI), l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA), el Centre Europeu de Prevenció i Control de Malalties (ECDC) i les guies de l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

La resta de la xarxa es troba en la part final del procés per a la seua obtenció.

 

A més, amb l’objectiu de contribuir a la recuperació de l‘activitat aèria, Aena aplica de nou en esta temporada d’estiu un incentiu de recuperació del trànsit per a les aerolínies, que suposa un descompte en la tarifa d’aterratge per a les operacions que superen uns llindars de creixement.

A més, en infocovidaena.es, situada en la web d’Aena, es recull tota la informació sobre les mesures implementades contra la covid-19 perquè els passatgers estiguen informats i puguen programar el seu viatge.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.