Un ciclista, ferit amb més de 100 perdigons després de ser confós amb un conill

 

Un ciclista va estar a punt de perdre la vida aquest diumenge quan circulava pel parc forestal urbà de la muntanya Orgegia, a Alacant, després de rebre més de 100 perdigons en la seua zona lumbar, braços i mans per part d’un caçador que li va confondre amb un conill.

El ciclista va observar dos caçadors pels voltants, però als pocs metres va ser aconseguit per un tercer que li va disparar, almenys, un cartutx carregat amb nombrosos perdigons, que li van impactar. L’esportista va demanar auxili al 112 per a ser atés per la unitat de Partides Rurals de la policia local alacantina i per una ambulància, al mateix temps que es va identificar al caçador i se li va requerir la documentació de l’activitat cinegètica.

El caçador, que es trobava en aqueix moment en una jornada de cacera al costat de la seua família, posseïa tots els permisos en regla per a realitzar l’activitat i es trobava en una zona habilitada per a realitzar-la, segons han informat fonts municipals a Europa Press.

No obstant això, és poc usual veure aquesta activitat en la Muntanya Orgegia, una de les zones forestals més pròximes al nucli urbà d’Alacant i que cada cap de setmana reuneix nombrosos ciclistes i corredors, a més de famílies i passejants.

 

El propi ciclista va alertar a la Policia del succeït

 

Va ser el propi ciclista el que va alertar al centre de la Policia Local d’Alacant del succeït. Fins al lloc es van traslladar diversos agents i personal sanitari per a poder atendre el ferit. La víctima encara no sap si haurà de passar pel quiròfan perquè li retiren les parts dels projectils. No descarta presentar una denúncia, segons informa ‘ABC’.

En el seu relat als agents, el caçador va al·legar que havia confós el moviment del ciclista amb el d’un conill i va admetre que li va disparar amb un cartutx, que conté un alt nombre de perdigons, la qual cosa concordaria amb el testimoniatge de la víctima sobre que havia patit desenes de perdigonades.

La Policia Local ha obert diligències i remés l’informe dels fets al Cos Nacional de Policia i els jutjats perquè determinen si l’autor dels fets pot haver incorregut en un delicte d’imprudència.

Últimes notícies

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.

Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló

Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.