11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Interior investiga «detingudament» si es va cometre algun error en el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en la roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en una roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo | EFE

El cas sobre Marta Calvo, la xica d’Estivella (Camp de Morvedre) desapareguda en Manuel (la Ribera), és encara tota una incògnita. També ho són els primers dies de la investigació, ja que esta no es va iniciar fins a quatre dies després de què la mare de la jove interposara la denúncia.

 

Per eixe motiu, la Secretaria d’Estat de Seguretat, que forma part del Ministeri de l’Interior, està «seguint i avaluarà detingudament» la investigació sobre el cas per a comprovar si es va cometre algun error durant els primers dies de la investigació, segons ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

Tensió entre la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

Segons fonts d’esta Secretaria d’Estat, és el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui està al capdavant d’esta investigació sobre la investigació, tot i la redundància. La raó és que Fulgencio ha sigut la persona que més al tant ha estat sobre la investigació que estan fent dos cossos policials diferents.

 

És més, va ser el delegat del Govern qui va convocar als responsables de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional en diferents reunions, que van arribar a ser molt tenses, per a aclarir esta tardança en el començament de la investigació que encara hui estan fent per separat estos dos cossos. 

 

Continua la busca del cos en Dos Aguas

Justament este dimarts feia dos mesos que es va perdre la pista de Marta en Manuel i, ara com ara, els investigadors continuen buscant el seu cos en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València). Una inspecció minuciosa que s’està allargant durant pràcticament un mes i que encara no ha donat cap resultat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.