Un cap mata al seu empleat per prendre café fora de l’horari permés


Embolicar-la en el treball o cometre un error imperdonable pot portar a una multa i/o a un acomiadament. No obstant això, hi ha vegades en les quals pot arribar a costar-te la vida. És el que li va ocórrer a un empleat al Brasil dilluns passat 6 de juny. Marcelo Camilo, el nom de la víctima, va morir a les mans del seu cap després de rebre dos punyalades en el pit després de discutir per prendre un café fora de l’horari permés.

Segons diverses fonts, l’empleat va rebre un toc d’atenció per prendre’s un descans durant el seu horari de treball. El cap i el seu treballador van començar a discutir en una de les oficines, on no hi havia càmeres fins que l’empleat va ser apunyalat. Després de l’ocorregut, diferents persones van contar que els dos havien discutit en més d’una ocasió, però mai van arribar a ser tan violents.

El supervisor roman fugit

En les càmeres de seguretat si es veu com l’empleat ix de l’oficina amb les mans en el pit, molt feble. Mentre la resta dels empleats s’acosten a auxiliar-lo, el supervisor fuig.

El treballador de 36 anys va morir a l’hospital. Una de les dos punyalades en el pit li havia aconseguit el cor, segons ‘Semana’.

El supervisor ja s’havia enfrontat amb altres empleats anteriorment. De fet, havia sigut denunciat per alguns d’aquests problemes amb els treballadors. De moment, segueix fugit.

Després de l’ocorregut i la indignació pels motius de l’agressió, l’empresa en la qual treballaven el supervisor i l’empleat, es va posar a la disposició de les autoritats per a detindre al responsable del crim al més prompte possible.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.