17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detingut a Castelló després d’un altercat en un restaurant i agredir dos agents

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la tarda un home de 30 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló, negar-se a posar-se la màscara i no respectar la distància de seguretat i posteriorment, en ser recriminat pels agents i obligar-lo a abandonar l’establiment, agredir els policies que havien acudit a la intervenció.

Els fets es van produir cap a les huit de vesprada quan el propietari de bar del carrer Serrano Lloberas va sol·licitar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 presència policial, ja que al seu establiment hi havia una persona que es negava a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a més estava causant molèsties als clients de l’establiment.

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, GIP, els agents del qual, en arribar a l’esmentat local, van observar un home molt alterat que estava discutint i insultant el personal de l’establiment.

Després de mediar a l’altercat i calmar els ànims, els policies van aconseguir que la persona que estava causant els desordres marxés. Poc després, un altre establiment del carrer Juan de Austria va tornar a reclamar presència policial pel mateix motiu i per la mateixa persona abans.

Els agents van anar ràpidament al local i després de comprovar que es tractava del mateix home que minuts abans havia estat identificat al carrer Serrano Lloberas, van procedir a advertir-li que havia de cessar la seua actitud incívica i en contra de les mesures sanitàries vigents.

Este home, lluny de deposar la seua actitud, es va posar molt agressiu contra els agents amenaçant-los greument i en un moment donat, es va abalançar sobre ells amb ànim de lesionar-los llançant puntades de peu i cops de puny contra els policies.

Una dotació de la Policia Nacional que en aquell moment estava molt propera al lloc dels fets va acudir en suport dels agents municipals i gràcies a la seua col·laboració, l’home, MK, de 30 anys, va ser detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra agent de l’Autoritat.

Pel que fa als clients i al responsable de l’establiment, tots ells van assegurar als policies que no volien denunciar les amenaces rebudes per l’home arrestat encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.