26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Cas Marta Calvo: «Jorge preferix estar mort abans que anar a presó»

«El meu fill preferix estar mort abans que anar a presó». Són les paraules de María Pilar J., mare de Jorge Ignacio P., l’acusat d’haver assassinat a Marta Calvo, la xica d’Estivella desapareguda el passat mes de novembre en Manuel, en la Ribera (València).

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Estes declaracions les va fer María Pilar J. en la caserna de la Guàrdia Civil de Vilanova de Castelló, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Tal com consta en les diligències del cas Marta Calvo, estes paraules es van pronunciar a les 13.29 hores del 17 de novembre, deu dies després de la desaparició de la jove.

 

La mare de Jorge Ignacio P. havia acudit a esta caserna a denunciar la desaparició del seu fill, que havia pegat a fugir el dia 13 de novembre, després de què ella li diguera que acudira a la Policia, perquè l’estaven buscant. En eixos sis dies, li va donar temps a trossejar el cos de Marta Calvo i desaparéixer sense deixar ninguna pista, fins que el seu cotxe va ser trobat en El Puig, en l’Horta Nord (València).

 

L’agent que va atendre a María Pilar J. li va preguntar si el seu fill s’havia intentat suïcidar alguna volta, qüestió a la que ella va contestar que el seu fill preferiria estar mort a estar tancat en presó. 17 dies després d’esta conversació, Jorge Ignacio P. s’entregava en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent i afirmava que havia trossejat el cos de Marta i s’havia desfet d’ell, però que no l’havia matat. Segons la versió de l’acusat, es va trobar a la xica morta després de practicar sexe i consumir cocaïna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.