Anuncios

El concert que acosta la normalitat

 

Un dels sectors més afectats en esta pandèmia ha estat el de la música, però sembla que ja va tornant a la normalitat. Per primera vegada des de l’aprovació del decret de mesures sanitàries del 23 d’abril un recinte de concerts valencià -el de la Marina Sud- va aconseguir el màxim d’aforament permés per la llei: 2.000 els espectadors estaven asseguts i com no dividits en quatre «platees» de 500 cadires cadascuna amb el seu propi accés, barra i zona de banys. I va succeir, a més, per partida doble gràcies a l’estirada de la formació protagonista de tots dos concerts, Love of Lesbian, que va presentar a València el seu nou disc Viatge èpic cap al no-res.

«Tots asseguts… Sembla un congrés de cirurgians», va fer broma sobre l’escenari Santi Balmes, líder d’esta banda, que va oferir dos concerts, un a les 16 hores i un altre a les 20 hores en la Marina Sud (un espai capaç d’albergar sense pandèmia actuacions de 18.000 espectadors, és a dir va arribar a l’11%).

Anuncios

Va ser el segon concert del cicle ‘Nits del Carme, que va donar principi el divendres amb L’Adhesiu. No obstant això, a diferència de Love of Lesbian, este grup no va poder penjar el cartell de «no hi ha entrades». El primer concert després de l’esclat de la covid acosta la normalitat en ple procés de vacunació.

En tot moment es compliren les normes

Les restriccions horàries i la necessitat de realitzar accessos i eixides escalonades del públic van portar al fet que tant la passada de les 16 com el de les 20 hores duraren hora i mitja, menys de l’habitual en un concert.

La segona de les actuacions va acabar a les 21.30 hores i, encara això, no es va poder evitar que part dels espectadors marxaren abans per a no incomplir el toc de queda, ni tampoc que es formaren importants retencions de trànsit al voltant de la Marina. Els espectadors assistents es portaren d’allò més bé.

La promotora de Nits al Carme, BS Entertainment, lamentava ahir que el canvi de normativa després de l’últim decret els havia obligat a reorganitzar la venda d’entrades (una 500 persones van resultar perjudicades) i reordenar la disposició dels seients per parelles i amb metre i mig de distància al seu voltant. A causa d’este canvi en la norma, l’organització va haver de retornar 500 entrades, ja que s’havien venut 2.500.

“Fes-te Milionari Amb Bitcoin”: La Increïble Història De MelianaMillonario De Meliana: “Fes-te Rico Amb El Bitcoin…
El recinte es va dividir en quatre espais, amb 500 persones en cadascun. Cadascuna d’estes zones comptava amb un accés independent, barra de begudes i banys propis. Els assistents van haver de romandre amb mascareta. Només van poder llevar-la-hi per a consumir, amb un màxim de 20 minuts. Estava prohibit fumar.

La banda barcelonina té experiència en esta mena de fites pandèmiques. A la fi de febrer va oferir un concert al Palau Sant Jordi davant 5.000 espectadors que es van deslliurar de mantenir la distància de seguretat en haver-se sotmés prèviament a un test PCR. Només sis persones van desenvolupar la malaltia i ara la Conselleria de Cultura estudia repetir l’experiència a València però amb més espectadors i a l’aire lliure.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.
Anuncios