10.2 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Detingut a Borriana per assaltar i robar a una dona gran al seu domicili

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home per un presumpte delicte de robatori amb violència a l’accedir  al domicili d’una dona d’avançada edat mentre esta dormia per robar-li.

La víctima va posar en coneixement de la Guàrdia Civil de Borriana que diverses persones havien accedit durant la matinada del passat dia 15 de juny al seu habitatge mentre dormia, i després arrencar del coll un escapulari d’or el van copejar per evitar que pogués demanar auxili. D’esta manera van aconseguir sostreure-diversos objectes, joies, 700 euros i la cartilla del banc, amb la qual, minuts després de cometre el robatori, van acudir a un caixer pròxim al domicili fent-se amb la quantitat de 1.000 euros.

De la inspecció tècnica ocular realitzada pels agents investigadors es va evidenciar que els presumptes autors havien accedit al domicili forçant una petita finestra que es troba a la terrassa de l’habitatge.

S’han dut a terme tota mena d’actuacions entre les quals destaquen l’ús de tècniques científic-policials, tasques operatives i múltiples tasques d’investigació fruit de les quals es va aconseguir identificar, localitzar i detenir un dels presumptes autors, resultant ser un home a qui li figuren diversos antecedents per fets delictius similars de 41 anys.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions. L’actuació ha estat realitzada per l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.