Investiguen la brutal violació d’una menor a Igualada la nit de Halloween

Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.

 

Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara que no descarten que la menor fora assaltada per més d’una persona.

Segons va avançar el digital ‘Eix Diari’, l’agressió va tindre lloc en la matinada d’este dilluns en el polígon industrial Les Comes quan la menor es dirigia a l’estació de tren després d’eixir d’una discoteca.

 

Va ser un camioner qui va trobar a la jove, inconscient, en un descampat pròxim a l’estació i va avisar a emergències.

 

La menor havia quedat amb unes amigues per a eixir la nit de Halloween a la discoteca Epic d’Igualada. Segons compte el diari ‘El Periódico’, la família de la jove va contactar amb ella a les dos i a les cinc de la matinada per a saber com estava.

 

Al primer missatge, va respondre que estava bé i, al segon, que agafaria el tren de les sis del matí. Això va ser l’últim que la família va saber d’ella fins a la crida dels Mossos.

Així, la jove va marxar de la discoteca poc abans de les sis del matí i, una hora més tard, un camioner la va trobar tendida en el sòl, inconscient i amb el vestit alçat. El treballador, assenyala ‘El Periódico’, va creure que estava morta, la va tapar amb una manta i va telefonar a emergències, els qui la van traslladar a l’Hospital d’Igualada i, des d’allí, a l’Hospital matern-infantil Sant Joan de Déu.

 

La víctima es troba ingressada en l’UCI a causa de la gravetat de les lesions que va patir a mans dels agressors, que han requerit cirurgia. Concretament, la menor presenta greus esquinçaments en la zona genital i una fractura cranial.

 

 

Col·laboració ciutadana

 

La mare de la víctima ha contat que la jove no recorda qui va estar amb ella i ha demanat col·laboració ciutadana a tot aquell que puga tindre informació sobre el que va ocórrer aquella nit.

En declaracions als mitjans en l’entrada de l’hospital on està ingressada la menor, ha explicat que la víctima ha sigut operada, es va recuperant i que actualment «es troba estable«.

La dona ha expressat que el preocupen molt «les seqüeles psicològiques que puguen quedar-li a la seua filla», que la xiqueta no es recorda de res i que se sent culpable, en les seues paraules.

 

Els Mossos se centren en esbrinar la identitat de la persona que va eixir del local amb la jove i també en els enregistraments de les càmeres que hi havia prop de la zona on es va produir l’agressió.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.