Investiguen la brutal violació d’una menor a Igualada la nit de Halloween

Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.

 

Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara que no descarten que la menor fora assaltada per més d’una persona.

Segons va avançar el digital ‘Eix Diari’, l’agressió va tindre lloc en la matinada d’este dilluns en el polígon industrial Les Comes quan la menor es dirigia a l’estació de tren després d’eixir d’una discoteca.

 

Va ser un camioner qui va trobar a la jove, inconscient, en un descampat pròxim a l’estació i va avisar a emergències.

 

La menor havia quedat amb unes amigues per a eixir la nit de Halloween a la discoteca Epic d’Igualada. Segons compte el diari ‘El Periódico’, la família de la jove va contactar amb ella a les dos i a les cinc de la matinada per a saber com estava.

 

Al primer missatge, va respondre que estava bé i, al segon, que agafaria el tren de les sis del matí. Això va ser l’últim que la família va saber d’ella fins a la crida dels Mossos.

Així, la jove va marxar de la discoteca poc abans de les sis del matí i, una hora més tard, un camioner la va trobar tendida en el sòl, inconscient i amb el vestit alçat. El treballador, assenyala ‘El Periódico’, va creure que estava morta, la va tapar amb una manta i va telefonar a emergències, els qui la van traslladar a l’Hospital d’Igualada i, des d’allí, a l’Hospital matern-infantil Sant Joan de Déu.

 

La víctima es troba ingressada en l’UCI a causa de la gravetat de les lesions que va patir a mans dels agressors, que han requerit cirurgia. Concretament, la menor presenta greus esquinçaments en la zona genital i una fractura cranial.

 

 

Col·laboració ciutadana

 

La mare de la víctima ha contat que la jove no recorda qui va estar amb ella i ha demanat col·laboració ciutadana a tot aquell que puga tindre informació sobre el que va ocórrer aquella nit.

En declaracions als mitjans en l’entrada de l’hospital on està ingressada la menor, ha explicat que la víctima ha sigut operada, es va recuperant i que actualment «es troba estable«.

La dona ha expressat que el preocupen molt «les seqüeles psicològiques que puguen quedar-li a la seua filla», que la xiqueta no es recorda de res i que se sent culpable, en les seues paraules.

 

Els Mossos se centren en esbrinar la identitat de la persona que va eixir del local amb la jove i també en els enregistraments de les càmeres que hi havia prop de la zona on es va produir l’agressió.

Últimes notícies

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.