12.1 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detingut a Castelló després d’un altercat en un restaurant i agredir dos agents

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la tarda un home de 30 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló, negar-se a posar-se la màscara i no respectar la distància de seguretat i posteriorment, en ser recriminat pels agents i obligar-lo a abandonar l’establiment, agredir els policies que havien acudit a la intervenció.

Els fets es van produir cap a les huit de vesprada quan el propietari de bar del carrer Serrano Lloberas va sol·licitar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 presència policial, ja que al seu establiment hi havia una persona que es negava a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a més estava causant molèsties als clients de l’establiment.

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, GIP, els agents del qual, en arribar a l’esmentat local, van observar un home molt alterat que estava discutint i insultant el personal de l’establiment.

Després de mediar a l’altercat i calmar els ànims, els policies van aconseguir que la persona que estava causant els desordres marxés. Poc després, un altre establiment del carrer Juan de Austria va tornar a reclamar presència policial pel mateix motiu i per la mateixa persona abans.

Els agents van anar ràpidament al local i després de comprovar que es tractava del mateix home que minuts abans havia estat identificat al carrer Serrano Lloberas, van procedir a advertir-li que havia de cessar la seua actitud incívica i en contra de les mesures sanitàries vigents.

Este home, lluny de deposar la seua actitud, es va posar molt agressiu contra els agents amenaçant-los greument i en un moment donat, es va abalançar sobre ells amb ànim de lesionar-los llançant puntades de peu i cops de puny contra els policies.

Una dotació de la Policia Nacional que en aquell moment estava molt propera al lloc dels fets va acudir en suport dels agents municipals i gràcies a la seua col·laboració, l’home, MK, de 30 anys, va ser detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra agent de l’Autoritat.

Pel que fa als clients i al responsable de l’establiment, tots ells van assegurar als policies que no volien denunciar les amenaces rebudes per l’home arrestat encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Seguixen les pluges en la Comunitat Valenciana amb ruixats forts i tempestes en zones

Cel molt nuvolós i precipitacions generalitzades, amb major intensitat en el nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. Les temperatures tendixen a pujar i el vent bufa moderat en la costa.

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.