Detingut a Castelló després d’un altercat en un restaurant i agredir dos agents

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la tarda un home de 30 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló, negar-se a posar-se la màscara i no respectar la distància de seguretat i posteriorment, en ser recriminat pels agents i obligar-lo a abandonar l’establiment, agredir els policies que havien acudit a la intervenció.

Els fets es van produir cap a les huit de vesprada quan el propietari de bar del carrer Serrano Lloberas va sol·licitar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 presència policial, ja que al seu establiment hi havia una persona que es negava a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a més estava causant molèsties als clients de l’establiment.

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, GIP, els agents del qual, en arribar a l’esmentat local, van observar un home molt alterat que estava discutint i insultant el personal de l’establiment.

Després de mediar a l’altercat i calmar els ànims, els policies van aconseguir que la persona que estava causant els desordres marxés. Poc després, un altre establiment del carrer Juan de Austria va tornar a reclamar presència policial pel mateix motiu i per la mateixa persona abans.

Els agents van anar ràpidament al local i després de comprovar que es tractava del mateix home que minuts abans havia estat identificat al carrer Serrano Lloberas, van procedir a advertir-li que havia de cessar la seua actitud incívica i en contra de les mesures sanitàries vigents.

Este home, lluny de deposar la seua actitud, es va posar molt agressiu contra els agents amenaçant-los greument i en un moment donat, es va abalançar sobre ells amb ànim de lesionar-los llançant puntades de peu i cops de puny contra els policies.

Una dotació de la Policia Nacional que en aquell moment estava molt propera al lloc dels fets va acudir en suport dels agents municipals i gràcies a la seua col·laboració, l’home, MK, de 30 anys, va ser detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu i atemptat contra agent de l’Autoritat.

Pel que fa als clients i al responsable de l’establiment, tots ells van assegurar als policies que no volien denunciar les amenaces rebudes per l’home arrestat encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.