15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Detingut a Borriana per assaltar i robar a una dona gran al seu domicili

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home per un presumpte delicte de robatori amb violència a l’accedir  al domicili d’una dona d’avançada edat mentre esta dormia per robar-li.

La víctima va posar en coneixement de la Guàrdia Civil de Borriana que diverses persones havien accedit durant la matinada del passat dia 15 de juny al seu habitatge mentre dormia, i després arrencar del coll un escapulari d’or el van copejar per evitar que pogués demanar auxili. D’esta manera van aconseguir sostreure-diversos objectes, joies, 700 euros i la cartilla del banc, amb la qual, minuts després de cometre el robatori, van acudir a un caixer pròxim al domicili fent-se amb la quantitat de 1.000 euros.

De la inspecció tècnica ocular realitzada pels agents investigadors es va evidenciar que els presumptes autors havien accedit al domicili forçant una petita finestra que es troba a la terrassa de l’habitatge.

S’han dut a terme tota mena d’actuacions entre les quals destaquen l’ús de tècniques científic-policials, tasques operatives i múltiples tasques d’investigació fruit de les quals es va aconseguir identificar, localitzar i detenir un dels presumptes autors, resultant ser un home a qui li figuren diversos antecedents per fets delictius similars de 41 anys.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions. L’actuació ha estat realitzada per l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.

Tretze detinguts i dos fàbriques clandestines de tabac desmantellades a Toledo i València

La Policia Nacional i l'Agència Tributària han detingut a tretze persones i han desmantellat dos fàbriques clandestines a Toledo i València. S'han intervingut 15 tones de picada i 180.000 paquets falsificats.

El ple per a investir a Pérez Llorca serà el 27 de novembre en Les Corts

Les Corts convoquen per al 27 de novembre el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca, que rellevarà a Carlos Mazón. Vox tindrà la clau en un hemicicle on la majoria és absoluta en primera votació o simple en segona 48 hores després.