Investiguen la brutal violació d’una menor a Igualada la nit de Halloween

Ejemplo de shortcode con estilo
Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.   Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara […]

Els Mossos d’Esquadra investiguen la brutal violació que ha patit una jove de 16 anys a Igualada (Barcelona) per la qual es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital Sant Joan de Déu amb greus lesions.

 

Els agents treballen amb totes les hipòtesis obertes i estudien la possibilitat que hi haguera només un agressor, encara que no descarten que la menor fora assaltada per més d’una persona.

Segons va avançar el digital ‘Eix Diari’, l’agressió va tindre lloc en la matinada d’este dilluns en el polígon industrial Les Comes quan la menor es dirigia a l’estació de tren després d’eixir d’una discoteca.

 

Va ser un camioner qui va trobar a la jove, inconscient, en un descampat pròxim a l’estació i va avisar a emergències.

 

La menor havia quedat amb unes amigues per a eixir la nit de Halloween a la discoteca Epic d’Igualada. Segons compte el diari ‘El Periódico’, la família de la jove va contactar amb ella a les dos i a les cinc de la matinada per a saber com estava.

 

Al primer missatge, va respondre que estava bé i, al segon, que agafaria el tren de les sis del matí. Això va ser l’últim que la família va saber d’ella fins a la crida dels Mossos.

Així, la jove va marxar de la discoteca poc abans de les sis del matí i, una hora més tard, un camioner la va trobar tendida en el sòl, inconscient i amb el vestit alçat. El treballador, assenyala ‘El Periódico’, va creure que estava morta, la va tapar amb una manta i va telefonar a emergències, els qui la van traslladar a l’Hospital d’Igualada i, des d’allí, a l’Hospital matern-infantil Sant Joan de Déu.

 

La víctima es troba ingressada en l’UCI a causa de la gravetat de les lesions que va patir a mans dels agressors, que han requerit cirurgia. Concretament, la menor presenta greus esquinçaments en la zona genital i una fractura cranial.

 

 

Col·laboració ciutadana

 

La mare de la víctima ha contat que la jove no recorda qui va estar amb ella i ha demanat col·laboració ciutadana a tot aquell que puga tindre informació sobre el que va ocórrer aquella nit.

En declaracions als mitjans en l’entrada de l’hospital on està ingressada la menor, ha explicat que la víctima ha sigut operada, es va recuperant i que actualment «es troba estable«.

La dona ha expressat que el preocupen molt «les seqüeles psicològiques que puguen quedar-li a la seua filla», que la xiqueta no es recorda de res i que se sent culpable, en les seues paraules.

 

Els Mossos se centren en esbrinar la identitat de la persona que va eixir del local amb la jove i també en els enregistraments de les càmeres que hi havia prop de la zona on es va produir l’agressió.

Últimes notícies

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.