Rescaten un bebé atrapat en un cotxe en València

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

Agents de la Policia Nacional han rescatat en la Ciutat de València a un bebé de huit mesos que s’havia quedat durant uns 20 minuts dins del cotxe de sa mare, després que, pel que pareix, se li tancaren les portes amb les claus dins. El bebé presentava un color rogenc i forta sudoració, encara que no va ser necessària la presència dels servicis sanitaris.

 

Els fets han passat cap a les 19.40 de la vesprada d’este divendres, quan una patrulla d’agents es va dirigir cap al districte de Trànsits de València, a on una dona demanava ajuda. Segons pareix, se li havia tancat el cotxe amb les claus dins i el xiquet se li havia quedat dins, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies es van presentar en el lloc i van vore una multitud de persones que els avisaven i indicaven a on es trobava exactament la dona que demanava auxili.

 

La dona es trobava molt nerviosa i els va manifestar que, a causa d’una distracció, s’havia deixat les claus dins del cotxe i que s’havia tancat automàticament. Per això, el bebé de huit mesos s’havia quedat tancat, portava uns 20 minutos dins i presentava un color rogenc i una forta sudoració.

 

Els policies, amb un trenca vidres que portaven en el cotxe, van trencar el vidre fix triangular esquerre de davant i, després, van ficar un braç dins del cotxe i van conseguir obrir el tancament centralitzat i traure al xiquet del vehicle. Els agents van entregar el bebé a sa mare, que el va hidratar, i progressivament va anar recuperant-se. Finalment, no va caldre la presència dels servicis sanitaris.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.