Castelló tanca la platja del Gurugú al bany per contaminació

 

L’Ajuntament de Castelló comunica la prohibició del bany a la platja del Gurugú després de la comunicació emesa pel Servei de Planificació de Recursos Hidràulics i Qualitat de les Aigües de la Generalitat Valenciana ordenant el tancament de la zona de bany en detectar contaminació d’origen residual.

Les mostres de les aigües analitzades han superat els límits establits segons el Reial decret 1341/2007 d’11 d’octubre sobre la gestió d’aigües de bany per a ser aptes per al bany en haver-se identificat nivells elevats en els paràmetres microbiològics.

L’Ajuntament ha activat el protocol de manera automàtica i ha procedit en la vesprada d’este dilluns 5 de juliol al tancament de la zona al bany davant este episodi que, segons han constatat els serveis tècnics municipals, és anòmal i el seu origen s’està investigant.

Es prendran noves mostres d’aigua i es comunicarà per vies oficials quan es procedisca a la reobertura al bany en la citada platja.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.