Dos detinguts per agredir diversos policies locals en un control a Algoda

La Policia Local d’Elx va detenir dissabte 11 de desembre, cap a les 00.35 hores, dos homes per agredir diversos agents a Algoda.

Els fets es van produir quan diverses patrulles es trobaven a la pedania efectuant un control rutinari, donant-li l’alto a un vehicle que, van observar, zigzaguejava. Després de comprovar-ho, els policies es van adonar de la forta olor d’alcohol que desprenia l’interior d’aquest, i van indicar al conductor que aturés l’automòbil.

En un primer moment, els agents es van disposar a comprovar els objectes que portava el copilot, per la qual cosa li van comunicar que baixés del vehicle, baixant aquest de forma agressiva per, tot seguit, agafar fortament un dels policies pel braç amb la intenció de, presumptament, colpejar-lo contra la carrosseria, moment en què va començar un forcejament, sent finalment reduït.

En aquell moment, la resta d’ocupants del vehicle es van començar a alterar; fins i tot el conductor va intentar en diverses ocasions baixar colpejant el genoll d’un altre agent que, evitava, obrís la porta.

Va aconseguir eixir per la del copilot i es va abalançar sobre l’agent agafant-lo de les cames, per la qual cosa va haver d’intervenir una altra patrulla per reduir-lo.

Els dos barons, de 24 i 51 anys, van ser detinguts i traslladats al centre de salut. Posteriorment, van ser portats a dependències policials. El conductor, després de negar-se reiterades vegades, va procedir a la prova d’alcoholèmia, donant resultat positiu. De la mateixa manera, els agents van ser assistits a l’hospital.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.