Cayetano Martínez de Irujo en l’UCI

 

El Duc d’Arjona ha sigut intervingut per una obstrucció intestinal. La seua germana Eugenia Martínez de Irujo l’ha visitat este dissabte confirmant que es troba actualment en l’UCI. A la seua sortida de la Clínica La Luz de Madrid, on està ingressat Cayetano Martínez d’Irujo de 58 anys, la seua germana ha assegurat que havia passat la nit «bé, tranquil». Reconeixia no obstant això que l’estat d’ànim del fill de la duquessa d’Alba no era el millor, ja que este problema de salut «li està donant molt la llauna», ha dit la duquessa de Montoro a les preguntes dels periodistes. Per part seua, Bàrbara Mirjan, actual parella de l’aristòcrata, també l’ha visitat este dissabte per a estar en estos durs moments el més prop possible a la seua parella.

Cayetano Martínez de Irujo va haver de ser operat d’urgència este divendres. L’aristòcrata encara que va ingressar pel seu propi peu el dijous per una suposada gastroenteritis, ràpidament el seu quadre clínic va empitjorar. Finalment, va ser operat d’urgència per una obstrucció intestinal i no és la primera vegada que ho sofreix. De fet, esta és l’onzena ocasió que el duc d’Arjona ha de ser tractat per la mateixa malaltia. «Les deu operacions que vaig tenir van ser fruit del dolor emocional que vaig viure després de la mort de la meua mare. Ja ho he superat. Sóc una altra persona», ens deia el protagonista fa tan sols unes setmanes amb motiu dels seus plans de crear una Fundació Cayetana d’Alba a Sevilla. Mentrestant, l’any 2015, el comte de Salvatierra va estar a punt de morir a causa d’una peritonitis, derivada d’esta obstrucció intestinal: «He vist la mort de prop», va revelar amb angoixa llavors.

«Si hagués arribat a l’hospital sis hores més tard, hauria estat irrecuperable per una paralització d’òrgans i una infecció en la sang», va explicar en el seu moment. Va ser el doctor Enrique Moreno qui li va salvar la vida, prestigiós metge que també va ajudar de manera crucial en el seu moment a Raphael i altres rostres coneguts. Precisament, este cirurgià ha estat el que ha tornat a operar al fill de la duquessa d’Alba. D’altra banda, este contratemps per a Cayetano té lloc a només una setmana de les noces del seu nebot, Carlos Fitz-James Stuart, amb Betlem Corsini, que escenificarà el retrobament de tots els germans. Sobre l’enllaç, Eugenia Martínez de Irujo ha comentat este dissabte que tot segueix endavant «amb les mesures oportunes» que estableixen les restriccions anti-COVID. Mentrestant, espera que el seu germà es recupere a temps per a no faltar a una cita que, també a ell, li fa especial il·lusió. «Tornar a Llíria sempre és un bonic record», va reconéixer.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.