Rescaten un bebé atrapat en un cotxe en València

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

Agents de la Policia Nacional han rescatat en la Ciutat de València a un bebé de huit mesos que s’havia quedat durant uns 20 minuts dins del cotxe de sa mare, després que, pel que pareix, se li tancaren les portes amb les claus dins. El bebé presentava un color rogenc i forta sudoració, encara que no va ser necessària la presència dels servicis sanitaris.

 

Els fets han passat cap a les 19.40 de la vesprada d’este divendres, quan una patrulla d’agents es va dirigir cap al districte de Trànsits de València, a on una dona demanava ajuda. Segons pareix, se li havia tancat el cotxe amb les claus dins i el xiquet se li havia quedat dins, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies es van presentar en el lloc i van vore una multitud de persones que els avisaven i indicaven a on es trobava exactament la dona que demanava auxili.

 

La dona es trobava molt nerviosa i els va manifestar que, a causa d’una distracció, s’havia deixat les claus dins del cotxe i que s’havia tancat automàticament. Per això, el bebé de huit mesos s’havia quedat tancat, portava uns 20 minutos dins i presentava un color rogenc i una forta sudoració.

 

Els policies, amb un trenca vidres que portaven en el cotxe, van trencar el vidre fix triangular esquerre de davant i, després, van ficar un braç dins del cotxe i van conseguir obrir el tancament centralitzat i traure al xiquet del vehicle. Els agents van entregar el bebé a sa mare, que el va hidratar, i progressivament va anar recuperant-se. Finalment, no va caldre la presència dels servicis sanitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.