Un ciclista, ferit amb més de 100 perdigons després de ser confós amb un conill

 

Un ciclista va estar a punt de perdre la vida aquest diumenge quan circulava pel parc forestal urbà de la muntanya Orgegia, a Alacant, després de rebre més de 100 perdigons en la seua zona lumbar, braços i mans per part d’un caçador que li va confondre amb un conill.

El ciclista va observar dos caçadors pels voltants, però als pocs metres va ser aconseguit per un tercer que li va disparar, almenys, un cartutx carregat amb nombrosos perdigons, que li van impactar. L’esportista va demanar auxili al 112 per a ser atés per la unitat de Partides Rurals de la policia local alacantina i per una ambulància, al mateix temps que es va identificar al caçador i se li va requerir la documentació de l’activitat cinegètica.

El caçador, que es trobava en aqueix moment en una jornada de cacera al costat de la seua família, posseïa tots els permisos en regla per a realitzar l’activitat i es trobava en una zona habilitada per a realitzar-la, segons han informat fonts municipals a Europa Press.

No obstant això, és poc usual veure aquesta activitat en la Muntanya Orgegia, una de les zones forestals més pròximes al nucli urbà d’Alacant i que cada cap de setmana reuneix nombrosos ciclistes i corredors, a més de famílies i passejants.

 

El propi ciclista va alertar a la Policia del succeït

 

Va ser el propi ciclista el que va alertar al centre de la Policia Local d’Alacant del succeït. Fins al lloc es van traslladar diversos agents i personal sanitari per a poder atendre el ferit. La víctima encara no sap si haurà de passar pel quiròfan perquè li retiren les parts dels projectils. No descarta presentar una denúncia, segons informa ‘ABC’.

En el seu relat als agents, el caçador va al·legar que havia confós el moviment del ciclista amb el d’un conill i va admetre que li va disparar amb un cartutx, que conté un alt nombre de perdigons, la qual cosa concordaria amb el testimoniatge de la víctima sobre que havia patit desenes de perdigonades.

La Policia Local ha obert diligències i remés l’informe dels fets al Cos Nacional de Policia i els jutjats perquè determinen si l’autor dels fets pot haver incorregut en un delicte d’imprudència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.