Dos detinguts per agredir diversos policies locals en un control a Algoda

La Policia Local d’Elx va detenir dissabte 11 de desembre, cap a les 00.35 hores, dos homes per agredir diversos agents a Algoda.

Els fets es van produir quan diverses patrulles es trobaven a la pedania efectuant un control rutinari, donant-li l’alto a un vehicle que, van observar, zigzaguejava. Després de comprovar-ho, els policies es van adonar de la forta olor d’alcohol que desprenia l’interior d’aquest, i van indicar al conductor que aturés l’automòbil.

En un primer moment, els agents es van disposar a comprovar els objectes que portava el copilot, per la qual cosa li van comunicar que baixés del vehicle, baixant aquest de forma agressiva per, tot seguit, agafar fortament un dels policies pel braç amb la intenció de, presumptament, colpejar-lo contra la carrosseria, moment en què va començar un forcejament, sent finalment reduït.

En aquell moment, la resta d’ocupants del vehicle es van començar a alterar; fins i tot el conductor va intentar en diverses ocasions baixar colpejant el genoll d’un altre agent que, evitava, obrís la porta.

Va aconseguir eixir per la del copilot i es va abalançar sobre l’agent agafant-lo de les cames, per la qual cosa va haver d’intervenir una altra patrulla per reduir-lo.

Els dos barons, de 24 i 51 anys, van ser detinguts i traslladats al centre de salut. Posteriorment, van ser portats a dependències policials. El conductor, després de negar-se reiterades vegades, va procedir a la prova d’alcoholèmia, donant resultat positiu. De la mateixa manera, els agents van ser assistits a l’hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.