Dos detinguts per agredir diversos policies locals en un control a Algoda

La Policia Local d’Elx va detenir dissabte 11 de desembre, cap a les 00.35 hores, dos homes per agredir diversos agents a Algoda.

Els fets es van produir quan diverses patrulles es trobaven a la pedania efectuant un control rutinari, donant-li l’alto a un vehicle que, van observar, zigzaguejava. Després de comprovar-ho, els policies es van adonar de la forta olor d’alcohol que desprenia l’interior d’aquest, i van indicar al conductor que aturés l’automòbil.

En un primer moment, els agents es van disposar a comprovar els objectes que portava el copilot, per la qual cosa li van comunicar que baixés del vehicle, baixant aquest de forma agressiva per, tot seguit, agafar fortament un dels policies pel braç amb la intenció de, presumptament, colpejar-lo contra la carrosseria, moment en què va començar un forcejament, sent finalment reduït.

En aquell moment, la resta d’ocupants del vehicle es van començar a alterar; fins i tot el conductor va intentar en diverses ocasions baixar colpejant el genoll d’un altre agent que, evitava, obrís la porta.

Va aconseguir eixir per la del copilot i es va abalançar sobre l’agent agafant-lo de les cames, per la qual cosa va haver d’intervenir una altra patrulla per reduir-lo.

Els dos barons, de 24 i 51 anys, van ser detinguts i traslladats al centre de salut. Posteriorment, van ser portats a dependències policials. El conductor, després de negar-se reiterades vegades, va procedir a la prova d’alcoholèmia, donant resultat positiu. De la mateixa manera, els agents van ser assistits a l’hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.