Assassinada en acudir a una entrevista de treball com a mainadera

Carla Agostina Blat, una jove de 22 anys ha sigut brutalment assassinada després d’haver sigut citada per a entrevistar-se amb un home per a aconseguir un treball com a mainadera. Pel que sembla, el succés va ocórrer diumenge passat 3 de juliol quan la jove que vivia al costat de la seua àvia i el seu fill de 4 anys en la localitat argentina de General Sant Martí, a Mendoza, va ser brutalment apunyalada en una fàbrica abandonada de la zona.

La vida de Carla Agostina Blat

Carla Agostina Blat era una jove de 22 anys que, després de ser víctima de violència de gènere, va decidir mudar-se al costat del seu fill de 4 anys a casa de la seua àvia. En la localitat argentina de General Sant Martí va decidir començar una nova vida i reprendre els seus estudis. La jove compaginava els seus estudis amb el seu treball com a fornera.

Als matins, Carla Agostina Blat es dedicava al seu treball i, una vegada acabada la jornada laboral, acudia a l’institut on havia représ els seus estudis de secundària. En la seua incessant cerca de noves ocupacions, la jove va donar en Facebook amb un suposat camioner que buscava una mainadera que cuidara dels seus dos fills.

Després de diverses converses, la jove va decidir citar-se amb el treballador de transport diumenge passat 3 de juliol. Abans d’aquesta entrevista de treball, va celebrar al costat de tota la seua família l’aniversari del seu fill de 4 anys. En acabar la festa es va muntar amb autobús i va acudir fins a la cita amb l’home. No obstant això, mai més es va arribar a saber d’ella.

Després de diverses crides per part de la seua àvia per a saber que tal havia anat la reunió amb el camioner, la família va descobrir que el telèfon de Carla Agostina Blat estava apagat. En veure que la jove no tornava a la seua casa, els seus familiars van posar una denúncia per desaparició el dilluns 4 de juliol.

L’assassinat de Carla Agostina Blat

Va ser llavors quan els agents de Policia van començar la seua cerca amb diversos drons que buscaven qualsevol pista que donara amb el parador de la dona. Unes hores més tard el cos sense vida de la jove va ser trobat en una fàbrica de la zona.

Pel que sembla i segons ha transmés el portaveu de Policia encarregat del cas, el cadàver presenta una punyalada mortal a l’esquena a l’altura dels renyons. A més, també té diverses ferides defensives. Ara, els agents investiguen l’assassinat i tracten de donar amb el parador del camioner que la va citar per a entrevistar-se amb ella.

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.