Interior investiga «detingudament» si es va cometre algun error en el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en la roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo

Juan Carlos Fulgencio, delegat del Govern en la Comunitat Valencia, en una roda de premsa sobre el cas de Marta Calvo | EFE

El cas sobre Marta Calvo, la xica d’Estivella (Camp de Morvedre) desapareguda en Manuel (la Ribera), és encara tota una incògnita. També ho són els primers dies de la investigació, ja que esta no es va iniciar fins a quatre dies després de què la mare de la jove interposara la denúncia.

 

Per eixe motiu, la Secretaria d’Estat de Seguretat, que forma part del Ministeri de l’Interior, està «seguint i avaluarà detingudament» la investigació sobre el cas per a comprovar si es va cometre algun error durant els primers dies de la investigació, segons ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

Tensió entre la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

Segons fonts d’esta Secretaria d’Estat, és el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui està al capdavant d’esta investigació sobre la investigació, tot i la redundància. La raó és que Fulgencio ha sigut la persona que més al tant ha estat sobre la investigació que estan fent dos cossos policials diferents.

 

És més, va ser el delegat del Govern qui va convocar als responsables de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional en diferents reunions, que van arribar a ser molt tenses, per a aclarir esta tardança en el començament de la investigació que encara hui estan fent per separat estos dos cossos. 

 

Continua la busca del cos en Dos Aguas

Justament este dimarts feia dos mesos que es va perdre la pista de Marta en Manuel i, ara com ara, els investigadors continuen buscant el seu cos en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València). Una inspecció minuciosa que s’està allargant durant pràcticament un mes i que encara no ha donat cap resultat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.