19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Amenaça de mort amb una barra de ferro a un home per no donar-li cervesa en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut cap a les 16.45 hores de la vesprada d’este dissabte, en el districte del Marítim de València, a un home de 44 anys, d’origen espanyol. El detingut és, presumpte, autor dels delictes d’amenaces, robatori amb violència o intimidació, resistència i desobediència i atemptat contra l’autoritat, després d’amenaçar a un home amb una barra metàl·lica per a furtar-li una cervesa. De fet, amb la mateixa barra va amenaçar als policies que l’anaven a identificar i, una volta en comissaria, es va tirar damunt d’un agent per a agredir-lo.

 

Tot va passar quan els agents, que patrullaven l’avinguda del Port, van ser avisats per un home nerviós i espantat que va dir als agents que una persona que es trobava a l’altre costat de l’avinguda l’havia amenaçat. Segons pareix, l’home estava amb un amic assentat en un banc amb una bossa plena de cerveses i, en eixe moment, se’ls va arrimar el sospitós i els va demanar que li donaren una cervesa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan la víctima es va negar, l’home es va posar agressiu i va començar a insultar-lo i a increpar-lo. Per tot això, els dos amics van decidir anar-se’n del lloc, però el sospitós els va agarrar la bossa per a intentar llevar-los-la. L’home va haver d’estirar amb força per a escapar-se, però l’agressor els va seguir i, traguent una barra de metall, els va amenaçar de mort.

 

Davant dels fets, els policies van donar buscar al sospitós per la zona. En trobar a un home que encaixava amb el perfil i dirigir-se cap a ell, el presumpte agressor es va posar violent i es va negar a tirar en terra la jaqueta amb què amagava la barra metàl·lica que portava. En eixe moment va amenaçar als policies, que el van reduir i, després de fer unes quantes comprovacions, el detingueren per amenaces, robatori amb violència i intimidació, resistència i desobediència.

 

Però la cosa no es va acabar ahí. Quan el detingut va ser traslladat a la comissaria, es va tirar damunt d’un policia per a intentar agredir-lo, cosa que ha provocat que també se’l detinga per atemptat contra un agent de l’autoritat. L’agressor, que acumula prou antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.

Ricardo Ten i Awa Fam brillen entre els guardonats dels Premis Nacionals de l’Esport

La gala del Pardo va unir els premis de 2023 i 2024 amb els Reis al capdavant. Ten i Fam van compartir focus amb Aitana Bonmatí, Rodri, María Pérez i Álvaro Martín.

Associacions de víctimes de la dana acusen el Consell d’intentar diluir la seua veu en Les Corts

Les tres associacions majoritàries denuncien que la comissió d'investigació en Les Corts les agrupa amb més entitats i limita els seus temps d'intervenció. Demanen prioritat i claredat en un procés que, asseguren, avança amb poques sessions.

Pérez Llorca destaca el nou transport de la Vega Baixa com a exemple de política útil

La Generalitat ha presentat a Orihuela el desplegament per fases de tres corredors de bus a la Vega Baixa, amb 28 línies, 10 milions i més servicis en festius. El pla connectarà 400.000 habitants i més de 80 nuclis amb aeroport, AVE i hospitals.

Pérez Llorca ha anunciat una reunió ‘en breu’ amb RTVE per a mantindre el Benidorm Fest a Benidorm

Pérez Llorca ha anunciat que es reunirà 'en breu' amb RTVE perquè el Benidorm Fest seguisca a Benidorm. La Generalitat fixa així la seua postura en plena setmana del certamen.

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.