Troben ple de colps el cadàver d’un home de 66 anys en sa casa d’Ontinyent

Centre d'Ontinyent

El cadàver s’ha trobat en una casa del centre d’Ontinyent | Viquipèdia

 

Este diumenge de matinada Agents de la Policia Nacional han trobat el cadàver d’un home de 66 anys amb, segons pareix, signes de violència en una vivenda d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), segons han informat fonts pròximes a la investigació que s’està duguent a terme.

 

Qui ha donat l’avís als agents ha sigut la nóvia del fill de la víctima, que ha trobat el cos sense vida de l’home en la casa i ha donat l’alarma a la Policia Nacional cap a les 23.45 hores del dissabte. De fet, va ser una persona pròxima a la família la qui va avisar als fills de l’home en vore que la porta de la casa a on vivia la víctima estava mig oberta. Els efectius policials s’han presentat en la vivenda i s’ha procedit a l’alçament del cadàver durant la matinada del diumenge.

 

Els primers indicis apunten al fet que la mort s’ha produït per causes violentes, ja que el cos estava ple de colps, segons avança el diari ‘Las Provincias’ i, per això, la Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir què ha passat, segons les mateixes fonts de la investigació de la mort produïda en la capital de la Vall d’Albaida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU