21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Assassinada en acudir a una entrevista de treball com a mainadera

Carla Agostina Blat, una jove de 22 anys ha sigut brutalment assassinada després d’haver sigut citada per a entrevistar-se amb un home per a aconseguir un treball com a mainadera. Pel que sembla, el succés va ocórrer diumenge passat 3 de juliol quan la jove que vivia al costat de la seua àvia i el seu fill de 4 anys en la localitat argentina de General Sant Martí, a Mendoza, va ser brutalment apunyalada en una fàbrica abandonada de la zona.

La vida de Carla Agostina Blat

Carla Agostina Blat era una jove de 22 anys que, després de ser víctima de violència de gènere, va decidir mudar-se al costat del seu fill de 4 anys a casa de la seua àvia. En la localitat argentina de General Sant Martí va decidir començar una nova vida i reprendre els seus estudis. La jove compaginava els seus estudis amb el seu treball com a fornera.

Als matins, Carla Agostina Blat es dedicava al seu treball i, una vegada acabada la jornada laboral, acudia a l’institut on havia représ els seus estudis de secundària. En la seua incessant cerca de noves ocupacions, la jove va donar en Facebook amb un suposat camioner que buscava una mainadera que cuidara dels seus dos fills.

Després de diverses converses, la jove va decidir citar-se amb el treballador de transport diumenge passat 3 de juliol. Abans d’aquesta entrevista de treball, va celebrar al costat de tota la seua família l’aniversari del seu fill de 4 anys. En acabar la festa es va muntar amb autobús i va acudir fins a la cita amb l’home. No obstant això, mai més es va arribar a saber d’ella.

Després de diverses crides per part de la seua àvia per a saber que tal havia anat la reunió amb el camioner, la família va descobrir que el telèfon de Carla Agostina Blat estava apagat. En veure que la jove no tornava a la seua casa, els seus familiars van posar una denúncia per desaparició el dilluns 4 de juliol.

L’assassinat de Carla Agostina Blat

Va ser llavors quan els agents de Policia van començar la seua cerca amb diversos drons que buscaven qualsevol pista que donara amb el parador de la dona. Unes hores més tard el cos sense vida de la jove va ser trobat en una fàbrica de la zona.

Pel que sembla i segons ha transmés el portaveu de Policia encarregat del cas, el cadàver presenta una punyalada mortal a l’esquena a l’altura dels renyons. A més, també té diverses ferides defensives. Ara, els agents investiguen l’assassinat i tracten de donar amb el parador del camioner que la va citar per a entrevistar-se amb ella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.