Cayetano Martínez de Irujo en l’UCI

 

El Duc d’Arjona ha sigut intervingut per una obstrucció intestinal. La seua germana Eugenia Martínez de Irujo l’ha visitat este dissabte confirmant que es troba actualment en l’UCI. A la seua sortida de la Clínica La Luz de Madrid, on està ingressat Cayetano Martínez d’Irujo de 58 anys, la seua germana ha assegurat que havia passat la nit “bé, tranquil”. Reconeixia no obstant això que l’estat d’ànim del fill de la duquessa d’Alba no era el millor, ja que este problema de salut “li està donant molt la llauna”, ha dit la duquessa de Montoro a les preguntes dels periodistes. Per part seua, Bàrbara Mirjan, actual parella de l’aristòcrata, també l’ha visitat este dissabte per a estar en estos durs moments el més prop possible a la seua parella.

Cayetano Martínez de Irujo va haver de ser operat d’urgència este divendres. L’aristòcrata encara que va ingressar pel seu propi peu el dijous per una suposada gastroenteritis, ràpidament el seu quadre clínic va empitjorar. Finalment, va ser operat d’urgència per una obstrucció intestinal i no és la primera vegada que ho sofreix. De fet, esta és l’onzena ocasió que el duc d’Arjona ha de ser tractat per la mateixa malaltia. “Les deu operacions que vaig tenir van ser fruit del dolor emocional que vaig viure després de la mort de la meua mare. Ja ho he superat. Sóc una altra persona”, ens deia el protagonista fa tan sols unes setmanes amb motiu dels seus plans de crear una Fundació Cayetana d’Alba a Sevilla. Mentrestant, l’any 2015, el comte de Salvatierra va estar a punt de morir a causa d’una peritonitis, derivada d’esta obstrucció intestinal: “He vist la mort de prop”, va revelar amb angoixa llavors.

“Si hagués arribat a l’hospital sis hores més tard, hauria estat irrecuperable per una paralització d’òrgans i una infecció en la sang”, va explicar en el seu moment. Va ser el doctor Enrique Moreno qui li va salvar la vida, prestigiós metge que també va ajudar de manera crucial en el seu moment a Raphael i altres rostres coneguts. Precisament, este cirurgià ha estat el que ha tornat a operar al fill de la duquessa d’Alba. D’altra banda, este contratemps per a Cayetano té lloc a només una setmana de les noces del seu nebot, Carlos Fitz-James Stuart, amb Betlem Corsini, que escenificarà el retrobament de tots els germans. Sobre l’enllaç, Eugenia Martínez de Irujo ha comentat este dissabte que tot segueix endavant “amb les mesures oportunes” que estableixen les restriccions anti-COVID. Mentrestant, espera que el seu germà es recupere a temps per a no faltar a una cita que, també a ell, li fa especial il·lusió. “Tornar a Llíria sempre és un bonic record”, va reconéixer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.