17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Un cap mata al seu empleat per prendre café fora de l’horari permés


Embolicar-la en el treball o cometre un error imperdonable pot portar a una multa i/o a un acomiadament. No obstant això, hi ha vegades en les quals pot arribar a costar-te la vida. És el que li va ocórrer a un empleat al Brasil dilluns passat 6 de juny. Marcelo Camilo, el nom de la víctima, va morir a les mans del seu cap després de rebre dos punyalades en el pit després de discutir per prendre un café fora de l’horari permés.

Segons diverses fonts, l’empleat va rebre un toc d’atenció per prendre’s un descans durant el seu horari de treball. El cap i el seu treballador van començar a discutir en una de les oficines, on no hi havia càmeres fins que l’empleat va ser apunyalat. Després de l’ocorregut, diferents persones van contar que els dos havien discutit en més d’una ocasió, però mai van arribar a ser tan violents.

El supervisor roman fugit

En les càmeres de seguretat si es veu com l’empleat ix de l’oficina amb les mans en el pit, molt feble. Mentre la resta dels empleats s’acosten a auxiliar-lo, el supervisor fuig.

El treballador de 36 anys va morir a l’hospital. Una de les dos punyalades en el pit li havia aconseguit el cor, segons ‘Semana’.

El supervisor ja s’havia enfrontat amb altres empleats anteriorment. De fet, havia sigut denunciat per alguns d’aquests problemes amb els treballadors. De moment, segueix fugit.

Després de l’ocorregut i la indignació pels motius de l’agressió, l’empresa en la qual treballaven el supervisor i l’empleat, es va posar a la disposició de les autoritats per a detindre al responsable del crim al més prompte possible.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.