Bufetegen a una mare per donar el pit al seu bebé en públic

 

Practicar la lactància materna en públic no està prohibit per cap llei a França i, no obstant això, són moltes les mamàs que encara, actualment, se senten atacades o mirades amb mals ulls en fer-ho.

És el que li ha ocorregut a Maÿlis, una jove mamà d’un bebé de sis mesos, que ha sigut bufetejada per donar el pit al seu fill en públic.

Ha ocorregut a Burdeus mentre la mamà feia cua per a recollir un paquet. El seu fill, Nino, va començar a plorar perquè tenia gana i Maÿlis li va començar a donar el pit. Tot semblava transcórrer amb normalitat, però en deixar d’alletar al bebé, una dona va començar a cridar i insultar-la.

Una dona la va insultar i no va dubtar a donar-li una galtada

 

“No tens vergonya? La gent jove només vol lluir-se. Eres mare i has de planificar els menjars del teu fill. Podries haver-ho fet a casa…”, li va començar a dir la senyora. Una vegada va acabar el seu discurs, la dona es va acostar a Maÿlis i li va donar una galtada.

“No vaig tindre temps d’adonar-me del que estava passant, vaig rebre una galtada amb el bebé als meus braços”, explica la mamà en xarxes socials. “Em vaig posar roba adequada, que s’obri pels costats, per a intentar donar-li el pit amb discreció, i allí a més, com hi havia gent, em vaig amagar amb la meua jaqueta“, recorda.

 

En denunciar l’ocorregut, el policia li va dir que ‘li ho havia buscat’

 

Més enllà del lamentable de l’ocorregut, cal destacar que, a més, Maÿlis no va rebre cap ajuda de tota la gent que era allí i van veure l’ocorregut. “No vaig tindre absolutament cap suport de la gent que era present. Ningú em va defensar“, lamenta la jove.

Després de la seua agressió, Maÿlis va anar a presentar una denúncia, però la reacció del policia que la va rebre no va ser l’esperada: “Em va preguntar que quant pit se’m veia i jo li vaig contestar que pràcticament res. Llavors, amablement em va fer entendre que també era culpa meua, que ho tenia una mica buscat”, relata.

 

Ara, a la mamà no li puja la llet

 

Este atac ha tingut conseqüències psicològiques i físiques per a Maÿlis i el seu bebé, perquè a conseqüència d’això ara no li puja la llet. “Ja no tinc una sola gota de llet, res”, explica.

“Si la lactància materna continua sent un problema, és perquè les dones estan tan sexualitzades hui dia”, lamenta Maÿlis en un vídeo publicat en Instagram on explica tot el succeït.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.