Amenaça de mort amb una barra de ferro a un home per no donar-li cervesa en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut cap a les 16.45 hores de la vesprada d’este dissabte, en el districte del Marítim de València, a un home de 44 anys, d’origen espanyol. El detingut és, presumpte, autor dels delictes d’amenaces, robatori amb violència o intimidació, resistència i desobediència i atemptat contra l’autoritat, després d’amenaçar a un […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut cap a les 16.45 hores de la vesprada d’este dissabte, en el districte del Marítim de València, a un home de 44 anys, d’origen espanyol. El detingut és, presumpte, autor dels delictes d’amenaces, robatori amb violència o intimidació, resistència i desobediència i atemptat contra l’autoritat, després d’amenaçar a un home amb una barra metàl·lica per a furtar-li una cervesa. De fet, amb la mateixa barra va amenaçar als policies que l’anaven a identificar i, una volta en comissaria, es va tirar damunt d’un agent per a agredir-lo.

 

Tot va passar quan els agents, que patrullaven l’avinguda del Port, van ser avisats per un home nerviós i espantat que va dir als agents que una persona que es trobava a l’altre costat de l’avinguda l’havia amenaçat. Segons pareix, l’home estava amb un amic assentat en un banc amb una bossa plena de cerveses i, en eixe moment, se’ls va arrimar el sospitós i els va demanar que li donaren una cervesa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan la víctima es va negar, l’home es va posar agressiu i va començar a insultar-lo i a increpar-lo. Per tot això, els dos amics van decidir anar-se’n del lloc, però el sospitós els va agarrar la bossa per a intentar llevar-los-la. L’home va haver d’estirar amb força per a escapar-se, però l’agressor els va seguir i, traguent una barra de metall, els va amenaçar de mort.

 

Davant dels fets, els policies van donar buscar al sospitós per la zona. En trobar a un home que encaixava amb el perfil i dirigir-se cap a ell, el presumpte agressor es va posar violent i es va negar a tirar en terra la jaqueta amb què amagava la barra metàl·lica que portava. En eixe moment va amenaçar als policies, que el van reduir i, després de fer unes quantes comprovacions, el detingueren per amenaces, robatori amb violència i intimidació, resistència i desobediència.

 

Però la cosa no es va acabar ahí. Quan el detingut va ser traslladat a la comissaria, es va tirar damunt d’un policia per a intentar agredir-lo, cosa que ha provocat que també se’l detinga per atemptat contra un agent de l’autoritat. L’agressor, que acumula prou antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Escorcollen a València la casa d’Ábalos pel cas Koldo

La UCO registra el domicili de l’exministre a València per orde del jutge del cas Koldo. L’actuació s’inclou en una peça separada oberta després d’un nou informe policial.

Quinze detinguts a Benicarló en desmantellar una xarxa familiar de tràfic de drogues

La Guardia Civil ha detingut quinze persones a Benicarló i ha desmantellat diversos punts de venda vinculats a una xarxa familiar. En sis escorcolls, ha trobat drogues, armes, diners i animals.

Ábalos demana anul·lar la condemna i suspendre’n l’execució

Ábalos ha recorregut davant del Tribunal Constitucional la condemna de 24 anys i tres mesos. També demana suspendre’n l’execució mentre es resol el recurs.

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí