16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Bufetegen a una mare per donar el pit al seu bebé en públic

 

Practicar la lactància materna en públic no està prohibit per cap llei a França i, no obstant això, són moltes les mamàs que encara, actualment, se senten atacades o mirades amb mals ulls en fer-ho.

És el que li ha ocorregut a Maÿlis, una jove mamà d’un bebé de sis mesos, que ha sigut bufetejada per donar el pit al seu fill en públic.

Ha ocorregut a Burdeus mentre la mamà feia cua per a recollir un paquet. El seu fill, Nino, va començar a plorar perquè tenia gana i Maÿlis li va començar a donar el pit. Tot semblava transcórrer amb normalitat, però en deixar d’alletar al bebé, una dona va començar a cridar i insultar-la.

Una dona la va insultar i no va dubtar a donar-li una galtada

 

“No tens vergonya? La gent jove només vol lluir-se. Eres mare i has de planificar els menjars del teu fill. Podries haver-ho fet a casa…”, li va començar a dir la senyora. Una vegada va acabar el seu discurs, la dona es va acostar a Maÿlis i li va donar una galtada.

“No vaig tindre temps d’adonar-me del que estava passant, vaig rebre una galtada amb el bebé als meus braços”, explica la mamà en xarxes socials. “Em vaig posar roba adequada, que s’obri pels costats, per a intentar donar-li el pit amb discreció, i allí a més, com hi havia gent, em vaig amagar amb la meua jaqueta“, recorda.

 

En denunciar l’ocorregut, el policia li va dir que ‘li ho havia buscat’

 

Més enllà del lamentable de l’ocorregut, cal destacar que, a més, Maÿlis no va rebre cap ajuda de tota la gent que era allí i van veure l’ocorregut. “No vaig tindre absolutament cap suport de la gent que era present. Ningú em va defensar“, lamenta la jove.

Després de la seua agressió, Maÿlis va anar a presentar una denúncia, però la reacció del policia que la va rebre no va ser l’esperada: “Em va preguntar que quant pit se’m veia i jo li vaig contestar que pràcticament res. Llavors, amablement em va fer entendre que també era culpa meua, que ho tenia una mica buscat”, relata.

 

Ara, a la mamà no li puja la llet

 

Este atac ha tingut conseqüències psicològiques i físiques per a Maÿlis i el seu bebé, perquè a conseqüència d’això ara no li puja la llet. “Ja no tinc una sola gota de llet, res”, explica.

“Si la lactància materna continua sent un problema, és perquè les dones estan tan sexualitzades hui dia”, lamenta Maÿlis en un vídeo publicat en Instagram on explica tot el succeït.

Últimes notícies

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest amb ratxes de 90 km/h

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per ratxes de 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.