Detingut després d’agredir a un home amb unes tisores i un got de cristall en Russafa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb unes tisores i un got de cristall a un altre.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la vesprada del passat divendres, en un carrer del districte valencià de Russafa, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al lloc, on pel que sembla s’estava produint una baralla entre dos persones, portant una d’elles una arma blanca.

Ràpidament, els agents es van dirigir al lloc observant a la seua arribada a un home sagnant, que presentava una ferida profunda en una de les seues mans, per la qual cosa immediatament van sol·licitar la presència de l’assistència sanitària que el va traslladar a un centre hospitalari de València. Abans de ser traslladat l’home els va manifestar als agents que el seu agressor era un conegut.

Els agents després d’entrevistar-se amb diversos testimonis, van esbrinar que moments abans, dos homes van començar a discutir i que en un moment donat un d’ells va traure unes tisores amenaçant i intentant agredir amb elles a l’altre, el qual va córrer cap a un contenidor d’obra pròxim per a agafar material i llançar-li’l al seu agressor.

Pel que sembla, en aqueix moment, el primer es va acostar fins a les taules d’un bar pròxim agarrant dos gots de cristall que va llançar contra la víctima, impactant un d’ells contra una de les seues mans, produint-li un tall profund a la mà pel qual sagnava abundantment.

Els agents després d’algunes gestions, van identificar i van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va ser posat en llibertat, després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament, quedant ingressada a l’hospital diversos dies.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.