Rescaten un bebé atrapat en un cotxe en València

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

Agents de la Policia Nacional han rescatat en la Ciutat de València a un bebé de huit mesos que s’havia quedat durant uns 20 minuts dins del cotxe de sa mare, després que, pel que pareix, se li tancaren les portes amb les claus dins. El bebé presentava un color rogenc i forta sudoració, encara que no va ser necessària la presència dels servicis sanitaris.

 

Els fets han passat cap a les 19.40 de la vesprada d’este divendres, quan una patrulla d’agents es va dirigir cap al districte de Trànsits de València, a on una dona demanava ajuda. Segons pareix, se li havia tancat el cotxe amb les claus dins i el xiquet se li havia quedat dins, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies es van presentar en el lloc i van vore una multitud de persones que els avisaven i indicaven a on es trobava exactament la dona que demanava auxili.

 

La dona es trobava molt nerviosa i els va manifestar que, a causa d’una distracció, s’havia deixat les claus dins del cotxe i que s’havia tancat automàticament. Per això, el bebé de huit mesos s’havia quedat tancat, portava uns 20 minutos dins i presentava un color rogenc i una forta sudoració.

 

Els policies, amb un trenca vidres que portaven en el cotxe, van trencar el vidre fix triangular esquerre de davant i, després, van ficar un braç dins del cotxe i van conseguir obrir el tancament centralitzat i traure al xiquet del vehicle. Els agents van entregar el bebé a sa mare, que el va hidratar, i progressivament va anar recuperant-se. Finalment, no va caldre la presència dels servicis sanitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.