Interior investiga «detingudament» si es va cometre algun error en el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en la roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en una roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo | EFE

El cas sobre Marta Calvo, la xica d’Estivella (Camp de Morvedre) desapareguda en Manuel (la Ribera), és encara tota una incògnita. També ho són els primers dies de la investigació, ja que esta no es va iniciar fins a quatre dies després de què la mare de la jove interposara la denúncia.

 

Per eixe motiu, la Secretaria d’Estat de Seguretat, que forma part del Ministeri de l’Interior, està «seguint i avaluarà detingudament» la investigació sobre el cas per a comprovar si es va cometre algun error durant els primers dies de la investigació, segons ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

Tensió entre la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

Segons fonts d’esta Secretaria d’Estat, és el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui està al capdavant d’esta investigació sobre la investigació, tot i la redundància. La raó és que Fulgencio ha sigut la persona que més al tant ha estat sobre la investigació que estan fent dos cossos policials diferents.

 

És més, va ser el delegat del Govern qui va convocar als responsables de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional en diferents reunions, que van arribar a ser molt tenses, per a aclarir esta tardança en el començament de la investigació que encara hui estan fent per separat estos dos cossos. 

 

Continua la busca del cos en Dos Aguas

Justament este dimarts feia dos mesos que es va perdre la pista de Marta en Manuel i, ara com ara, els investigadors continuen buscant el seu cos en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València). Una inspecció minuciosa que s’està allargant durant pràcticament un mes i que encara no ha donat cap resultat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.