L’autòpsia de la ‘influencer’ Gabby Petito demostra que va ser assassinada

 

La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI.

L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge en l’estat de Wyoming és que el cadàver és el de Petito, i «la determinació inicial de la forma de mort és homicidi«, segons un comunicat de l’FBI.

La policia federal va aclarir no obstant això que «la causa de la mort segueix pendent dels resultats finals de l’autòpsia».

 

Registre de la casa del nóvio

 

Ara els esforços de l’FBI se centren encara més a trobar a la seua parella Brian Laundrie, la casa de la qual van registrar exhaustivament el dilluns passat. La policia va demanar el dimarts a aquells que tinguen informació del cas, que la donen a conéixer.

Brian Laundrie i Gabby Petito es van embarcar al juny a bord d’una furgoneta a un viatge per reserves i parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, no obstant això, el passat 1 de setembre el jove va tornar en el vehicle i sense la seua núvia a la casa familiar, en North Port, on la parella també residia al costat dels pares d’ell.

 

Bufetejada en ple carrer

 

Petito va renunciar al seu treball i es va llançar a recórrer el país al juliol amb el seu nóvio Brian Laundrie, de 23 anys. El seu viatge semblava idíl·lic segons una sèrie de publicacions compartides en la xarxa social Instagram.

Durant el viatge es va produir una baralla entre tots dos, almenys que se sàpia, perquè un home va alertar al 911 que havia vist a Brian Laundrie bufetejar a Gabby Petito al carrer.

Després de l’avís, la policia va detindre a la parella i ella, visiblement emocionada i alterada, va explicar que havia sigut ella qui havia agredit al seu promés per una disputa originada per la neteja del cotxe.

Els agents així ho van determinar i els van obligar a dormir separats aquella nit.

Al cap de dies sense tindre notícies de Gabby Petito, de la qual els seus pares van saber per última vegada el 24 d’agost, mentre era al Parc Nacional Grand Teton, a Wyoming, la seua família va notificar la seua desaparició el passat 11 de setembre i les autoritats es van bolcar en una cerca a nivell nacional.

El cas continuava generant un gran interés en els Estats Units el dimarts.

 

La cerca del jove per la policia, que té lloc en una reserva pantanosa a Florida, es complica per la presència de serps i caimans, va anunciar este dimarts la policia de North Port, a càrrec de la investigació amb l’FBI.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.