Un cap mata al seu empleat per prendre café fora de l’horari permés


Embolicar-la en el treball o cometre un error imperdonable pot portar a una multa i/o a un acomiadament. No obstant això, hi ha vegades en les quals pot arribar a costar-te la vida. És el que li va ocórrer a un empleat al Brasil dilluns passat 6 de juny. Marcelo Camilo, el nom de la víctima, va morir a les mans del seu cap després de rebre dos punyalades en el pit després de discutir per prendre un café fora de l’horari permés.

Segons diverses fonts, l’empleat va rebre un toc d’atenció per prendre’s un descans durant el seu horari de treball. El cap i el seu treballador van començar a discutir en una de les oficines, on no hi havia càmeres fins que l’empleat va ser apunyalat. Després de l’ocorregut, diferents persones van contar que els dos havien discutit en més d’una ocasió, però mai van arribar a ser tan violents.

El supervisor roman fugit

En les càmeres de seguretat si es veu com l’empleat ix de l’oficina amb les mans en el pit, molt feble. Mentre la resta dels empleats s’acosten a auxiliar-lo, el supervisor fuig.

El treballador de 36 anys va morir a l’hospital. Una de les dos punyalades en el pit li havia aconseguit el cor, segons ‘Semana’.

El supervisor ja s’havia enfrontat amb altres empleats anteriorment. De fet, havia sigut denunciat per alguns d’aquests problemes amb els treballadors. De moment, segueix fugit.

Després de l’ocorregut i la indignació pels motius de l’agressió, l’empresa en la qual treballaven el supervisor i l’empleat, es va posar a la disposició de les autoritats per a detindre al responsable del crim al més prompte possible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.