8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La cadena de l’ascensor va provocar l’accident laboral de l’ascensor a Castelló

 

Un operari va morir el passat dimecres a Castelló al caure-li l’ascensor on estava treballant al damunt i ara, segons la investigació s’ha esclarit els motius que propiciaren el fatal final d’este home de 35 anys. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, la caiguda de l’estructura tindria a vore amb la rotura d’una cadena, encara que l’empresa ho atribuïx a «un cúmul de circumstàncies». Este accident laboral es va produir al número 84 del carrer Navarra quan l’operari es disposava a canviar la cabina. L’home, d’origen alemany i nacionalitat espanyola no es va poder salvar quan els bombers van arribar per a alçar l’estructura. La Policia Nacional i la Inspecció de Treball investiguen ara les precaucions que es van pendre per a dur a terme els treballs de renovació de l’ascensor, en els quals va participar un company, treballadors de l’empresa Uemanin Solutions SL, pertanyent a Ascensores La Plana.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.