Detingut després d’agredir a un home amb unes tisores i un got de cristall en Russafa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb unes tisores i un got de cristall a un altre.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la vesprada del passat divendres, en un carrer del districte valencià de Russafa, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al lloc, on pel que sembla s’estava produint una baralla entre dos persones, portant una d’elles una arma blanca.

Ràpidament, els agents es van dirigir al lloc observant a la seua arribada a un home sagnant, que presentava una ferida profunda en una de les seues mans, per la qual cosa immediatament van sol·licitar la presència de l’assistència sanitària que el va traslladar a un centre hospitalari de València. Abans de ser traslladat l’home els va manifestar als agents que el seu agressor era un conegut.

Els agents després d’entrevistar-se amb diversos testimonis, van esbrinar que moments abans, dos homes van començar a discutir i que en un moment donat un d’ells va traure unes tisores amenaçant i intentant agredir amb elles a l’altre, el qual va córrer cap a un contenidor d’obra pròxim per a agafar material i llançar-li’l al seu agressor.

Pel que sembla, en aqueix moment, el primer es va acostar fins a les taules d’un bar pròxim agarrant dos gots de cristall que va llançar contra la víctima, impactant un d’ells contra una de les seues mans, produint-li un tall profund a la mà pel qual sagnava abundantment.

Els agents després d’algunes gestions, van identificar i van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va ser posat en llibertat, després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament, quedant ingressada a l’hospital diversos dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.