Rescaten un bebé atrapat en un cotxe en València

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

Agents de la Policia Nacional han rescatat en la Ciutat de València a un bebé de huit mesos que s’havia quedat durant uns 20 minuts dins del cotxe de sa mare, després que, pel que pareix, se li tancaren les portes amb les claus dins. El bebé presentava un color rogenc i forta sudoració, encara que no va ser necessària la presència dels servicis sanitaris.

 

Els fets han passat cap a les 19.40 de la vesprada d’este divendres, quan una patrulla d’agents es va dirigir cap al districte de Trànsits de València, a on una dona demanava ajuda. Segons pareix, se li havia tancat el cotxe amb les claus dins i el xiquet se li havia quedat dins, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies es van presentar en el lloc i van vore una multitud de persones que els avisaven i indicaven a on es trobava exactament la dona que demanava auxili.

 

La dona es trobava molt nerviosa i els va manifestar que, a causa d’una distracció, s’havia deixat les claus dins del cotxe i que s’havia tancat automàticament. Per això, el bebé de huit mesos s’havia quedat tancat, portava uns 20 minutos dins i presentava un color rogenc i una forta sudoració.

 

Els policies, amb un trenca vidres que portaven en el cotxe, van trencar el vidre fix triangular esquerre de davant i, després, van ficar un braç dins del cotxe i van conseguir obrir el tancament centralitzat i traure al xiquet del vehicle. Els agents van entregar el bebé a sa mare, que el va hidratar, i progressivament va anar recuperant-se. Finalment, no va caldre la presència dels servicis sanitaris.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.