Un cap mata al seu empleat per prendre café fora de l’horari permés


Embolicar-la en el treball o cometre un error imperdonable pot portar a una multa i/o a un acomiadament. No obstant això, hi ha vegades en les quals pot arribar a costar-te la vida. És el que li va ocórrer a un empleat al Brasil dilluns passat 6 de juny. Marcelo Camilo, el nom de la víctima, va morir a les mans del seu cap després de rebre dos punyalades en el pit després de discutir per prendre un café fora de l’horari permés.

Segons diverses fonts, l’empleat va rebre un toc d’atenció per prendre’s un descans durant el seu horari de treball. El cap i el seu treballador van començar a discutir en una de les oficines, on no hi havia càmeres fins que l’empleat va ser apunyalat. Després de l’ocorregut, diferents persones van contar que els dos havien discutit en més d’una ocasió, però mai van arribar a ser tan violents.

El supervisor roman fugit

En les càmeres de seguretat si es veu com l’empleat ix de l’oficina amb les mans en el pit, molt feble. Mentre la resta dels empleats s’acosten a auxiliar-lo, el supervisor fuig.

El treballador de 36 anys va morir a l’hospital. Una de les dos punyalades en el pit li havia aconseguit el cor, segons ‘Semana’.

El supervisor ja s’havia enfrontat amb altres empleats anteriorment. De fet, havia sigut denunciat per alguns d’aquests problemes amb els treballadors. De moment, segueix fugit.

Després de l’ocorregut i la indignació pels motius de l’agressió, l’empresa en la qual treballaven el supervisor i l’empleat, es va posar a la disposició de les autoritats per a detindre al responsable del crim al més prompte possible.

Últimes notícies

Aguirre vol un debut victoriós amb el Valencia com el d’Óscar Sánchez

Javier Aguirre s’estrena en la banqueta del Valencia amb el repte d’imitar el triomf d’Óscar Sánchez i evitar les derrotes inicials de Rubén Baraja i Carlos Corberán.

Mig centenar de tendes en la primera nit d’acampada per la vivenda a Alacant

L’acampada en defensa de la vivenda a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant ha superat la primera nit amb unes 50 tendes de campanya després d’una multitudinària manifestació que ha reunit prop de 8.000 persones, segons el Sindicat de Vivenda de Carolines.

Pérez Llorca afrontarà dijous la primera sessió de control del curs en Les Corts

Les Corts celebraran dijous la primera sessió de control del curs polític, quatre mesos després de l’anterior, amb debat sobre quatre proposicions de llei i una iniciativa no de llei de Vox.

Un quadre de Vergara, primera gran compra per al Palau de Montortal de València

L’Ajuntament de València ha adquirit per 26.000 euros el llenç 'Sagrada Família amb Sant Joanet i àngels músics', de José Vergara, primera obra destinada al futur Museu de la Ciutat al Palau dels Marquesos de Montortal.

Jupol acusa Bernabé de posar en perill la Policia en la protesta per l’habitatge a València

El sindicat Jupol ha atribuït a decisions polítiques de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, les ferides de nou agents en els aldarulls posteriors a la manifestació per l’habitatge a València, que també es va saldar amb cinc detinguts.

Diumenge amb núvols a l’interior i temperatures sense canvis a la Comunitat Valenciana

Este diumenge el cel estarà nuvolós a l’interior de la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats i temperatures molt semblants a les d’ahir. Dilluns continuaran els núvols i els ruixats dispersos, sobretot al nord i a l’interior, amb màximes lleugerament més altes a l’interior.

Investigar un incendi forestal és quasi més difícil que un assassinat

El caporal Luis Rueda, expert del Seprona a València, explica per què demostrar l’autoria d’un incendi forestal és extremadament complex i sovint més difícil que aclarir un assassinat.

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.