La cadena de l’ascensor va provocar l’accident laboral de l’ascensor a Castelló

 

Un operari va morir el passat dimecres a Castelló al caure-li l’ascensor on estava treballant al damunt i ara, segons la investigació s’ha esclarit els motius que propiciaren el fatal final d’este home de 35 anys. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, la caiguda de l’estructura tindria a vore amb la rotura d’una cadena, encara que l’empresa ho atribuïx a «un cúmul de circumstàncies». Este accident laboral es va produir al número 84 del carrer Navarra quan l’operari es disposava a canviar la cabina. L’home, d’origen alemany i nacionalitat espanyola no es va poder salvar quan els bombers van arribar per a alçar l’estructura. La Policia Nacional i la Inspecció de Treball investiguen ara les precaucions que es van pendre per a dur a terme els treballs de renovació de l’ascensor, en els quals va participar un company, treballadors de l’empresa Uemanin Solutions SL, pertanyent a Ascensores La Plana.

Últimes notícies

Detinguts cinc joves per dos agressions d’odi a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per dos agressions contra un jove magribí i un altre senegalés durant les festes de Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi.

El Circuit Ricardo Tormo tornarà al Mundial de Superbike en 2027

El Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo acollirà del 2 al 4 d’abril de 2027 la tercera prova del Mundial de Superbike, en un calendari on Jerez queda fora per obres de reforma.

Pérez Llorca demana molta precaució per les alertes taronja i roja per pluges a la Comunitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha instat la població de les zones amb avís taronja i roig per pluges a extremar la precaució i seguir només la informació dels canals oficials a partir de la vesprada d’este dijous.

Així avancen les obres del Nou Mestalla: coberta en octubre i butaques en maig

Les obres del Nou Mestalla continuen segons el calendari previst pel Valencia CF, que preveu acabar l’itzat de la coberta a finals d’octubre i instal·lar les butaques entre abril i maig de 2027, amb l’objectiu d’inaugurar l’estadi l’estiu de 2027.

La Universitat de València passa a classes en línia des de primera hora de la vesprada per l’alerta per pluges

La Universitat de València ha activat el nivell 2 d’emergència per fortes pluges i suspén les classes presencials des de les 13.00 hores, que passaran a format en línia a partir de les 14.00 hores.

Dihuit hores d’avís roig per pluges torrencials a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des d’aquesta vesprada dihuit hores d’avís roig per pluges torrencials, amb fins a 250 l/m2 en dotze hores, tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent, especialment a Castelló i al litoral de València.

Es-Alert per nivell roig de pluges a Castelló i València: què has de fer

La Generalitat ha activat un Es-Alert per nivell roig de pluges a partir de les 18.00 hores a l’interior nord i litoral de Castelló i al litoral de València, i demana evitar desplaçaments i allunyar-se de barrancs i cursos d’aigua.

Aemet eleva a roig l’avís per fortes pluges a la costa de Castelló i València des de les 18 h

Aemet ha activat l’avís roig per pluges intenses des de les 18 hores al litoral i interior nord de Castelló i al litoral de València, on es podrien acumular fins a 90 litres en una hora i 250 en dotze hores.