Alberto Isla podria tindre una nova parella

Alberto Isla en una imagen de archivo

Alberto Isla en una imatge d’arxiu | Cedida

 

El serial d’Alberto Isla i Chabelita seguix a l’ordre del dia. Es tracta, de fet, d’una de les parelles amb més anades i vingudes del panorama televisiu estatal i, quan semblava que tot s’encaminava cap a bon port, ara Alberto Isla hauria fet qualsevol cosa que ho hauria tornat a dinamitar tot. I és que segons revela ‘El Programa de Verano’, tot sembla indicar que el jove hauria trobat l’amor altra vegada

 

Quasevol cosa que, com no podia ser d’altra manera, obriria un nou capítol del serial entre la parella de l’estiu i que faria que ‘Sálvame’ i l’extens seguit de programes del cor de Mediaset ja tingueren un tema troncal per obrir la nova temporada. 

 

 

La parella d’Isla té una filla que va a classe amb Albertito

És una de les notes més sorprenents de tot plegat. El que se sap fins ara, de fet, és que la nova parella d’Alberto Isla es diu Marta, i és una jove de Cadis de 30 anys que és enginyera química i seria, segons Telecinco, una gran amant del rugbi.

 

El problema, però, va molt més enllà perquè la filla de Marta —nova nòvia d’Isla— té una filla menuda que va a la mateixa classe d’Albertito, el fill que tenen en comú Chabelita i Isla. Un fet que pot generar un gran conflicte entre els Isla i Chabelita, ja que ara estaran exposats a viure un conjunt de situacions d’allò més tumultuoses a l’eixida de l’escola.

 

Isa Pantoja en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en arxiu | València Diari

 

 

No se sap amb quan van començar 

Se sospita, però, que Isla i la seua nova parella portarien veient-se un mes i mig aproximadament. Un assumpte que s’hauria d’agafar amb pinces i analitzar-ho a fons, ja que tampoc es té constància de la data de la ruptura definitiva entre Chabelita i el mateix Alberto Isla. 

 

S’haurà de vore, per tant, com acaba tot i quina és la resposta d’una Chabelita, que ja ha demostrat en moltes ocasions que mai s’acostuma a quedar curta en aquests conflictes.                                 

  

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.