Alacant patix una onada de robatoris en comerços i restaurants

Donada la preocupant situació dels darrers dies en el centre d'Alacant, comerciants i restauradors han fet el crit d'alarma respecte als robatoris que s'estan produint en estos establiments. Amb al menys quatre casos a més molt prop de l'Ajuntament, on hi ha un cos de la Policia Local i un altre més en el carrer San Francisco, on s'han forçat persianes i reixes, finalment els lladre s'han aconseguit emportar-se diners i causar diversos danys. Els comerciants ara demanen més vigilància per part de la Policia. Com ha informat 'Levante-EMV' en un establiment del carrer Jorge Juan, just davant de l'edifici consistorial s'ha denunciat que van entrar els lladres poc després d'haver reformat i pintat el local, destrossant els mobles i emportant-se diners. L'Ajuntament, en canvi els va denegar als propietaris les gravacions de seguretat de l'Ajuntament per a poder reconéixer als autors. A més, el propietari va sofrir a continuació un altre robatori en sa casa.

Si més no, este no va ser el primer establiment afectat. En un altre bar del mateix carrer es va sofrir el primer robatori amb una recaptació de 800 euros, i la passada setmana van arribar a entrar dos vegades més. L'encarregada ha denunciat els delictes a la Policia, però l'única resposta que ha rebut es que hi ha poques patrulles per la nit. Els veïns i comerciants manifesten el seu descontentament, ja que, asseguren, viuen en una inseguretat total. De la mateixa manera, demanen que la vigilància s'intensifique sobretot de cara al Nadal. La Policia Nacional, per altra banda, va indicar que parlaran amb els comerciants i van ressaltar que des de fa dos setmanes es va posar en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris, arran de la qual s'han produït 33 noves detencions per delictes de robatoris en vivendes, establiments, vehicles, i contra el patrimoni.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.