9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut després d’agredir a un home amb unes tisores i un got de cristall en Russafa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb unes tisores i un got de cristall a un altre.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la vesprada del passat divendres, en un carrer del districte valencià de Russafa, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al lloc, on pel que sembla s’estava produint una baralla entre dos persones, portant una d’elles una arma blanca.

Ràpidament, els agents es van dirigir al lloc observant a la seua arribada a un home sagnant, que presentava una ferida profunda en una de les seues mans, per la qual cosa immediatament van sol·licitar la presència de l’assistència sanitària que el va traslladar a un centre hospitalari de València. Abans de ser traslladat l’home els va manifestar als agents que el seu agressor era un conegut.

Els agents després d’entrevistar-se amb diversos testimonis, van esbrinar que moments abans, dos homes van començar a discutir i que en un moment donat un d’ells va traure unes tisores amenaçant i intentant agredir amb elles a l’altre, el qual va córrer cap a un contenidor d’obra pròxim per a agafar material i llançar-li’l al seu agressor.

Pel que sembla, en aqueix moment, el primer es va acostar fins a les taules d’un bar pròxim agarrant dos gots de cristall que va llançar contra la víctima, impactant un d’ells contra una de les seues mans, produint-li un tall profund a la mà pel qual sagnava abundantment.

Els agents després d’algunes gestions, van identificar i van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va ser posat en llibertat, després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament, quedant ingressada a l’hospital diversos dies.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.