La carta de Jorge Palma, presumpte assassí de Marta Calvo: “Preferisc morir i enfrontar a la justícia divina”

El presumpte assassí de la mort de Marta Calvo, J.I.P., declara davant el jutge en l’Audiència Provincial de València i davant un jurat popular pels presumptes crims. Nega la mort de la jove i d’altres dos dones més. La Fiscalia demana per al principal acusat 130 anys de presó perquè considera que va haver-hi tres assassinats i huit agressions sexuals.

La Fiscalia destaca el seu ‘modus operandi’: utilitzava cocaïna per a introduir-la -vaginalment- en el cos de les dones, provocant en alguns casos la sobredosi.

Ell insisteix que no va matar a cap de les dones: “Absolutament no les vaig matar“, declarava. També nega que introduïra drogues sense el consentiment de les dones i que no va haver-hi agressions sexuals.

“Absolutament no les vaig matar, va en contra dels meus principis”

A la pregunta sobre si va intentar matar-les, l’acusat ha respost: “Per quin motiu faré això a una dona o a un ésser humà? Va en contra de tots els meus principis encara que se’m pinte com un monstre“.

La carta de Jorge Ignacio, presumpte assassí de Marta Calvo, íntegra

La va escriure el dimecres 13 de novembre de 2019, i el seu text íntegre és el següent:

Soc Jorge, això és un accident i mai em vaig imaginar que la meua vida anara a acabar d’aquesta manera. La matinada del 7 de l’11 vaig contractar el servei d’una jove escort. Em queia molt bé, i aclarisc que això no té res a veure amb el delicte de violència de gènere. Respecte i amo a les dones i tots els éssers vius.
Aqueixa nit vam ser a la meua casa i vam estar unes quantes hores de festa. Després, ella em va dir que portava dos dies de festa i que no se sentia bé, que es prendria una dutxa i que anàvem a parar. Ja s’havia fet de dia i vaig estar d’acord, així que quan va arribar de la dutxa ens fiquem al llit a dormir.

La qüestió és que quan em vaig despertar l’endemà em vaig adonar que havia mort, així que, en veure la situació, em vaig deixar portar pel pànic i no vaig saber què fer, més que voler morir al costat d’ella, però temia que algú arribara i no poguera llevar-me la vida, així que vaig pensar a desfer-me del cos de la xica, però com no podia traure’l jo a soles de la casa sense cridar l’atenció, vaig comprar aqueixa vesprada una serra per a poder tallar les seues extremitats.

Preferisc morir i enfrontar la justícia divina

Això va ser el que vaig fer i l’endemà, quan em vaig despertar, vaig ser i vaig posar les bosses en dos contenidors d’Alzira i un altre de Silla.

Escric això per a narrar el que va succeir i deixar prova que la meua mare no va tindre res a veure ni va saber d’això tan terrible que va ocórrer. Ella va arribar el 8 de novembre a la nit de Mallorca, que és on viu. Va vindre perquè aqueix dia era el meu aniversari i, encara que sí que em va notar preocupat, mai va saber el perquè. No la vaig portar a la casa de Manuel, ja que tinc un altre pis a l’Olleria, al carrer Isabel la Catòlica número 38 o 40, no em recorde amb exactitud.

Demane perdó a la mare de la xica

És terrible per a mi estar escrivint aquestes paraules, però la por de morir a la presó no em deixa viure, i encara que sí que va ser un accident, tem que em prengueren per un monstre assassine de dones, el qual no soc. Per això, preferisc morir i enfrontar a la justícia divina, mes no deixe de pensar en la meua mare. Ella és una dona humil, tant de bo l’haguera feta sempre cas. Sempre m’ha volgut i ha tractat de fer-me una millor persona. Em sap greu no poder acomiadar-me i exposar-la a tal humiliació i vergonya. Li demane a ella que em perdone. He sigut ignorant i estúpid. Espere alguna vegada, en una altra vida, fer-li feliç. Ella és el més bell que he tingut en aquesta vida. Sent no haver-li-ho demostrat. Demane perdó també a la mare de la xica, va ser un accident. Va ser un accident”, finalitza.

Jorge Ignacio Palma contesta per impuls a les preguntes de l’acusació particular

Després de la lectura de la missiva, el torn era per a Jorge Ignacio, que prenia seient per a declarar que només anava a contestar a les preguntes de la seua advocada i els membres del jurat, però no a l’acusació particular i la Fiscalia. No obstant això, aquests últims li han llegit les preguntes que li anaven a fer, independentment que ell no les conteste, si bé en una d’elles ha reaccionat per impuls.

Ha sigut concretament quan li han preguntat per la carta escrita a la presó i per l’ús del plural en dir que “tenia por que li veren com un monstre que assassina de dones”, una cosa davant la qual ha contestat que “és una manera d’escriure”.

Més enllà, sobre el seu presumpte modus operandi, introduint cocaïna per via vaginal a les víctimes, ha assenyalat que “en un 40% dels serveis” ha fet “festa blanca”, ha dit que no la va inventar ell i ha afegit, a més, que el va descobrir, “a través d’elles”, les seues presumptes víctimes, prostitutes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.