8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detingut a Castelló després d’un altercat en un restaurant i agredir dos agents

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la tarda un home de 30 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló, negar-se a posar-se la màscara i no respectar la distància de seguretat i posteriorment, en ser recriminat pels agents i obligar-lo a abandonar l’establiment, agredir els policies que havien acudit a la intervenció.

Els fets es van produir cap a les huit de vesprada quan el propietari de bar del carrer Serrano Lloberas va sol·licitar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 presència policial, ja que al seu establiment hi havia una persona que es negava a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a més estava causant molèsties als clients de l’establiment.

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, GIP, els agents del qual, en arribar a l’esmentat local, van observar un home molt alterat que estava discutint i insultant el personal de l’establiment.

Després de mediar a l’altercat i calmar els ànims, els policies van aconseguir que la persona que estava causant els desordres marxés. Poc després, un altre establiment del carrer Juan de Austria va tornar a reclamar presència policial pel mateix motiu i per la mateixa persona abans.

Els agents van anar ràpidament al local i després de comprovar que es tractava del mateix home que minuts abans havia estat identificat al carrer Serrano Lloberas, van procedir a advertir-li que havia de cessar la seua actitud incívica i en contra de les mesures sanitàries vigents.

Este home, lluny de deposar la seua actitud, es va posar molt agressiu contra els agents amenaçant-los greument i en un moment donat, es va abalançar sobre ells amb ànim de lesionar-los llançant puntades de peu i cops de puny contra els policies.

Una dotació de la Policia Nacional que en aquell moment estava molt propera al lloc dels fets va acudir en suport dels agents municipals i gràcies a la seua col·laboració, l’home, MK, de 30 anys, va ser detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra agent de l’Autoritat.

Pel que fa als clients i al responsable de l’establiment, tots ells van assegurar als policies que no volien denunciar les amenaces rebudes per l’home arrestat encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.