11.6 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Assassinada en acudir a una entrevista de treball com a mainadera

Carla Agostina Blat, una jove de 22 anys ha sigut brutalment assassinada després d’haver sigut citada per a entrevistar-se amb un home per a aconseguir un treball com a mainadera. Pel que sembla, el succés va ocórrer diumenge passat 3 de juliol quan la jove que vivia al costat de la seua àvia i el seu fill de 4 anys en la localitat argentina de General Sant Martí, a Mendoza, va ser brutalment apunyalada en una fàbrica abandonada de la zona.

La vida de Carla Agostina Blat

Carla Agostina Blat era una jove de 22 anys que, després de ser víctima de violència de gènere, va decidir mudar-se al costat del seu fill de 4 anys a casa de la seua àvia. En la localitat argentina de General Sant Martí va decidir començar una nova vida i reprendre els seus estudis. La jove compaginava els seus estudis amb el seu treball com a fornera.

Als matins, Carla Agostina Blat es dedicava al seu treball i, una vegada acabada la jornada laboral, acudia a l’institut on havia représ els seus estudis de secundària. En la seua incessant cerca de noves ocupacions, la jove va donar en Facebook amb un suposat camioner que buscava una mainadera que cuidara dels seus dos fills.

Després de diverses converses, la jove va decidir citar-se amb el treballador de transport diumenge passat 3 de juliol. Abans d’aquesta entrevista de treball, va celebrar al costat de tota la seua família l’aniversari del seu fill de 4 anys. En acabar la festa es va muntar amb autobús i va acudir fins a la cita amb l’home. No obstant això, mai més es va arribar a saber d’ella.

Després de diverses crides per part de la seua àvia per a saber que tal havia anat la reunió amb el camioner, la família va descobrir que el telèfon de Carla Agostina Blat estava apagat. En veure que la jove no tornava a la seua casa, els seus familiars van posar una denúncia per desaparició el dilluns 4 de juliol.

L’assassinat de Carla Agostina Blat

Va ser llavors quan els agents de Policia van començar la seua cerca amb diversos drons que buscaven qualsevol pista que donara amb el parador de la dona. Unes hores més tard el cos sense vida de la jove va ser trobat en una fàbrica de la zona.

Pel que sembla i segons ha transmés el portaveu de Policia encarregat del cas, el cadàver presenta una punyalada mortal a l’esquena a l’altura dels renyons. A més, també té diverses ferides defensives. Ara, els agents investiguen l’assassinat i tracten de donar amb el parador del camioner que la va citar per a entrevistar-se amb ella.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.