Interior investiga «detingudament» si es va cometre algun error en el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en la roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en una roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo | EFE

El cas sobre Marta Calvo, la xica d’Estivella (Camp de Morvedre) desapareguda en Manuel (la Ribera), és encara tota una incògnita. També ho són els primers dies de la investigació, ja que esta no es va iniciar fins a quatre dies després de què la mare de la jove interposara la denúncia.

 

Per eixe motiu, la Secretaria d’Estat de Seguretat, que forma part del Ministeri de l’Interior, està «seguint i avaluarà detingudament» la investigació sobre el cas per a comprovar si es va cometre algun error durant els primers dies de la investigació, segons ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

Tensió entre la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

Segons fonts d’esta Secretaria d’Estat, és el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui està al capdavant d’esta investigació sobre la investigació, tot i la redundància. La raó és que Fulgencio ha sigut la persona que més al tant ha estat sobre la investigació que estan fent dos cossos policials diferents.

 

És més, va ser el delegat del Govern qui va convocar als responsables de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional en diferents reunions, que van arribar a ser molt tenses, per a aclarir esta tardança en el començament de la investigació que encara hui estan fent per separat estos dos cossos. 

 

Continua la busca del cos en Dos Aguas

Justament este dimarts feia dos mesos que es va perdre la pista de Marta en Manuel i, ara com ara, els investigadors continuen buscant el seu cos en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València). Una inspecció minuciosa que s’està allargant durant pràcticament un mes i que encara no ha donat cap resultat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.