Detingut a Castelló després d’un altercat en un restaurant i agredir dos agents

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la tarda un home de 30 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló, negar-se a posar-se la màscara i no respectar la distància de seguretat i posteriorment, en ser recriminat pels agents i obligar-lo a abandonar l’establiment, agredir els policies que havien acudit a la intervenció.

Els fets es van produir cap a les huit de vesprada quan el propietari de bar del carrer Serrano Lloberas va sol·licitar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 presència policial, ja que al seu establiment hi havia una persona que es negava a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a més estava causant molèsties als clients de l’establiment.

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, GIP, els agents del qual, en arribar a l’esmentat local, van observar un home molt alterat que estava discutint i insultant el personal de l’establiment.

Després de mediar a l’altercat i calmar els ànims, els policies van aconseguir que la persona que estava causant els desordres marxés. Poc després, un altre establiment del carrer Juan de Austria va tornar a reclamar presència policial pel mateix motiu i per la mateixa persona abans.

Els agents van anar ràpidament al local i després de comprovar que es tractava del mateix home que minuts abans havia estat identificat al carrer Serrano Lloberas, van procedir a advertir-li que havia de cessar la seua actitud incívica i en contra de les mesures sanitàries vigents.

Este home, lluny de deposar la seua actitud, es va posar molt agressiu contra els agents amenaçant-los greument i en un moment donat, es va abalançar sobre ells amb ànim de lesionar-los llançant puntades de peu i cops de puny contra els policies.

Una dotació de la Policia Nacional que en aquell moment estava molt propera al lloc dels fets va acudir en suport dels agents municipals i gràcies a la seua col·laboració, l’home, MK, de 30 anys, va ser detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra agent de l’Autoritat.

Pel que fa als clients i al responsable de l’establiment, tots ells van assegurar als policies que no volien denunciar les amenaces rebudes per l’home arrestat encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.