La cadena de l’ascensor va provocar l’accident laboral de l’ascensor a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un operari va morir el passat dimecres a Castelló al caure-li l’ascensor on estava treballant al damunt i ara, segons la investigació s’ha esclarit els motius que propiciaren el fatal final d’este home de 35 anys. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, la caiguda de l’estructura tindria a vore amb la rotura d’una cadena, encara que l’empresa ho atribuïx a «un […]

 

Un operari va morir el passat dimecres a Castelló al caure-li l’ascensor on estava treballant al damunt i ara, segons la investigació s’ha esclarit els motius que propiciaren el fatal final d’este home de 35 anys. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, la caiguda de l’estructura tindria a vore amb la rotura d’una cadena, encara que l’empresa ho atribuïx a «un cúmul de circumstàncies». Este accident laboral es va produir al número 84 del carrer Navarra quan l’operari es disposava a canviar la cabina. L’home, d’origen alemany i nacionalitat espanyola no es va poder salvar quan els bombers van arribar per a alçar l’estructura. La Policia Nacional i la Inspecció de Treball investiguen ara les precaucions que es van pendre per a dur a terme els treballs de renovació de l’ascensor, en els quals va participar un company, treballadors de l’empresa Uemanin Solutions SL, pertanyent a Ascensores La Plana.

Últimes notícies

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.

Anticorrupció denuncia el subdelegat del Govern per la seua promoció a l’Ajuntament de Canet

La Fiscalia Anticorrupció ha denunciat el subdelegat del Govern en València, José Rodríguez Jurado, per possibles irregularitats en el seu ascens com a funcionari a l’Ajuntament de Canet d'En Berenguer. L’alcaldessa de València, María José Catalá, exigeix explicacions a la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Mor atropellada una dona de 30 anys a l’avinguda Mestre Rodrigo de València

Una dona de 30 anys ha mort este dijous atropellada a l’avinguda Mestre Rodrigo de València després de baixar del seu vehicle estacionat.

Arxiven la denúncia de l’alcalde d’Elx per la difusió de l’adreça de casa seua

L’Agència Espanyola de Protecció de Dades ha arxivat la denúncia de l’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, per la suposada revelació de l’adreça de la seua vivenda en una roda de premsa del grup municipal socialista, decisió que ha encés de nou el conflicte polític a la ciutat.

El Levante busca trencar la seua pitjor ratxa recent en un camp maleït

El Levante visita este divendres Riazor per enfrontar-se a un Deportivo en forma de LaLiga EA Sports, ambdós equips sumits en dinàmiques sense victòries i amb urgències per reaccionar. Luís Castro alerta del potencial gallec i admet els problemes del seu equip fora de casa i les baixes per lesió.