Cayetano Martínez de Irujo en l’UCI

 

El Duc d’Arjona ha sigut intervingut per una obstrucció intestinal. La seua germana Eugenia Martínez de Irujo l’ha visitat este dissabte confirmant que es troba actualment en l’UCI. A la seua sortida de la Clínica La Luz de Madrid, on està ingressat Cayetano Martínez d’Irujo de 58 anys, la seua germana ha assegurat que havia passat la nit “bé, tranquil”. Reconeixia no obstant això que l’estat d’ànim del fill de la duquessa d’Alba no era el millor, ja que este problema de salut “li està donant molt la llauna”, ha dit la duquessa de Montoro a les preguntes dels periodistes. Per part seua, Bàrbara Mirjan, actual parella de l’aristòcrata, també l’ha visitat este dissabte per a estar en estos durs moments el més prop possible a la seua parella.

Cayetano Martínez de Irujo va haver de ser operat d’urgència este divendres. L’aristòcrata encara que va ingressar pel seu propi peu el dijous per una suposada gastroenteritis, ràpidament el seu quadre clínic va empitjorar. Finalment, va ser operat d’urgència per una obstrucció intestinal i no és la primera vegada que ho sofreix. De fet, esta és l’onzena ocasió que el duc d’Arjona ha de ser tractat per la mateixa malaltia. “Les deu operacions que vaig tenir van ser fruit del dolor emocional que vaig viure després de la mort de la meua mare. Ja ho he superat. Sóc una altra persona”, ens deia el protagonista fa tan sols unes setmanes amb motiu dels seus plans de crear una Fundació Cayetana d’Alba a Sevilla. Mentrestant, l’any 2015, el comte de Salvatierra va estar a punt de morir a causa d’una peritonitis, derivada d’esta obstrucció intestinal: “He vist la mort de prop”, va revelar amb angoixa llavors.

“Si hagués arribat a l’hospital sis hores més tard, hauria estat irrecuperable per una paralització d’òrgans i una infecció en la sang”, va explicar en el seu moment. Va ser el doctor Enrique Moreno qui li va salvar la vida, prestigiós metge que també va ajudar de manera crucial en el seu moment a Raphael i altres rostres coneguts. Precisament, este cirurgià ha estat el que ha tornat a operar al fill de la duquessa d’Alba. D’altra banda, este contratemps per a Cayetano té lloc a només una setmana de les noces del seu nebot, Carlos Fitz-James Stuart, amb Betlem Corsini, que escenificarà el retrobament de tots els germans. Sobre l’enllaç, Eugenia Martínez de Irujo ha comentat este dissabte que tot segueix endavant “amb les mesures oportunes” que estableixen les restriccions anti-COVID. Mentrestant, espera que el seu germà es recupere a temps per a no faltar a una cita que, també a ell, li fa especial il·lusió. “Tornar a Llíria sempre és un bonic record”, va reconéixer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.