Un ciclista, ferit amb més de 100 perdigons després de ser confós amb un conill

 

Un ciclista va estar a punt de perdre la vida aquest diumenge quan circulava pel parc forestal urbà de la muntanya Orgegia, a Alacant, després de rebre més de 100 perdigons en la seua zona lumbar, braços i mans per part d’un caçador que li va confondre amb un conill.

El ciclista va observar dos caçadors pels voltants, però als pocs metres va ser aconseguit per un tercer que li va disparar, almenys, un cartutx carregat amb nombrosos perdigons, que li van impactar. L’esportista va demanar auxili al 112 per a ser atés per la unitat de Partides Rurals de la policia local alacantina i per una ambulància, al mateix temps que es va identificar al caçador i se li va requerir la documentació de l’activitat cinegètica.

El caçador, que es trobava en aqueix moment en una jornada de cacera al costat de la seua família, posseïa tots els permisos en regla per a realitzar l’activitat i es trobava en una zona habilitada per a realitzar-la, segons han informat fonts municipals a Europa Press.

No obstant això, és poc usual veure aquesta activitat en la Muntanya Orgegia, una de les zones forestals més pròximes al nucli urbà d’Alacant i que cada cap de setmana reuneix nombrosos ciclistes i corredors, a més de famílies i passejants.

 

El propi ciclista va alertar a la Policia del succeït

 

Va ser el propi ciclista el que va alertar al centre de la Policia Local d’Alacant del succeït. Fins al lloc es van traslladar diversos agents i personal sanitari per a poder atendre el ferit. La víctima encara no sap si haurà de passar pel quiròfan perquè li retiren les parts dels projectils. No descarta presentar una denúncia, segons informa ‘ABC’.

En el seu relat als agents, el caçador va al·legar que havia confós el moviment del ciclista amb el d’un conill i va admetre que li va disparar amb un cartutx, que conté un alt nombre de perdigons, la qual cosa concordaria amb el testimoniatge de la víctima sobre que havia patit desenes de perdigonades.

La Policia Local ha obert diligències i remés l’informe dels fets al Cos Nacional de Policia i els jutjats perquè determinen si l’autor dels fets pot haver incorregut en un delicte d’imprudència.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.