Augmenten els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 933.355 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 111.052 a Castelló, 331.258 a Alacant i 491.045 a València. Han rebut les dos dosis 267.393 persones.

A més, s’han notificat 149 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.461 persones.

La província de Castelló ha registrat 11 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.528. Alacant, per part seua, suma 51 (145.247 en total) i la de València 87 nous casos (201.685 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 163 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.338 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.933 a Castelló, 145.077 a Alacant i 202.273 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 393 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 180 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 15 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.197: 784 a la província de Castelló, 2.738 en la d’Alacant i 3.675 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.395 casos actius, la qual cosa suposa un 0,85% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 13 nous brots des de l’última actualització:

·         Paiporta: 5 casos. Origen social

·         Manises: 7 casos. Origen social

·         Pego: 3 casos. Origen social

·         Alaquàs: 4 casos. Àmbit educatiu

·         Torrevieja: 4 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Requena: 3 casos. Origen laboral

·         Benicarló: 3 casos. Origen social

·         Massamagrell: 4 casos. Origen social

·         Almàssera: 3 casos. Origen social

·         Alboraya: 5 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Benaguasil: 5 casos. Origen laboral

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.