Troben ple de colps el cadàver d’un home de 66 anys en sa casa d’Ontinyent

Centre d'Ontinyent

El cadàver s’ha trobat en una casa del centre d’Ontinyent | Viquipèdia

 

Este diumenge de matinada Agents de la Policia Nacional han trobat el cadàver d’un home de 66 anys amb, segons pareix, signes de violència en una vivenda d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), segons han informat fonts pròximes a la investigació que s’està duguent a terme.

 

Qui ha donat l’avís als agents ha sigut la nóvia del fill de la víctima, que ha trobat el cos sense vida de l’home en la casa i ha donat l’alarma a la Policia Nacional cap a les 23.45 hores del dissabte. De fet, va ser una persona pròxima a la família la qui va avisar als fills de l’home en vore que la porta de la casa a on vivia la víctima estava mig oberta. Els efectius policials s’han presentat en la vivenda i s’ha procedit a l’alçament del cadàver durant la matinada del diumenge.

 

Els primers indicis apunten al fet que la mort s’ha produït per causes violentes, ja que el cos estava ple de colps, segons avança el diari ‘Las Provincias’ i, per això, la Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir què ha passat, segons les mateixes fonts de la investigació de la mort produïda en la capital de la Vall d’Albaida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.