Cau un quart premi i un altre cinqué a València i Alacant

Sorteig del 'Gordo' de Nadal a Madrid

Sorteig del ‘Gordo’ de Nadal a Madrid | Loterías y Apuestas del Estado

 

Segon quart premi del matí premiat amb 200.000 euros en cada sèrie ha sigut per al número 67774. Un quart premi molt repartit, al contrari que el primer quart premi cantat. En aquest cas ha caigut a València, i també a Barcelona, Eivissa, Tenerife i Mallorca.

Un altre cinqué premi ha caigut una mica abans a Alacant. En aquesta sisena taula els xiquets de San Ildelfonso han cantat el penúltim cinqué premi del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 18596 premiat, com tots els cinquens amb 60.000 euros en cada sèrie. La fortuna ha deixat aquest premi a Alacant. Un número molt venut, ja que ha tocat a Madrid, Málaga, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Zaragoza Ciudad Real i moltes altres localitats.

Altres quatre cinquens premis i un segon

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

A partir de la cinquena taula, ja passades les 11 del matí han eixit dos cinquens més a la Comunitat. Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos cinquens premis, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.