Alberto Isla podria tindre una nova parella

Alberto Isla en una imagen de archivo

Alberto Isla en una imatge d’arxiu | Cedida

 

El serial d’Alberto Isla i Chabelita seguix a l’ordre del dia. Es tracta, de fet, d’una de les parelles amb més anades i vingudes del panorama televisiu estatal i, quan semblava que tot s’encaminava cap a bon port, ara Alberto Isla hauria fet qualsevol cosa que ho hauria tornat a dinamitar tot. I és que segons revela ‘El Programa de Verano’, tot sembla indicar que el jove hauria trobat l’amor altra vegada

 

Quasevol cosa que, com no podia ser d’altra manera, obriria un nou capítol del serial entre la parella de l’estiu i que faria que ‘Sálvame’ i l’extens seguit de programes del cor de Mediaset ja tingueren un tema troncal per obrir la nova temporada. 

 

 

La parella d’Isla té una filla que va a classe amb Albertito

És una de les notes més sorprenents de tot plegat. El que se sap fins ara, de fet, és que la nova parella d’Alberto Isla es diu Marta, i és una jove de Cadis de 30 anys que és enginyera química i seria, segons Telecinco, una gran amant del rugbi.

 

El problema, però, va molt més enllà perquè la filla de Marta —nova nòvia d’Isla— té una filla menuda que va a la mateixa classe d’Albertito, el fill que tenen en comú Chabelita i Isla. Un fet que pot generar un gran conflicte entre els Isla i Chabelita, ja que ara estaran exposats a viure un conjunt de situacions d’allò més tumultuoses a l’eixida de l’escola.

 

Isa Pantoja en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en arxiu | València Diari

 

 

No se sap amb quan van començar 

Se sospita, però, que Isla i la seua nova parella portarien veient-se un mes i mig aproximadament. Un assumpte que s’hauria d’agafar amb pinces i analitzar-ho a fons, ja que tampoc es té constància de la data de la ruptura definitiva entre Chabelita i el mateix Alberto Isla. 

 

S’haurà de vore, per tant, com acaba tot i quina és la resposta d’una Chabelita, que ja ha demostrat en moltes ocasions que mai s’acostuma a quedar curta en aquests conflictes.                                 

  

  

 

 

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.