El CEO de Pfizer adverteix: pot ser necessària una tercera dosi

Albert Bourla, CEO de la farmacèutica Pfizer, ha afirmat este dijous en declaracions a la CNBC novetats sobre la vacuna. És possible que aquelles persones que ja es van vacunar contra el coronavirus puguen necessitar una tercera dosi de record 12 mesos després d’aconseguir la immunització.

El mateix dirigent també ha assenyalat la possibilitat que la gent necessite inocular contra el patogen de forma anual. «És extremadament important suprimir el grup de persones que poden ser susceptibles al virus«.

Protecció davant les variants

 

Ja durant el passat mes de febrer, tant Pfizer com BioNTech van apuntar que estaven provant una tercera punxada del seu remei per aconseguir una major resposta immunitària davant la troballa de noves variants de la malaltia.

Els experts encara no saben quant de temps dura la protecció contra el coronavirus. A principis d’abril, i després d’analitzar a més de 12.000 participants ja inoculats, Pfizer va assegurar que la seua vacuna tenia una eficàcia del 91%. Continuava sent efectiva al 95% fins sis mesos després d’haver estat administrada la segona dosi.

Igual que Moderna

 

Una efectivitat similar té la vacuna de Moderna, ja que segons un informe publicat al New England Journal of Medicine. «Els anticossos provocats per la vacuna de Moderna persistir durant 6 mesos després de l’administració de la segona dosi, segons el detectat per tres assajos serològics diferents».

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.