Bufetegen a una mare per donar el pit al seu bebé en públic

 

Practicar la lactància materna en públic no està prohibit per cap llei a França i, no obstant això, són moltes les mamàs que encara, actualment, se senten atacades o mirades amb mals ulls en fer-ho.

És el que li ha ocorregut a Maÿlis, una jove mamà d’un bebé de sis mesos, que ha sigut bufetejada per donar el pit al seu fill en públic.

Ha ocorregut a Burdeus mentre la mamà feia cua per a recollir un paquet. El seu fill, Nino, va començar a plorar perquè tenia gana i Maÿlis li va començar a donar el pit. Tot semblava transcórrer amb normalitat, però en deixar d’alletar al bebé, una dona va començar a cridar i insultar-la.

Una dona la va insultar i no va dubtar a donar-li una galtada

 

“No tens vergonya? La gent jove només vol lluir-se. Eres mare i has de planificar els menjars del teu fill. Podries haver-ho fet a casa…”, li va començar a dir la senyora. Una vegada va acabar el seu discurs, la dona es va acostar a Maÿlis i li va donar una galtada.

“No vaig tindre temps d’adonar-me del que estava passant, vaig rebre una galtada amb el bebé als meus braços”, explica la mamà en xarxes socials. “Em vaig posar roba adequada, que s’obri pels costats, per a intentar donar-li el pit amb discreció, i allí a més, com hi havia gent, em vaig amagar amb la meua jaqueta“, recorda.

 

En denunciar l’ocorregut, el policia li va dir que ‘li ho havia buscat’

 

Més enllà del lamentable de l’ocorregut, cal destacar que, a més, Maÿlis no va rebre cap ajuda de tota la gent que era allí i van veure l’ocorregut. “No vaig tindre absolutament cap suport de la gent que era present. Ningú em va defensar“, lamenta la jove.

Després de la seua agressió, Maÿlis va anar a presentar una denúncia, però la reacció del policia que la va rebre no va ser l’esperada: “Em va preguntar que quant pit se’m veia i jo li vaig contestar que pràcticament res. Llavors, amablement em va fer entendre que també era culpa meua, que ho tenia una mica buscat”, relata.

 

Ara, a la mamà no li puja la llet

 

Este atac ha tingut conseqüències psicològiques i físiques per a Maÿlis i el seu bebé, perquè a conseqüència d’això ara no li puja la llet. “Ja no tinc una sola gota de llet, res”, explica.

“Si la lactància materna continua sent un problema, és perquè les dones estan tan sexualitzades hui dia”, lamenta Maÿlis en un vídeo publicat en Instagram on explica tot el succeït.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.