Assassinada en acudir a una entrevista de treball com a mainadera

Carla Agostina Blat, una jove de 22 anys ha sigut brutalment assassinada després d’haver sigut citada per a entrevistar-se amb un home per a aconseguir un treball com a mainadera. Pel que sembla, el succés va ocórrer diumenge passat 3 de juliol quan la jove que vivia al costat de la seua àvia i el seu fill de 4 anys en la localitat argentina de General Sant Martí, a Mendoza, va ser brutalment apunyalada en una fàbrica abandonada de la zona.

La vida de Carla Agostina Blat

Carla Agostina Blat era una jove de 22 anys que, després de ser víctima de violència de gènere, va decidir mudar-se al costat del seu fill de 4 anys a casa de la seua àvia. En la localitat argentina de General Sant Martí va decidir començar una nova vida i reprendre els seus estudis. La jove compaginava els seus estudis amb el seu treball com a fornera.

Als matins, Carla Agostina Blat es dedicava al seu treball i, una vegada acabada la jornada laboral, acudia a l’institut on havia représ els seus estudis de secundària. En la seua incessant cerca de noves ocupacions, la jove va donar en Facebook amb un suposat camioner que buscava una mainadera que cuidara dels seus dos fills.

Després de diverses converses, la jove va decidir citar-se amb el treballador de transport diumenge passat 3 de juliol. Abans d’aquesta entrevista de treball, va celebrar al costat de tota la seua família l’aniversari del seu fill de 4 anys. En acabar la festa es va muntar amb autobús i va acudir fins a la cita amb l’home. No obstant això, mai més es va arribar a saber d’ella.

Després de diverses crides per part de la seua àvia per a saber que tal havia anat la reunió amb el camioner, la família va descobrir que el telèfon de Carla Agostina Blat estava apagat. En veure que la jove no tornava a la seua casa, els seus familiars van posar una denúncia per desaparició el dilluns 4 de juliol.

L’assassinat de Carla Agostina Blat

Va ser llavors quan els agents de Policia van començar la seua cerca amb diversos drons que buscaven qualsevol pista que donara amb el parador de la dona. Unes hores més tard el cos sense vida de la jove va ser trobat en una fàbrica de la zona.

Pel que sembla i segons ha transmés el portaveu de Policia encarregat del cas, el cadàver presenta una punyalada mortal a l’esquena a l’altura dels renyons. A més, també té diverses ferides defensives. Ara, els agents investiguen l’assassinat i tracten de donar amb el parador del camioner que la va citar per a entrevistar-se amb ella.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.