Cayetano Martínez de Irujo en l’UCI

 

El Duc d’Arjona ha sigut intervingut per una obstrucció intestinal. La seua germana Eugenia Martínez de Irujo l’ha visitat este dissabte confirmant que es troba actualment en l’UCI. A la seua sortida de la Clínica La Luz de Madrid, on està ingressat Cayetano Martínez d’Irujo de 58 anys, la seua germana ha assegurat que havia passat la nit “bé, tranquil”. Reconeixia no obstant això que l’estat d’ànim del fill de la duquessa d’Alba no era el millor, ja que este problema de salut “li està donant molt la llauna”, ha dit la duquessa de Montoro a les preguntes dels periodistes. Per part seua, Bàrbara Mirjan, actual parella de l’aristòcrata, també l’ha visitat este dissabte per a estar en estos durs moments el més prop possible a la seua parella.

Cayetano Martínez de Irujo va haver de ser operat d’urgència este divendres. L’aristòcrata encara que va ingressar pel seu propi peu el dijous per una suposada gastroenteritis, ràpidament el seu quadre clínic va empitjorar. Finalment, va ser operat d’urgència per una obstrucció intestinal i no és la primera vegada que ho sofreix. De fet, esta és l’onzena ocasió que el duc d’Arjona ha de ser tractat per la mateixa malaltia. “Les deu operacions que vaig tenir van ser fruit del dolor emocional que vaig viure després de la mort de la meua mare. Ja ho he superat. Sóc una altra persona”, ens deia el protagonista fa tan sols unes setmanes amb motiu dels seus plans de crear una Fundació Cayetana d’Alba a Sevilla. Mentrestant, l’any 2015, el comte de Salvatierra va estar a punt de morir a causa d’una peritonitis, derivada d’esta obstrucció intestinal: “He vist la mort de prop”, va revelar amb angoixa llavors.

“Si hagués arribat a l’hospital sis hores més tard, hauria estat irrecuperable per una paralització d’òrgans i una infecció en la sang”, va explicar en el seu moment. Va ser el doctor Enrique Moreno qui li va salvar la vida, prestigiós metge que també va ajudar de manera crucial en el seu moment a Raphael i altres rostres coneguts. Precisament, este cirurgià ha estat el que ha tornat a operar al fill de la duquessa d’Alba. D’altra banda, este contratemps per a Cayetano té lloc a només una setmana de les noces del seu nebot, Carlos Fitz-James Stuart, amb Betlem Corsini, que escenificarà el retrobament de tots els germans. Sobre l’enllaç, Eugenia Martínez de Irujo ha comentat este dissabte que tot segueix endavant “amb les mesures oportunes” que estableixen les restriccions anti-COVID. Mentrestant, espera que el seu germà es recupere a temps per a no faltar a una cita que, també a ell, li fa especial il·lusió. “Tornar a Llíria sempre és un bonic record”, va reconéixer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.