9.8 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Bufetegen a una mare per donar el pit al seu bebé en públic

 

Practicar la lactància materna en públic no està prohibit per cap llei a França i, no obstant això, són moltes les mamàs que encara, actualment, se senten atacades o mirades amb mals ulls en fer-ho.

És el que li ha ocorregut a Maÿlis, una jove mamà d’un bebé de sis mesos, que ha sigut bufetejada per donar el pit al seu fill en públic.

Ha ocorregut a Burdeus mentre la mamà feia cua per a recollir un paquet. El seu fill, Nino, va començar a plorar perquè tenia gana i Maÿlis li va començar a donar el pit. Tot semblava transcórrer amb normalitat, però en deixar d’alletar al bebé, una dona va començar a cridar i insultar-la.

Una dona la va insultar i no va dubtar a donar-li una galtada

 

“No tens vergonya? La gent jove només vol lluir-se. Eres mare i has de planificar els menjars del teu fill. Podries haver-ho fet a casa…”, li va començar a dir la senyora. Una vegada va acabar el seu discurs, la dona es va acostar a Maÿlis i li va donar una galtada.

“No vaig tindre temps d’adonar-me del que estava passant, vaig rebre una galtada amb el bebé als meus braços”, explica la mamà en xarxes socials. “Em vaig posar roba adequada, que s’obri pels costats, per a intentar donar-li el pit amb discreció, i allí a més, com hi havia gent, em vaig amagar amb la meua jaqueta“, recorda.

 

En denunciar l’ocorregut, el policia li va dir que ‘li ho havia buscat’

 

Més enllà del lamentable de l’ocorregut, cal destacar que, a més, Maÿlis no va rebre cap ajuda de tota la gent que era allí i van veure l’ocorregut. “No vaig tindre absolutament cap suport de la gent que era present. Ningú em va defensar“, lamenta la jove.

Després de la seua agressió, Maÿlis va anar a presentar una denúncia, però la reacció del policia que la va rebre no va ser l’esperada: “Em va preguntar que quant pit se’m veia i jo li vaig contestar que pràcticament res. Llavors, amablement em va fer entendre que també era culpa meua, que ho tenia una mica buscat”, relata.

 

Ara, a la mamà no li puja la llet

 

Este atac ha tingut conseqüències psicològiques i físiques per a Maÿlis i el seu bebé, perquè a conseqüència d’això ara no li puja la llet. “Ja no tinc una sola gota de llet, res”, explica.

“Si la lactància materna continua sent un problema, és perquè les dones estan tan sexualitzades hui dia”, lamenta Maÿlis en un vídeo publicat en Instagram on explica tot el succeït.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.