Alacant patix una onada de robatoris en comerços i restaurants

Donada la preocupant situació dels darrers dies en el centre d'Alacant, comerciants i restauradors han fet el crit d'alarma respecte als robatoris que s'estan produint en estos establiments. Amb al menys quatre casos a més molt prop de l'Ajuntament, on hi ha un cos de la Policia Local i un altre més en el carrer San Francisco, on s'han forçat persianes i reixes, finalment els lladre s'han aconseguit emportar-se diners i causar diversos danys. Els comerciants ara demanen més vigilància per part de la Policia. Com ha informat 'Levante-EMV' en un establiment del carrer Jorge Juan, just davant de l'edifici consistorial s'ha denunciat que van entrar els lladres poc després d'haver reformat i pintat el local, destrossant els mobles i emportant-se diners. L'Ajuntament, en canvi els va denegar als propietaris les gravacions de seguretat de l'Ajuntament per a poder reconéixer als autors. A més, el propietari va sofrir a continuació un altre robatori en sa casa.

Si més no, este no va ser el primer establiment afectat. En un altre bar del mateix carrer es va sofrir el primer robatori amb una recaptació de 800 euros, i la passada setmana van arribar a entrar dos vegades més. L'encarregada ha denunciat els delictes a la Policia, però l'única resposta que ha rebut es que hi ha poques patrulles per la nit. Els veïns i comerciants manifesten el seu descontentament, ja que, asseguren, viuen en una inseguretat total. De la mateixa manera, demanen que la vigilància s'intensifique sobretot de cara al Nadal. La Policia Nacional, per altra banda, va indicar que parlaran amb els comerciants i van ressaltar que des de fa dos setmanes es va posar en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris, arran de la qual s'han produït 33 noves detencions per delictes de robatoris en vivendes, establiments, vehicles, i contra el patrimoni.

Últimes notícies

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.

El València Basket busca la primera victòria en Lliga Endesa a Saragossa

El València Basket visita diumenge el Casademont Saragossa buscant estrenar el seu caseller en Lliga Endesa després d’una setmana europea perfecta amb dos triomfs en Eurolliga.

Càrregues policials i tensió a València en la protesta per la vivenda

La marxa per la vivenda a València ha acabat amb moments de tensió al Palau de les Arts, on s’ha celebrat un congrés immobiliari, després que alguns manifestants han trencat el cordó policial.

Ceuta, proposta per a rebre l’Alta Distinció de la Generalitat per al 9 d’Octubre

Juanfran Pérez Llorca proposarà al ple del Consell concedir l'Alta Distinció de la Generalitat a la ciutat autònoma de Ceuta amb motiu del 9 d'Octubre. El president ceutí, Juan Jesús Vivas, rebrà també la Medalla d'Honor de València en la seua visita institucional de dilluns.

La marxa per la vivenda a València reclama sumar-se a la vaga general

Milers de persones han eixit als carrers de València per a defensar el dret a la vivenda i impulsar la vaga general de novembre després del rebuig als decrets d’habitatge en el Congrés.

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.