Quatre colombaires perduts en la zona de la Valldigna

Ejemplo de shortcode con estilo
Els bombers han passat la nit amb ells per a ajudar-los amb la hipotèrmia i la deshidratació | Agències   Esta matinada s’han perdut 4 colombaires en les muntanyes de la Valldigna. Els hòmens, que havien eixit des del Castell de Marinyén (o de la Reina Mora), en terme de Benifairó, estaven atrapats en una zona […]
Colombaires perduts en la Valldigna

Els bombers han passat la nit amb ells per a ajudar-los amb la hipotèrmia i la deshidratació | Agències

 

Esta matinada s’han perdut 4 colombaires en les muntanyes de la Valldigna. Els hòmens, que havien eixit des del Castell de Marinyén (o de la Reina Mora), en terme de Benifairó, estaven atrapats en una zona d’accés difícil. Cap a les 23.00 de la nit, efectius de Protecció Civil i del Centre Excursionista van activar el dispositiu de busca per a poder trobar-los, tal com informa ‘Levante’.

Una zona d’accés difícil

Cap a les 2 de la matinada, els agents mobilitzats en el rescat van localitzar als colombaires, tot i que estaven atrapats en un lloc amb un accés molt difícil i, per això, van demanar ajuda al Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) del Consorci Provincial de Bombers.

 

No és la primera volta que s’ha d’activar esta divisió de rescat en la Valldigna, ja que la zona té diferents clots on s’acaba la muntanya abruptament i que tenen una eixida posterior difícil. Per això, quan el GERA va poder arribar als colombaires cap a les 5, va decidir quedar-se amb ells per a ajudar-los amb la deshidratació i hipotèrmia que presentaven.

 

Finalment, no es va haver de lamentar complicacions, ja que a les 8.15 del matí un helicòpter V1 dels bombers ha pogut traure els colombaires de la muntanya sense cap dany, tal com es pot vore en el vídeo.

 

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.