Investiguen la brutal violació d’una menor a Igualada la nit de Halloween

Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.

 

Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara que no descarten que la menor fora assaltada per més d’una persona.

Segons va avançar el digital ‘Eix Diari’, l’agressió va tindre lloc en la matinada d’este dilluns en el polígon industrial Les Comes quan la menor es dirigia a l’estació de tren després d’eixir d’una discoteca.

 

Va ser un camioner qui va trobar a la jove, inconscient, en un descampat pròxim a l’estació i va avisar a emergències.

 

La menor havia quedat amb unes amigues per a eixir la nit de Halloween a la discoteca Epic d’Igualada. Segons compte el diari ‘El Periódico’, la família de la jove va contactar amb ella a les dos i a les cinc de la matinada per a saber com estava.

 

Al primer missatge, va respondre que estava bé i, al segon, que agafaria el tren de les sis del matí. Això va ser l’últim que la família va saber d’ella fins a la crida dels Mossos.

Així, la jove va marxar de la discoteca poc abans de les sis del matí i, una hora més tard, un camioner la va trobar tendida en el sòl, inconscient i amb el vestit alçat. El treballador, assenyala ‘El Periódico’, va creure que estava morta, la va tapar amb una manta i va telefonar a emergències, els qui la van traslladar a l’Hospital d’Igualada i, des d’allí, a l’Hospital matern-infantil Sant Joan de Déu.

 

La víctima es troba ingressada en l’UCI a causa de la gravetat de les lesions que va patir a mans dels agressors, que han requerit cirurgia. Concretament, la menor presenta greus esquinçaments en la zona genital i una fractura cranial.

 

 

Col·laboració ciutadana

 

La mare de la víctima ha contat que la jove no recorda qui va estar amb ella i ha demanat col·laboració ciutadana a tot aquell que puga tindre informació sobre el que va ocórrer aquella nit.

En declaracions als mitjans en l’entrada de l’hospital on està ingressada la menor, ha explicat que la víctima ha sigut operada, es va recuperant i que actualment “es troba estable“.

La dona ha expressat que el preocupen molt “les seqüeles psicològiques que puguen quedar-li a la seua filla”, que la xiqueta no es recorda de res i que se sent culpable, en les seues paraules.

 

Els Mossos se centren en esbrinar la identitat de la persona que va eixir del local amb la jove i també en els enregistraments de les càmeres que hi havia prop de la zona on es va produir l’agressió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.