Interior investiga «detingudament» si es va cometre algun error en el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en la roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en una roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo | EFE

El cas sobre Marta Calvo, la xica d’Estivella (Camp de Morvedre) desapareguda en Manuel (la Ribera), és encara tota una incògnita. També ho són els primers dies de la investigació, ja que esta no es va iniciar fins a quatre dies després de què la mare de la jove interposara la denúncia.

 

Per eixe motiu, la Secretaria d’Estat de Seguretat, que forma part del Ministeri de l’Interior, està «seguint i avaluarà detingudament» la investigació sobre el cas per a comprovar si es va cometre algun error durant els primers dies de la investigació, segons ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

Tensió entre la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

Segons fonts d’esta Secretaria d’Estat, és el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui està al capdavant d’esta investigació sobre la investigació, tot i la redundància. La raó és que Fulgencio ha sigut la persona que més al tant ha estat sobre la investigació que estan fent dos cossos policials diferents.

 

És més, va ser el delegat del Govern qui va convocar als responsables de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional en diferents reunions, que van arribar a ser molt tenses, per a aclarir esta tardança en el començament de la investigació que encara hui estan fent per separat estos dos cossos. 

 

Continua la busca del cos en Dos Aguas

Justament este dimarts feia dos mesos que es va perdre la pista de Marta en Manuel i, ara com ara, els investigadors continuen buscant el seu cos en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València). Una inspecció minuciosa que s’està allargant durant pràcticament un mes i que encara no ha donat cap resultat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.