Cayetano Martínez de Irujo en l’UCI

 

El Duc d’Arjona ha sigut intervingut per una obstrucció intestinal. La seua germana Eugenia Martínez de Irujo l’ha visitat este dissabte confirmant que es troba actualment en l’UCI. A la seua sortida de la Clínica La Luz de Madrid, on està ingressat Cayetano Martínez d’Irujo de 58 anys, la seua germana ha assegurat que havia passat la nit “bé, tranquil”. Reconeixia no obstant això que l’estat d’ànim del fill de la duquessa d’Alba no era el millor, ja que este problema de salut “li està donant molt la llauna”, ha dit la duquessa de Montoro a les preguntes dels periodistes. Per part seua, Bàrbara Mirjan, actual parella de l’aristòcrata, també l’ha visitat este dissabte per a estar en estos durs moments el més prop possible a la seua parella.

Cayetano Martínez de Irujo va haver de ser operat d’urgència este divendres. L’aristòcrata encara que va ingressar pel seu propi peu el dijous per una suposada gastroenteritis, ràpidament el seu quadre clínic va empitjorar. Finalment, va ser operat d’urgència per una obstrucció intestinal i no és la primera vegada que ho sofreix. De fet, esta és l’onzena ocasió que el duc d’Arjona ha de ser tractat per la mateixa malaltia. “Les deu operacions que vaig tenir van ser fruit del dolor emocional que vaig viure després de la mort de la meua mare. Ja ho he superat. Sóc una altra persona”, ens deia el protagonista fa tan sols unes setmanes amb motiu dels seus plans de crear una Fundació Cayetana d’Alba a Sevilla. Mentrestant, l’any 2015, el comte de Salvatierra va estar a punt de morir a causa d’una peritonitis, derivada d’esta obstrucció intestinal: “He vist la mort de prop”, va revelar amb angoixa llavors.

“Si hagués arribat a l’hospital sis hores més tard, hauria estat irrecuperable per una paralització d’òrgans i una infecció en la sang”, va explicar en el seu moment. Va ser el doctor Enrique Moreno qui li va salvar la vida, prestigiós metge que també va ajudar de manera crucial en el seu moment a Raphael i altres rostres coneguts. Precisament, este cirurgià ha estat el que ha tornat a operar al fill de la duquessa d’Alba. D’altra banda, este contratemps per a Cayetano té lloc a només una setmana de les noces del seu nebot, Carlos Fitz-James Stuart, amb Betlem Corsini, que escenificarà el retrobament de tots els germans. Sobre l’enllaç, Eugenia Martínez de Irujo ha comentat este dissabte que tot segueix endavant “amb les mesures oportunes” que estableixen les restriccions anti-COVID. Mentrestant, espera que el seu germà es recupere a temps per a no faltar a una cita que, també a ell, li fa especial il·lusió. “Tornar a Llíria sempre és un bonic record”, va reconéixer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.