Troben ple de colps el cadàver d’un home de 66 anys en sa casa d’Ontinyent

Centre d'Ontinyent

El cadàver s’ha trobat en una casa del centre d’Ontinyent | Viquipèdia

 

Este diumenge de matinada Agents de la Policia Nacional han trobat el cadàver d’un home de 66 anys amb, segons pareix, signes de violència en una vivenda d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), segons han informat fonts pròximes a la investigació que s’està duguent a terme.

 

Qui ha donat l’avís als agents ha sigut la nóvia del fill de la víctima, que ha trobat el cos sense vida de l’home en la casa i ha donat l’alarma a la Policia Nacional cap a les 23.45 hores del dissabte. De fet, va ser una persona pròxima a la família la qui va avisar als fills de l’home en vore que la porta de la casa a on vivia la víctima estava mig oberta. Els efectius policials s’han presentat en la vivenda i s’ha procedit a l’alçament del cadàver durant la matinada del diumenge.

 

Els primers indicis apunten al fet que la mort s’ha produït per causes violentes, ja que el cos estava ple de colps, segons avança el diari ‘Las Provincias’ i, per això, la Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir què ha passat, segons les mateixes fonts de la investigació de la mort produïda en la capital de la Vall d’Albaida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.