Troben ple de colps el cadàver d’un home de 66 anys en sa casa d’Ontinyent

Centre d'Ontinyent

El cadàver s’ha trobat en una casa del centre d’Ontinyent | Viquipèdia

 

Este diumenge de matinada Agents de la Policia Nacional han trobat el cadàver d’un home de 66 anys amb, segons pareix, signes de violència en una vivenda d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), segons han informat fonts pròximes a la investigació que s’està duguent a terme.

 

Qui ha donat l’avís als agents ha sigut la nóvia del fill de la víctima, que ha trobat el cos sense vida de l’home en la casa i ha donat l’alarma a la Policia Nacional cap a les 23.45 hores del dissabte. De fet, va ser una persona pròxima a la família la qui va avisar als fills de l’home en vore que la porta de la casa a on vivia la víctima estava mig oberta. Els efectius policials s’han presentat en la vivenda i s’ha procedit a l’alçament del cadàver durant la matinada del diumenge.

 

Els primers indicis apunten al fet que la mort s’ha produït per causes violentes, ja que el cos estava ple de colps, segons avança el diari ‘Las Provincias’ i, per això, la Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir què ha passat, segons les mateixes fonts de la investigació de la mort produïda en la capital de la Vall d’Albaida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.