Detingut després d’agredir a un home amb unes tisores i un got de cristall en Russafa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb unes tisores i un got de cristall a un altre.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la vesprada del passat divendres, en un carrer del districte valencià de Russafa, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al lloc, on pel que sembla s’estava produint una baralla entre dos persones, portant una d’elles una arma blanca.

Ràpidament, els agents es van dirigir al lloc observant a la seua arribada a un home sagnant, que presentava una ferida profunda en una de les seues mans, per la qual cosa immediatament van sol·licitar la presència de l’assistència sanitària que el va traslladar a un centre hospitalari de València. Abans de ser traslladat l’home els va manifestar als agents que el seu agressor era un conegut.

Els agents després d’entrevistar-se amb diversos testimonis, van esbrinar que moments abans, dos homes van començar a discutir i que en un moment donat un d’ells va traure unes tisores amenaçant i intentant agredir amb elles a l’altre, el qual va córrer cap a un contenidor d’obra pròxim per a agafar material i llançar-li’l al seu agressor.

Pel que sembla, en aqueix moment, el primer es va acostar fins a les taules d’un bar pròxim agarrant dos gots de cristall que va llançar contra la víctima, impactant un d’ells contra una de les seues mans, produint-li un tall profund a la mà pel qual sagnava abundantment.

Els agents després d’algunes gestions, van identificar i van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va ser posat en llibertat, després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament, quedant ingressada a l’hospital diversos dies.

Últimes notícies

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.