L’autòpsia de la ‘influencer’ Gabby Petito demostra que va ser assassinada

Ejemplo de shortcode con estilo
  La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI. L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge […]

 

La jove estatunidenca Gabby Petito, que va compartir en xarxes socials la seua travessia per l’Oest dels Estats Units amb el seu nóvio i la misteriosa desaparició del qual va commocionar als Estats Units, va ser víctima d’un homicidi, va dir el dimarts l’FBI.

L’anàlisi inicial del mèdic forense encarregat d’examinar el cos trobat el diumenge en l’estat de Wyoming és que el cadàver és el de Petito, i «la determinació inicial de la forma de mort és homicidi«, segons un comunicat de l’FBI.

La policia federal va aclarir no obstant això que «la causa de la mort segueix pendent dels resultats finals de l’autòpsia».

 

Registre de la casa del nóvio

 

Ara els esforços de l’FBI se centren encara més a trobar a la seua parella Brian Laundrie, la casa de la qual van registrar exhaustivament el dilluns passat. La policia va demanar el dimarts a aquells que tinguen informació del cas, que la donen a conéixer.

Brian Laundrie i Gabby Petito es van embarcar al juny a bord d’una furgoneta a un viatge per reserves i parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, no obstant això, el passat 1 de setembre el jove va tornar en el vehicle i sense la seua núvia a la casa familiar, en North Port, on la parella també residia al costat dels pares d’ell.

 

Bufetejada en ple carrer

 

Petito va renunciar al seu treball i es va llançar a recórrer el país al juliol amb el seu nóvio Brian Laundrie, de 23 anys. El seu viatge semblava idíl·lic segons una sèrie de publicacions compartides en la xarxa social Instagram.

Durant el viatge es va produir una baralla entre tots dos, almenys que se sàpia, perquè un home va alertar al 911 que havia vist a Brian Laundrie bufetejar a Gabby Petito al carrer.

Després de l’avís, la policia va detindre a la parella i ella, visiblement emocionada i alterada, va explicar que havia sigut ella qui havia agredit al seu promés per una disputa originada per la neteja del cotxe.

Els agents així ho van determinar i els van obligar a dormir separats aquella nit.

Al cap de dies sense tindre notícies de Gabby Petito, de la qual els seus pares van saber per última vegada el 24 d’agost, mentre era al Parc Nacional Grand Teton, a Wyoming, la seua família va notificar la seua desaparició el passat 11 de setembre i les autoritats es van bolcar en una cerca a nivell nacional.

El cas continuava generant un gran interés en els Estats Units el dimarts.

 

La cerca del jove per la policia, que té lloc en una reserva pantanosa a Florida, es complica per la presència de serps i caimans, va anunciar este dimarts la policia de North Port, a càrrec de la investigació amb l’FBI.

Últimes notícies

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.