16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Alberto Isla podria tindre una nova parella

Alberto Isla en una imagen de archivo

Alberto Isla en una imatge d’arxiu | Cedida

 

El serial d’Alberto Isla i Chabelita seguix a l’ordre del dia. Es tracta, de fet, d’una de les parelles amb més anades i vingudes del panorama televisiu estatal i, quan semblava que tot s’encaminava cap a bon port, ara Alberto Isla hauria fet qualsevol cosa que ho hauria tornat a dinamitar tot. I és que segons revela ‘El Programa de Verano’, tot sembla indicar que el jove hauria trobat l’amor altra vegada

 

Quasevol cosa que, com no podia ser d’altra manera, obriria un nou capítol del serial entre la parella de l’estiu i que faria que ‘Sálvame’ i l’extens seguit de programes del cor de Mediaset ja tingueren un tema troncal per obrir la nova temporada. 

 

 

La parella d’Isla té una filla que va a classe amb Albertito

És una de les notes més sorprenents de tot plegat. El que se sap fins ara, de fet, és que la nova parella d’Alberto Isla es diu Marta, i és una jove de Cadis de 30 anys que és enginyera química i seria, segons Telecinco, una gran amant del rugbi.

 

El problema, però, va molt més enllà perquè la filla de Marta —nova nòvia d’Isla— té una filla menuda que va a la mateixa classe d’Albertito, el fill que tenen en comú Chabelita i Isla. Un fet que pot generar un gran conflicte entre els Isla i Chabelita, ja que ara estaran exposats a viure un conjunt de situacions d’allò més tumultuoses a l’eixida de l’escola.

 

Isa Pantoja en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en arxiu | València Diari

 

 

No se sap amb quan van començar 

Se sospita, però, que Isla i la seua nova parella portarien veient-se un mes i mig aproximadament. Un assumpte que s’hauria d’agafar amb pinces i analitzar-ho a fons, ja que tampoc es té constància de la data de la ruptura definitiva entre Chabelita i el mateix Alberto Isla. 

 

S’haurà de vore, per tant, com acaba tot i quina és la resposta d’una Chabelita, que ja ha demostrat en moltes ocasions que mai s’acostuma a quedar curta en aquests conflictes.                                 

  

  

 

 

Últimes notícies

Emergències autoritza 71 festes de Nit de cap d’any en 41 municipis de la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha acceptat 71 de les 74 sol·licituds per a celebrar Nit de cap d'any; dos van arribar fora de termini i una es va desistir. Alacant reunix més municipis autoritzats.

Diana Morant defén que el PSOE no ha robat ni s’ha finançat il·legalment

Diana Morant sosté que l'auditoria forense encarregada pel PSOE buida dubtes sobre finançament il·legal. Obri la porta a accions si el partit es considera perjudicat.

El Consell abona ajudes del Mecanisme XARXA a 5.000 treballadors de l’automoció

La Generalitat ha abonat les ajudes del Mecanisme XARXA per a complementar les prestacions de prop de 5.000 empleats del sector de l'automoció. Els imports van de 16 a 56 euros al mes i s'han gestionat sense tràmits per als beneficiaris.

Cau una banda de lladres en autocaravana després de robar una caixa forta a Elx

La Policia Nacional ha detingut a quatre integrants d'un grup itinerant que actuava en zones d'alt poder adquisitiu; se'ls atribuïxen 25 fets i un botí pròxim a 200.000 euros.

Quinta jornada de busca sense èxit dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

L'operatiu en l'est d'Indonèsia ha tancat la seua quinta jornada sense localitzar als tres desapareguts i seguirà el dimecres. El mal temps obliga a extremar la seguretat i dificulta el rastreig.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense sol·licitada pel partit nega fons no declarats i avala un sistema de caixa traçable, però qüestiona rebuts excessius i localitzacions inusuals.

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.