9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Alacant patix una onada de robatoris en comerços i restaurants

Donada la preocupant situació dels darrers dies en el centre d'Alacant, comerciants i restauradors han fet el crit d'alarma respecte als robatoris que s'estan produint en estos establiments. Amb al menys quatre casos a més molt prop de l'Ajuntament, on hi ha un cos de la Policia Local i un altre més en el carrer San Francisco, on s'han forçat persianes i reixes, finalment els lladre s'han aconseguit emportar-se diners i causar diversos danys. Els comerciants ara demanen més vigilància per part de la Policia. Com ha informat 'Levante-EMV' en un establiment del carrer Jorge Juan, just davant de l'edifici consistorial s'ha denunciat que van entrar els lladres poc després d'haver reformat i pintat el local, destrossant els mobles i emportant-se diners. L'Ajuntament, en canvi els va denegar als propietaris les gravacions de seguretat de l'Ajuntament per a poder reconéixer als autors. A més, el propietari va sofrir a continuació un altre robatori en sa casa.

Si més no, este no va ser el primer establiment afectat. En un altre bar del mateix carrer es va sofrir el primer robatori amb una recaptació de 800 euros, i la passada setmana van arribar a entrar dos vegades més. L'encarregada ha denunciat els delictes a la Policia, però l'única resposta que ha rebut es que hi ha poques patrulles per la nit. Els veïns i comerciants manifesten el seu descontentament, ja que, asseguren, viuen en una inseguretat total. De la mateixa manera, demanen que la vigilància s'intensifique sobretot de cara al Nadal. La Policia Nacional, per altra banda, va indicar que parlaran amb els comerciants i van ressaltar que des de fa dos setmanes es va posar en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris, arran de la qual s'han produït 33 noves detencions per delictes de robatoris en vivendes, establiments, vehicles, i contra el patrimoni.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.