Rescaten un bebé atrapat en un cotxe en València

volant cotxe

Els conductors podran aprofitar aquesta novetat de la DGT per sumar punts al seu carnet de conduir | GTRES

 

Agents de la Policia Nacional han rescatat en la Ciutat de València a un bebé de huit mesos que s’havia quedat durant uns 20 minuts dins del cotxe de sa mare, després que, pel que pareix, se li tancaren les portes amb les claus dins. El bebé presentava un color rogenc i forta sudoració, encara que no va ser necessària la presència dels servicis sanitaris.

 

Els fets han passat cap a les 19.40 de la vesprada d’este divendres, quan una patrulla d’agents es va dirigir cap al districte de Trànsits de València, a on una dona demanava ajuda. Segons pareix, se li havia tancat el cotxe amb les claus dins i el xiquet se li havia quedat dins, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies es van presentar en el lloc i van vore una multitud de persones que els avisaven i indicaven a on es trobava exactament la dona que demanava auxili.

 

La dona es trobava molt nerviosa i els va manifestar que, a causa d’una distracció, s’havia deixat les claus dins del cotxe i que s’havia tancat automàticament. Per això, el bebé de huit mesos s’havia quedat tancat, portava uns 20 minutos dins i presentava un color rogenc i una forta sudoració.

 

Els policies, amb un trenca vidres que portaven en el cotxe, van trencar el vidre fix triangular esquerre de davant i, després, van ficar un braç dins del cotxe i van conseguir obrir el tancament centralitzat i traure al xiquet del vehicle. Els agents van entregar el bebé a sa mare, que el va hidratar, i progressivament va anar recuperant-se. Finalment, no va caldre la presència dels servicis sanitaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.