L’agressió homòfoba en Malasaña en realitat va ser una relació consentida

 

El jove de 20 anys que va denunciar haver sigut agredit diumenge passat en el barri madrileny de Malasaña per huit encaputxats ha reconegut que les ferides van ser consentides i realitzades per altres dos persones, segons ha avançat La Sexta i han confirmat a Efe fonts de la investigació. L’estupor entre els col·lectius LGTBI és total.

El jove va denunciar diumenge passat que huit encaputxats li van gravar amb un ganivet en el gluti la paraula «marieta», però ni les imatges gravades per les nombroses càmeres instal·lades en la zona van captar imatges d’aqueix grup ni s’ha localitzat a testimonis de l’agressió.

Ni rastre dels agressors a pesar que la zona, a l’ésser de trànsit restringit, té actives fins a set dispositius de captació d’imatges de l’Ajuntament de Madrid.

 

Realitat

 

El jove ha reconegut que va fer la denúncia a instàncies del seu nóvio, que desconeixia l’ocorregut, i per a ocultar-li que les ferides i laceracions van ser fruit d’una pràctica masoquista consentida amb altres dos homes.

Segons policials, el xic va afirmar que després d’estes pràctiques sexuals va veure la gravetat de les ferides, amb marques d’un cúter en el llavi i en la natja tatuada la paraula ‘marieta, i va cridar a la seua parella. Llavors, va anar el nóvio a la seua casa, situada al carrer la Palma, i li va curar laceracions. El ferit li va convéncer que no cridara al Samur o a la Policia.

La falsa víctima no volia que el seu nóvio s’assabentara que li havia sigut infidel amb dos homes en eixe mateix pis i per això suposadament es va inventar la versió de l’agressió de huit homes encaputxats a la porta de la seua casa.

La parella li va insistir, davant la gravetat del succeït i enganyat, al fet que acudiren al centre de salut, on la infermera que li va assistir li va indicar que comunicaria a la Policia l’ocorregut, seguint el protocol d’agressions.

Per això, i a instàncies també del seu nóvio, el jove va denunciar presencialment els fets davant la Policia, concretament en la comissaria Centre, situada al carrer Leganitos.

Els investigadors van analitzar el mòbil i les xarxes socials del denunciant, i van comprovar que aqueix dia havia quedat per a practicar sexe masoquista amb altres dos persones. El jove en qüestió va assegurar en un primer moment que no coneixia als autors de la seua agressió.

Este dimecres, els investigadors han acudit al seu domicili per a traslladar-li a Comissaria i per a una nova declaració davant els dubtes que suscitava la seua primera versió i el jove s’ha esfondrat. La policia ja ha anunciat que el jove serà acusat de denúncia falsa.

Política

 

Abans de conéixer-se la nova versió del succeït, bona part del debat polític este dimecres ha tornat a centrar-se en l’agressió i en l’increment dels delictes d’odi, una realitat confirmada per les estadístiques oficials.

No obstant això, després de conéixer-se la falsedat dels fets, ha tornat la tempesta política. El ministre d’Interior, Fernando Grande Marlaska, ha qualificat de «fet anecdòtic» el gir en el cas i ha demanat no banalitzar les denúncies per agressions homòfobes.

 

Les manifestacions segueixen

 

La notícia de la denunciada agressió va tindre un fort impacte diumenge passat i va ser seguida d’altres tres informacions que van eixir a la llum sobre altres agressions homòfobes, dos a València i una altra Toledo, en tot just una setmana.

El Moviment Marika Madrid va convocar una concentració per a este dimecres a les 21 hores a la Porta del Sol de Madrid, mentre que les organitzacions Cogam i KIF-KIF van convocar, per part seua, una altra per a este dissabte, a les 19.00 hores, també en Sol, sota el lema «Ens estan matant». Totes dos convocatòries segueixen en peus.

 

 

Reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, va convocar este dimarts una reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi per a este pròxim divendres i el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, va informar aqueix mateix dia que, fins al 31 de juliol de 2021, s’havien registrat a Espanya un total de 748 delictes susceptibles de ser qualificats de delictes d’odi. Moncloa també ha confirmat que eixa reunió segueix en peus.

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.