20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Amenaça de mort amb una barra de ferro a un home per no donar-li cervesa en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut cap a les 16.45 hores de la vesprada d’este dissabte, en el districte del Marítim de València, a un home de 44 anys, d’origen espanyol. El detingut és, presumpte, autor dels delictes d’amenaces, robatori amb violència o intimidació, resistència i desobediència i atemptat contra l’autoritat, després d’amenaçar a un home amb una barra metàl·lica per a furtar-li una cervesa. De fet, amb la mateixa barra va amenaçar als policies que l’anaven a identificar i, una volta en comissaria, es va tirar damunt d’un agent per a agredir-lo.

 

Tot va passar quan els agents, que patrullaven l’avinguda del Port, van ser avisats per un home nerviós i espantat que va dir als agents que una persona que es trobava a l’altre costat de l’avinguda l’havia amenaçat. Segons pareix, l’home estava amb un amic assentat en un banc amb una bossa plena de cerveses i, en eixe moment, se’ls va arrimar el sospitós i els va demanar que li donaren una cervesa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan la víctima es va negar, l’home es va posar agressiu i va començar a insultar-lo i a increpar-lo. Per tot això, els dos amics van decidir anar-se’n del lloc, però el sospitós els va agarrar la bossa per a intentar llevar-los-la. L’home va haver d’estirar amb força per a escapar-se, però l’agressor els va seguir i, traguent una barra de metall, els va amenaçar de mort.

 

Davant dels fets, els policies van donar buscar al sospitós per la zona. En trobar a un home que encaixava amb el perfil i dirigir-se cap a ell, el presumpte agressor es va posar violent i es va negar a tirar en terra la jaqueta amb què amagava la barra metàl·lica que portava. En eixe moment va amenaçar als policies, que el van reduir i, després de fer unes quantes comprovacions, el detingueren per amenaces, robatori amb violència i intimidació, resistència i desobediència.

 

Però la cosa no es va acabar ahí. Quan el detingut va ser traslladat a la comissaria, es va tirar damunt d’un policia per a intentar agredir-lo, cosa que ha provocat que també se’l detinga per atemptat contra un agent de l’autoritat. L’agressor, que acumula prou antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSOE acusa a Feijóo de triar a Pérez Llorca per ser el ‘preferit’ de Vox

El PSOE ha interpretat que la designació de Juan Francisco Pérez Llorca respon a les exigències de Vox. Acusa el PP de mimetitzar-se amb l'agenda del partit d'Abascal.

El PP desvincula el seu vot a la UE de la negociació amb Vox per a substituir a Mazón

El PP ha negat que el seu vot en la comissió de Medi Ambient del Parlament Europeu contra la reducció d'emissions estiga lligat a la seua negociació amb Vox per al relleu de Mazón. L'oposició ha vist un intercanvi polític i ha endurit les seues crítiques.

Polèmica en la Fira de Castelló per un lloc que entrega bufandes amb lemes franquistes

Compromís demana a l'Ajuntament que actue després de detectar-se en la fira un lloc que oferix bufandes amb lemes franquistes i altres amb la imatge de Santiago Abascal. Reclama estendre acta i valorar si vulnera la Llei de Memòria Democràtica.

La Comunitat Valenciana destina 18 milions al bo tèrmic per a famílies vulnerables després de la DANA

La Generalitat abonarà 400 euros per llar a unes 45.000 vivendes vulnerables amb càrrec al compte solidari. El pagament serà automàtic per a perceptors d'ajudes.

Pérez Llorca accepta el repte d’aconseguir majoria per a succeir a Mazón

Juanfran Pérez Llorca ha agraït la confiança d'Alberto Núñez Feijóo després de ser proposat per a succeir a Carlos Mazón i ha obert un període de diàleg per a reunir suports.

Mazón veu a Pérez Llorca com un extraordinari candidat per a succeir-li en la Generalitat

Mazón ha afirmat que Juanfran Pérez Llorca és 'un extraordinari candidat' després de conéixer-se la seua designació per Feijóo. Ho ha dit després del ple del Consell i abans d'acudir a les Corts.

El Consell veu a Pérez Llorca com l’idoni per a succeir a Mazón

La portaveu del Consell en funcions ha defés que Juanfran Pérez Llorca és el candidat idoni per a rellevar a Carlos Mazón i ha destacat la sintonia interna en el PP.

El Centre d’Art Hortensia Herrero estrenarà en 2026 la seua primera mostra temporal amb Anselm Kiefer

El Centre d'Art Hortensia Herrero obrirà el 28 d'abril de 2026 la seua primera exposició temporal amb obres de Anselm Kiefer. La mostra, centrada en el paisatge, ocuparà sis galeries i culminarà amb 'Danaë', vista per primera vegada a Europa.