Amenaça de mort amb una barra de ferro a un home per no donar-li cervesa en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut cap a les 16.45 hores de la vesprada d’este dissabte, en el districte del Marítim de València, a un home de 44 anys, d’origen espanyol. El detingut és, presumpte, autor dels delictes d’amenaces, robatori amb violència o intimidació, resistència i desobediència i atemptat contra l’autoritat, després d’amenaçar a un home amb una barra metàl·lica per a furtar-li una cervesa. De fet, amb la mateixa barra va amenaçar als policies que l’anaven a identificar i, una volta en comissaria, es va tirar damunt d’un agent per a agredir-lo.

 

Tot va passar quan els agents, que patrullaven l’avinguda del Port, van ser avisats per un home nerviós i espantat que va dir als agents que una persona que es trobava a l’altre costat de l’avinguda l’havia amenaçat. Segons pareix, l’home estava amb un amic assentat en un banc amb una bossa plena de cerveses i, en eixe moment, se’ls va arrimar el sospitós i els va demanar que li donaren una cervesa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan la víctima es va negar, l’home es va posar agressiu i va començar a insultar-lo i a increpar-lo. Per tot això, els dos amics van decidir anar-se’n del lloc, però el sospitós els va agarrar la bossa per a intentar llevar-los-la. L’home va haver d’estirar amb força per a escapar-se, però l’agressor els va seguir i, traguent una barra de metall, els va amenaçar de mort.

 

Davant dels fets, els policies van donar buscar al sospitós per la zona. En trobar a un home que encaixava amb el perfil i dirigir-se cap a ell, el presumpte agressor es va posar violent i es va negar a tirar en terra la jaqueta amb què amagava la barra metàl·lica que portava. En eixe moment va amenaçar als policies, que el van reduir i, després de fer unes quantes comprovacions, el detingueren per amenaces, robatori amb violència i intimidació, resistència i desobediència.

 

Però la cosa no es va acabar ahí. Quan el detingut va ser traslladat a la comissaria, es va tirar damunt d’un policia per a intentar agredir-lo, cosa que ha provocat que també se’l detinga per atemptat contra un agent de l’autoritat. L’agressor, que acumula prou antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.