Troben ple de colps el cadàver d’un home de 66 anys en sa casa d’Ontinyent

Centre d'Ontinyent

El cadàver s’ha trobat en una casa del centre d’Ontinyent | Viquipèdia

 

Este diumenge de matinada Agents de la Policia Nacional han trobat el cadàver d’un home de 66 anys amb, segons pareix, signes de violència en una vivenda d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), segons han informat fonts pròximes a la investigació que s’està duguent a terme.

 

Qui ha donat l’avís als agents ha sigut la nóvia del fill de la víctima, que ha trobat el cos sense vida de l’home en la casa i ha donat l’alarma a la Policia Nacional cap a les 23.45 hores del dissabte. De fet, va ser una persona pròxima a la família la qui va avisar als fills de l’home en vore que la porta de la casa a on vivia la víctima estava mig oberta. Els efectius policials s’han presentat en la vivenda i s’ha procedit a l’alçament del cadàver durant la matinada del diumenge.

 

Els primers indicis apunten al fet que la mort s’ha produït per causes violentes, ja que el cos estava ple de colps, segons avança el diari ‘Las Provincias’ i, per això, la Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir què ha passat, segons les mateixes fonts de la investigació de la mort produïda en la capital de la Vall d’Albaida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.