L’actor Chris Noth, de ‘Sexo en Nueva York’, acusat d’agressió sexual per dos dones

 

Chris Noth, l’actor que va immortalitzar a Mr. Big en ‘Sexo en Nueva York’, ha sigut acusat d’agressió sexual per dos dones que no es coneixen entre si. Els fets haurien ocorregut en 2004 i 2015, segons el testimoniatge de totes dos suposades víctimes, del qual s’ha fet eco ‘The Hollywood Reporter’.

L’artista, també protagonista de ‘The Good Wife’, ha reconegut les relacions, si bé assegura que en tots dos casos van ser consentides. Zoe i Lili, pseudònims, van acudir al mitjà de manera independent per a denunciar els episodis. Es tracta d’una dona que treballa en la indústria del cinema i una periodista, encara que en el moment dels fets treballava com a cambrera.

 

L’agressió de 2014

 

La primera de les suposades agressions va ocórrer en 2004. «Durant anys ho vaig enterrar, però veure que tornava a reprendre el seu paper en ‘Sexo en Nueva York’ va fer que es despertara alguna cosa dins de mi», relata Zoe, que tenia 22 anys quan tot va succeir. Acabava de graduar-se.

Noth tenia 49 anys i estava de moda pel seu estel·lar paper en la sèrie. Coquetejava amb ella i la va convidar a anar a una piscina d’un edifici en West Hollywood. Allí li va prestar un llibre i li va dir que se’l portara després al seu apartament per a comentar-li què li semblava: «Em vaig sentir afalagada. Soc una nouvinguda i vol saber el que pense. Només porte dos mesos a Hollywood», va pensar.

La va besar només travessar la porta del pis i, quan va intentar escapar, la va agarrar i la va violar per darrere mentre ella estava enfront d’un espill, relata. «Va ser molt dolorós, li vaig cridar que parara i no ho va fer, li vaig demanar que almenys es posara un condó i es va riure de mi», assegura. Un amic la va portar a l’hospital, on li van posar punts. La Policia li va prendre declaració, però mai va revelar el nom del seu agressor.

 

Segona agressió en 2015

 

Lily, periodista ara de 31 anys, tenia 25 anys quan els fets suposadament van ocórrer. L’actor, 60. Treballava de cambrera en la zona VIP d’una discoteca de Nova York i es va sentir afalagada quan Noth va coquetejar amb ella. Van quedar per a sopar i ell li va proposar conéixer la col·lecció de whiskys que tenia a la seua casa.

«Vaig pensar: ‘Beurem whisky i parlar sobre la seua carrera com a actor’. Ara em sona tan estúpid», confessa. Ja allí, va intentar besar-la i ella li va rebutjar. Ell, sempre segons el relat de la dona, es va baixar els pantalons i li va dir que el matrimoni era una farsa i la monogàmia no és real.

«El següent que sé és que estàvem mantenint relacions contra el respatler d’una cadira davant d’un espill mentre plorava», detalla. La jove va abandonar el lloc en un Uber. L’endemà tenia un missatge en el mòbil. «Sent, espere que no t’asseguera mal res d’això d’anit. Ens divertim. Només vull assegurar-me que no t’ho vas prendre a malament», deia l’estrela de Hollywood.

 

Noth respon: “no sempre és no”

 

Per part seua, Chris Noth ha negat els fets. «Les acusacions en contra meua fetes per persones que vaig conéixer fa anys, fins i tot dècades, són categòricament falses», s’ha defensat l’actor. «Aquestes històries podrien haver sigut de fa 30 anys o de fa 30 dies, no sempre significa no, aqueixa és una línia que no vaig creuar. Les trobades van ser consensuades», va sentenciar.
 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.