Dos detinguts per agredir diversos policies locals en un control a Algoda

La Policia Local d’Elx va detenir dissabte 11 de desembre, cap a les 00.35 hores, dos homes per agredir diversos agents a Algoda.

Els fets es van produir quan diverses patrulles es trobaven a la pedania efectuant un control rutinari, donant-li l’alto a un vehicle que, van observar, zigzaguejava. Després de comprovar-ho, els policies es van adonar de la forta olor d’alcohol que desprenia l’interior d’aquest, i van indicar al conductor que aturés l’automòbil.

En un primer moment, els agents es van disposar a comprovar els objectes que portava el copilot, per la qual cosa li van comunicar que baixés del vehicle, baixant aquest de forma agressiva per, tot seguit, agafar fortament un dels policies pel braç amb la intenció de, presumptament, colpejar-lo contra la carrosseria, moment en què va començar un forcejament, sent finalment reduït.

En aquell moment, la resta d’ocupants del vehicle es van començar a alterar; fins i tot el conductor va intentar en diverses ocasions baixar colpejant el genoll d’un altre agent que, evitava, obrís la porta.

Va aconseguir eixir per la del copilot i es va abalançar sobre l’agent agafant-lo de les cames, per la qual cosa va haver d’intervenir una altra patrulla per reduir-lo.

Els dos barons, de 24 i 51 anys, van ser detinguts i traslladats al centre de salut. Posteriorment, van ser portats a dependències policials. El conductor, després de negar-se reiterades vegades, va procedir a la prova d’alcoholèmia, donant resultat positiu. De la mateixa manera, els agents van ser assistits a l’hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.