14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Afeccions al trànsit per la Clàssica Comunitat Valenciana 1969

Els carrers de València acolliran el diumenge 23 de gener la 38é edició de la “Clàssica Comunitat Valenciana 1969, Gran Premi València”.

La carrera està prevista que circule per València de 15.15 hores a 16.40 hores de la vesprada del diumenge. Els ciclistes eixiran des de la Nucia fins a arribar a la capital del Túria.

L’entrada a la ciutat dels ciclistes es realitzarà per la CV-500, CV-5010, rotonda C/ dels Moreres, Pont dels Drassanes, Enginyer Manuel Soto, Joan Verdeguer, avinguda dels Balears, carrer de Menorca i avinguda de França.

Es mantindrà tancat el trànsit en l’avinguda de França, entre Pintor Maella i plaça d’Europa, entre les 8 i les 19 hores. A més quedarà prohibit estacionar en aquest tram des d’aquest mateix dissabte 22 de gener a partir de les 22.00 hores.

Desviaments de l’EMT

LÍNIA 4

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Marqués de Sotelo: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 14

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut a Castellar, des d’on emprén la seua ruta en direcció a
Marqués de Sotelo.

LÍNIA 15

Direcció Pinedo: Finalitza el seu recorregut en la Punta, des d’on represa en direcció a
Porta de la Mar.

LÍNIA 19

Direcció Pl. Ajuntament: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per Serradora, Eivissa i Illes Canàries, per a arribar a Pare Tomás Montañana des d’on recupera el seu itinerari habitual en Avd. França.

Direcció Malva-rosa: En Passeig de l’Albereda es desvia per Pare Tomás Montañana,
i per la Avd. del Port recupera la seua ruta habitual.

LÍNIA 24

Direcció el Palmar: L’autobús de les 15.00 h. realitza la seua eixida a les 17.00. L’autobús de les 16.00 h. realitzarà el seu recorregut habitual.

LÍNIA 25

Direcció Porta de la Mar: l’autobús amb eixida a les 15.30 h. retarda la seua eixida fins que
li siga possible fer-ho.

LÍNIA 30

Direcció Natzaret: Des de la Avd. del Port es desvia per J.J. Domine fins a Doctor
Lluch on finalitza el seu recorregut.

Direcció Hospital Clínic: Des de Doctor Lluch es desvia per Avd. Mediterrani,
contínua per Serradora, Eivissa i, a Illes Canàries recupera el seu itinerari habitual.

LÍNIA 35

Direcció Pere II el Cerimoniós: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on
convergeixen la C/ Menorca i Pintor Maella, fent un canvi de sentit per a seguir la seua ruta en direcció a Estació del Nord.

LÍNIA 92

Direcció Pio XII: Des de C/ Reina es desvia per Avd. Mediterrani, contínua per
Serradora i Eivissa, per a recuperar el seu itinerari habitual a Illes Canàries.

LÍNIA 94

Direcció Av. França: Finalitza el seu recorregut en la rotonda on convergeixen la C/
Menorca i Pintor Maella, reprenent la seua ruta en el Passeig de l’Albereda en direcció a
Campanar.

LÍNIA 95

Direcció Marcos Sopena: Finalitza el seu recorregut en la parada 2042 – Professor López
Piñero (parell) – Ciutat de la Justícia, i en la rotonda canvia el sentit de la marxa per a continuar per Professor López Piñero en direcció Av. del Cid.

LÍNIA 99

Direcció Malva-rosa: Des del Pont de l’Assut de l’Or, es desvia pel Passeig de l’Albereda,
contínua per Pare Tomàs de Montañana per a arribar a la Avd. del Port
des d’on recupera la seua ruta en Serradora.

Direcció Palacio de Congressos: Des del carrer Eivissa es desvia per Illes Canàries,
contínua per Pare Tomàs de Montañana, i en la Plaça Europa segueix pel Passeig de l’Albereda, per a recuperar el seu itinerari habitual en el Pont de l’Assut de l’Or.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.