Mastodon
28.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Cau un quart premi i un altre cinqué a València i Alacant

Sorteig del 'Gordo' de Nadal a Madrid

Sorteig del ‘Gordo’ de Nadal a Madrid | Loterías y Apuestas del Estado

 

Segon quart premi del matí premiat amb 200.000 euros en cada sèrie ha sigut per al número 67774. Un quart premi molt repartit, al contrari que el primer quart premi cantat. En aquest cas ha caigut a València, i també a Barcelona, Eivissa, Tenerife i Mallorca.

Un altre cinqué premi ha caigut una mica abans a Alacant. En aquesta sisena taula els xiquets de San Ildelfonso han cantat el penúltim cinqué premi del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 18596 premiat, com tots els cinquens amb 60.000 euros en cada sèrie. La fortuna ha deixat aquest premi a Alacant. Un número molt venut, ja que ha tocat a Madrid, Málaga, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Zaragoza Ciudad Real i moltes altres localitats.

Altres quatre cinquens premis i un segon

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

A partir de la cinquena taula, ja passades les 11 del matí han eixit dos cinquens més a la Comunitat. Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos cinquens premis, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Últimes notícies

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat explique en Les Corts els pagaments que atribuïxen a les seues empreses amb la trama Blasco, després de la seua citació com a testimoni.

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat comparega en Les Corts després de la seua citació com a testimoni en el cas Blasco. La formació exigix explicacions sobre pagaments de les seues antigues empreses a la trama investigada.

Mazón anuncia 35 milions en ajudes per a famílies i infància afectades per la DANA

La Generalitat activarà 35 milions addicionals per a pal·liar els efectes de la DANA del 29 d'octubre, que se sumen a 20 milions previs. El pla reforça lloguer, suport a famílies nombroses, monoparentals, acollidores i amb menors amb necessitats especials

SOS Desapareguts demana unitat després de la DANA i compromisos reals, no xerrameca política

L'associació reclama coordinació entre associacions, societat civil i institucions i exigix compromisos verificables després de reunir-se amb Mazón. Avança un congrés de prevenció al novembre a València i demana seguiment d'ajudes i suport psicològic.

El PP acusa a Diana Morant de protegir el regidor de Moncada després d’un altercat amb jóvens

El PP sosté que la líder del PSPV recolza a l'edil de Festes i Seguretat Ciutadana després d'un episodi durant les festes de Moncada difós en xarxes. Reclama el seu cessament i expulsió del govern local.

Investigada per tirar una burilla que va causar un incendi en el pantà del Sichar a Onda

Una dona de 52 anys, resident a Barcelona, és investigada pel Seprona per l'incendi d'agost en el pantà del Sichar, a Onda. El foc, originat per una burilla mal apagada, va arrasar 1,5 hectàrees i va obligar a desallotjar a 300 persones i 120 vehicles.

Detinguda per furtar 45 botelles d’alcohol en supermercats de València i Castelló

Una dona ha sigut detinguda en l'operació Redul per furtar 45 botelles d'alcohol en supermercats de València i Castelló. Se li atribuïxen nou delictes, identificada gràcies a cambres i denúncies creuades.

Mazón anuncia 35 milions en ajudes per a famílies i infància afectades per la DANA

La Generalitat llança un nou paquet de 35 milions per a llars afectades per la DANA del 29 d'octubre. El pla amplia el lloguer fins a 2026 i inclou a famílies acollidores, nombroses, monoparentals i amb menors amb necessitats especials.