Un ciclista, ferit amb més de 100 perdigons després de ser confós amb un conill

 

Un ciclista va estar a punt de perdre la vida aquest diumenge quan circulava pel parc forestal urbà de la muntanya Orgegia, a Alacant, després de rebre més de 100 perdigons en la seua zona lumbar, braços i mans per part d’un caçador que li va confondre amb un conill.

El ciclista va observar dos caçadors pels voltants, però als pocs metres va ser aconseguit per un tercer que li va disparar, almenys, un cartutx carregat amb nombrosos perdigons, que li van impactar. L’esportista va demanar auxili al 112 per a ser atés per la unitat de Partides Rurals de la policia local alacantina i per una ambulància, al mateix temps que es va identificar al caçador i se li va requerir la documentació de l’activitat cinegètica.

El caçador, que es trobava en aqueix moment en una jornada de cacera al costat de la seua família, posseïa tots els permisos en regla per a realitzar l’activitat i es trobava en una zona habilitada per a realitzar-la, segons han informat fonts municipals a Europa Press.

No obstant això, és poc usual veure aquesta activitat en la Muntanya Orgegia, una de les zones forestals més pròximes al nucli urbà d’Alacant i que cada cap de setmana reuneix nombrosos ciclistes i corredors, a més de famílies i passejants.

 

El propi ciclista va alertar a la Policia del succeït

 

Va ser el propi ciclista el que va alertar al centre de la Policia Local d’Alacant del succeït. Fins al lloc es van traslladar diversos agents i personal sanitari per a poder atendre el ferit. La víctima encara no sap si haurà de passar pel quiròfan perquè li retiren les parts dels projectils. No descarta presentar una denúncia, segons informa ‘ABC’.

En el seu relat als agents, el caçador va al·legar que havia confós el moviment del ciclista amb el d’un conill i va admetre que li va disparar amb un cartutx, que conté un alt nombre de perdigons, la qual cosa concordaria amb el testimoniatge de la víctima sobre que havia patit desenes de perdigonades.

La Policia Local ha obert diligències i remés l’informe dels fets al Cos Nacional de Policia i els jutjats perquè determinen si l’autor dels fets pot haver incorregut en un delicte d’imprudència.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.