Investiguen la brutal violació d’una menor a Igualada la nit de Halloween

Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.

 

Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara que no descarten que la menor fora assaltada per més d’una persona.

Segons va avançar el digital ‘Eix Diari’, l’agressió va tindre lloc en la matinada d’este dilluns en el polígon industrial Les Comes quan la menor es dirigia a l’estació de tren després d’eixir d’una discoteca.

 

Va ser un camioner qui va trobar a la jove, inconscient, en un descampat pròxim a l’estació i va avisar a emergències.

 

La menor havia quedat amb unes amigues per a eixir la nit de Halloween a la discoteca Epic d’Igualada. Segons compte el diari ‘El Periódico’, la família de la jove va contactar amb ella a les dos i a les cinc de la matinada per a saber com estava.

 

Al primer missatge, va respondre que estava bé i, al segon, que agafaria el tren de les sis del matí. Això va ser l’últim que la família va saber d’ella fins a la crida dels Mossos.

Així, la jove va marxar de la discoteca poc abans de les sis del matí i, una hora més tard, un camioner la va trobar tendida en el sòl, inconscient i amb el vestit alçat. El treballador, assenyala ‘El Periódico’, va creure que estava morta, la va tapar amb una manta i va telefonar a emergències, els qui la van traslladar a l’Hospital d’Igualada i, des d’allí, a l’Hospital matern-infantil Sant Joan de Déu.

 

La víctima es troba ingressada en l’UCI a causa de la gravetat de les lesions que va patir a mans dels agressors, que han requerit cirurgia. Concretament, la menor presenta greus esquinçaments en la zona genital i una fractura cranial.

 

 

Col·laboració ciutadana

 

La mare de la víctima ha contat que la jove no recorda qui va estar amb ella i ha demanat col·laboració ciutadana a tot aquell que puga tindre informació sobre el que va ocórrer aquella nit.

En declaracions als mitjans en l’entrada de l’hospital on està ingressada la menor, ha explicat que la víctima ha sigut operada, es va recuperant i que actualment “es troba estable“.

La dona ha expressat que el preocupen molt “les seqüeles psicològiques que puguen quedar-li a la seua filla”, que la xiqueta no es recorda de res i que se sent culpable, en les seues paraules.

 

Els Mossos se centren en esbrinar la identitat de la persona que va eixir del local amb la jove i també en els enregistraments de les càmeres que hi havia prop de la zona on es va produir l’agressió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.