L’agressió homòfoba en Malasaña en realitat va ser una relació consentida

 

El jove de 20 anys que va denunciar haver sigut agredit diumenge passat en el barri madrileny de Malasaña per huit encaputxats ha reconegut que les ferides van ser consentides i realitzades per altres dos persones, segons ha avançat La Sexta i han confirmat a Efe fonts de la investigació. L’estupor entre els col·lectius LGTBI és total.

El jove va denunciar diumenge passat que huit encaputxats li van gravar amb un ganivet en el gluti la paraula «marieta», però ni les imatges gravades per les nombroses càmeres instal·lades en la zona van captar imatges d’aqueix grup ni s’ha localitzat a testimonis de l’agressió.

Ni rastre dels agressors a pesar que la zona, a l’ésser de trànsit restringit, té actives fins a set dispositius de captació d’imatges de l’Ajuntament de Madrid.

 

Realitat

 

El jove ha reconegut que va fer la denúncia a instàncies del seu nóvio, que desconeixia l’ocorregut, i per a ocultar-li que les ferides i laceracions van ser fruit d’una pràctica masoquista consentida amb altres dos homes.

Segons policials, el xic va afirmar que després d’estes pràctiques sexuals va veure la gravetat de les ferides, amb marques d’un cúter en el llavi i en la natja tatuada la paraula ‘marieta, i va cridar a la seua parella. Llavors, va anar el nóvio a la seua casa, situada al carrer la Palma, i li va curar laceracions. El ferit li va convéncer que no cridara al Samur o a la Policia.

La falsa víctima no volia que el seu nóvio s’assabentara que li havia sigut infidel amb dos homes en eixe mateix pis i per això suposadament es va inventar la versió de l’agressió de huit homes encaputxats a la porta de la seua casa.

La parella li va insistir, davant la gravetat del succeït i enganyat, al fet que acudiren al centre de salut, on la infermera que li va assistir li va indicar que comunicaria a la Policia l’ocorregut, seguint el protocol d’agressions.

Per això, i a instàncies també del seu nóvio, el jove va denunciar presencialment els fets davant la Policia, concretament en la comissaria Centre, situada al carrer Leganitos.

Els investigadors van analitzar el mòbil i les xarxes socials del denunciant, i van comprovar que aqueix dia havia quedat per a practicar sexe masoquista amb altres dos persones. El jove en qüestió va assegurar en un primer moment que no coneixia als autors de la seua agressió.

Este dimecres, els investigadors han acudit al seu domicili per a traslladar-li a Comissaria i per a una nova declaració davant els dubtes que suscitava la seua primera versió i el jove s’ha esfondrat. La policia ja ha anunciat que el jove serà acusat de denúncia falsa.

Política

 

Abans de conéixer-se la nova versió del succeït, bona part del debat polític este dimecres ha tornat a centrar-se en l’agressió i en l’increment dels delictes d’odi, una realitat confirmada per les estadístiques oficials.

No obstant això, després de conéixer-se la falsedat dels fets, ha tornat la tempesta política. El ministre d’Interior, Fernando Grande Marlaska, ha qualificat de «fet anecdòtic» el gir en el cas i ha demanat no banalitzar les denúncies per agressions homòfobes.

 

Les manifestacions segueixen

 

La notícia de la denunciada agressió va tindre un fort impacte diumenge passat i va ser seguida d’altres tres informacions que van eixir a la llum sobre altres agressions homòfobes, dos a València i una altra Toledo, en tot just una setmana.

El Moviment Marika Madrid va convocar una concentració per a este dimecres a les 21 hores a la Porta del Sol de Madrid, mentre que les organitzacions Cogam i KIF-KIF van convocar, per part seua, una altra per a este dissabte, a les 19.00 hores, també en Sol, sota el lema «Ens estan matant». Totes dos convocatòries segueixen en peus.

 

 

Reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, va convocar este dimarts una reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi per a este pròxim divendres i el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, va informar aqueix mateix dia que, fins al 31 de juliol de 2021, s’havien registrat a Espanya un total de 748 delictes susceptibles de ser qualificats de delictes d’odi. Moncloa també ha confirmat que eixa reunió segueix en peus.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.