14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Assassinada en acudir a una entrevista de treball com a mainadera

Carla Agostina Blat, una jove de 22 anys ha sigut brutalment assassinada després d’haver sigut citada per a entrevistar-se amb un home per a aconseguir un treball com a mainadera. Pel que sembla, el succés va ocórrer diumenge passat 3 de juliol quan la jove que vivia al costat de la seua àvia i el seu fill de 4 anys en la localitat argentina de General Sant Martí, a Mendoza, va ser brutalment apunyalada en una fàbrica abandonada de la zona.

La vida de Carla Agostina Blat

Carla Agostina Blat era una jove de 22 anys que, després de ser víctima de violència de gènere, va decidir mudar-se al costat del seu fill de 4 anys a casa de la seua àvia. En la localitat argentina de General Sant Martí va decidir començar una nova vida i reprendre els seus estudis. La jove compaginava els seus estudis amb el seu treball com a fornera.

Als matins, Carla Agostina Blat es dedicava al seu treball i, una vegada acabada la jornada laboral, acudia a l’institut on havia représ els seus estudis de secundària. En la seua incessant cerca de noves ocupacions, la jove va donar en Facebook amb un suposat camioner que buscava una mainadera que cuidara dels seus dos fills.

Després de diverses converses, la jove va decidir citar-se amb el treballador de transport diumenge passat 3 de juliol. Abans d’aquesta entrevista de treball, va celebrar al costat de tota la seua família l’aniversari del seu fill de 4 anys. En acabar la festa es va muntar amb autobús i va acudir fins a la cita amb l’home. No obstant això, mai més es va arribar a saber d’ella.

Després de diverses crides per part de la seua àvia per a saber que tal havia anat la reunió amb el camioner, la família va descobrir que el telèfon de Carla Agostina Blat estava apagat. En veure que la jove no tornava a la seua casa, els seus familiars van posar una denúncia per desaparició el dilluns 4 de juliol.

L’assassinat de Carla Agostina Blat

Va ser llavors quan els agents de Policia van començar la seua cerca amb diversos drons que buscaven qualsevol pista que donara amb el parador de la dona. Unes hores més tard el cos sense vida de la jove va ser trobat en una fàbrica de la zona.

Pel que sembla i segons ha transmés el portaveu de Policia encarregat del cas, el cadàver presenta una punyalada mortal a l’esquena a l’altura dels renyons. A més, també té diverses ferides defensives. Ara, els agents investiguen l’assassinat i tracten de donar amb el parador del camioner que la va citar per a entrevistar-se amb ella.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.