15.5 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

L’agressió homòfoba en Malasaña en realitat va ser una relació consentida

 

El jove de 20 anys que va denunciar haver sigut agredit diumenge passat en el barri madrileny de Malasaña per huit encaputxats ha reconegut que les ferides van ser consentides i realitzades per altres dos persones, segons ha avançat La Sexta i han confirmat a Efe fonts de la investigació. L’estupor entre els col·lectius LGTBI és total.

El jove va denunciar diumenge passat que huit encaputxats li van gravar amb un ganivet en el gluti la paraula “marieta”, però ni les imatges gravades per les nombroses càmeres instal·lades en la zona van captar imatges d’aqueix grup ni s’ha localitzat a testimonis de l’agressió.

Ni rastre dels agressors a pesar que la zona, a l’ésser de trànsit restringit, té actives fins a set dispositius de captació d’imatges de l’Ajuntament de Madrid.

 

Realitat

 

El jove ha reconegut que va fer la denúncia a instàncies del seu nóvio, que desconeixia l’ocorregut, i per a ocultar-li que les ferides i laceracions van ser fruit d’una pràctica masoquista consentida amb altres dos homes.

Segons policials, el xic va afirmar que després d’estes pràctiques sexuals va veure la gravetat de les ferides, amb marques d’un cúter en el llavi i en la natja tatuada la paraula ‘marieta, i va cridar a la seua parella. Llavors, va anar el nóvio a la seua casa, situada al carrer la Palma, i li va curar laceracions. El ferit li va convéncer que no cridara al Samur o a la Policia.

La falsa víctima no volia que el seu nóvio s’assabentara que li havia sigut infidel amb dos homes en eixe mateix pis i per això suposadament es va inventar la versió de l’agressió de huit homes encaputxats a la porta de la seua casa.

La parella li va insistir, davant la gravetat del succeït i enganyat, al fet que acudiren al centre de salut, on la infermera que li va assistir li va indicar que comunicaria a la Policia l’ocorregut, seguint el protocol d’agressions.

Per això, i a instàncies també del seu nóvio, el jove va denunciar presencialment els fets davant la Policia, concretament en la comissaria Centre, situada al carrer Leganitos.

Els investigadors van analitzar el mòbil i les xarxes socials del denunciant, i van comprovar que aqueix dia havia quedat per a practicar sexe masoquista amb altres dos persones. El jove en qüestió va assegurar en un primer moment que no coneixia als autors de la seua agressió.

Este dimecres, els investigadors han acudit al seu domicili per a traslladar-li a Comissaria i per a una nova declaració davant els dubtes que suscitava la seua primera versió i el jove s’ha esfondrat. La policia ja ha anunciat que el jove serà acusat de denúncia falsa.

Política

 

Abans de conéixer-se la nova versió del succeït, bona part del debat polític este dimecres ha tornat a centrar-se en l’agressió i en l’increment dels delictes d’odi, una realitat confirmada per les estadístiques oficials.

No obstant això, després de conéixer-se la falsedat dels fets, ha tornat la tempesta política. El ministre d’Interior, Fernando Grande Marlaska, ha qualificat de “fet anecdòtic” el gir en el cas i ha demanat no banalitzar les denúncies per agressions homòfobes.

 

Les manifestacions segueixen

 

La notícia de la denunciada agressió va tindre un fort impacte diumenge passat i va ser seguida d’altres tres informacions que van eixir a la llum sobre altres agressions homòfobes, dos a València i una altra Toledo, en tot just una setmana.

El Moviment Marika Madrid va convocar una concentració per a este dimecres a les 21 hores a la Porta del Sol de Madrid, mentre que les organitzacions Cogam i KIF-KIF van convocar, per part seua, una altra per a este dissabte, a les 19.00 hores, també en Sol, sota el lema “Ens estan matant”. Totes dos convocatòries segueixen en peus.

 

 

Reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, va convocar este dimarts una reunió urgent de la comissió contra els delictes d’odi per a este pròxim divendres i el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, va informar aqueix mateix dia que, fins al 31 de juliol de 2021, s’havien registrat a Espanya un total de 748 delictes susceptibles de ser qualificats de delictes d’odi. Moncloa també ha confirmat que eixa reunió segueix en peus.

Últimes notícies

La Fe, unitat de referència en implants coclears infantils per a la Comunitat Valenciana

La Fe ha sigut designat unitat de referència d'implants coclears infantils per als pròxims cinc anys. El centre atén 50 menors a l'any i amplia indicacions.

Mazón respon a Sánchez: ‘l’indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor’

Carlos Mazón ha replicat a Pedro Sánchez amb un missatge en X en el qual l'acusa de buscar rèdit polític del dolor i de la tragèdia després de la DANA. Assenyala fallades d'organismes estatals i reclama ajudes i cooperació en la reconstrucció.

Mallorca i Llevant empaten 1-1 sota la pluja a Son Moix

Mallorca i Llevant van empatar 1-1 a Son Moix sota la pluja. Maffeo va igualar el gol inicial de Etta Eyong i Leo Román va evitar la derrota en el descompte.

Jutgen a Alacant a 18 d’una xarxa que proveïa drogues a britànics i clubs de cànnabis

Díhuit persones seran jutjades a Alacant per integrar presumptament una organització que cultivava marihuana i elaborava haixix i drogues sintètiques. La vista s'inicia demà i es prolongarà fins al dijous.

El Torneig ‘Tornem!’ plena de futbol l’aniversari de la DANA a Massanassa

El torneig 'Tornem!' convertix l'aniversari de la DANA en una jornada de futbol base i suport als afectats a Massanassa, amb seleccions sub12 i clubs valencians.

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.

Sánchez ha titllat d’indecent el suport de Feijóo i Abascal a Mazón per la gestió de la DANA

Sánchez ha denunciat que Feijóo i Abascal sostenen a Mazón malgrat una gestió que ha qualificat de negligent i ha cridat el PSOE a ser baluard de l'Estat de benestar. També ha carregat contra els barons del PP i ha posat el focus en les eleccions de Castella i Lleó.

Renfe mostra a València com revisa i repara els seus trens a Font de Sant Lluís

Renfe ha celebrat una jornada de portes obertes en la Base de Manteniment de València Font de Sant Lluís i ha mostrat a més de 300 persones els seus processos de revisió i reparació. La companyia ha detallat una inversió de 20 milions per a modernitzar i digitalitzar el taller dins del Pla Integral 2025-2030.