Detinguda per conducció temerària quan triplicava la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre a la conductora d’un vehicle per circular en sentit contrari per l’autopista del Mediterrani el passat 26 de gener. La dona, de 44 anys i nacionalitat britànica, ha sigut acusada presumptament per dos delictes contra la seguretat viària per conduir el seu turisme sota la influència de l’alcohol i drogues i per conducció temerària.


Els agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant van tindre coneixement d’aquest fet gràcies a la col·laboració d’un usuari qui, a través del telèfon d’emergències 112, va alertar sobre l’existència d’un vehicle que circulava en sentit contrari en l’autopista AP-7 en direcció Alacant.

Anuncios


Després de tindre coneixement d’aquesta negligència, els agents del Destacament de Trànsit de Benidorm van establir un dispositiu amb la finalitat d’interceptar al turisme. A l’altura del quilòmetre 638 (antic peatge d’Altea) finalment es va poder dur a terme la seua detenció.


La presumpta autora presentava clars símptomes d’haver ingerit begudes alcohòliques, per la qual cosa es va procedir a la realització de les proves pertinents. Aquestes proves van llançar un resultat positiu, superant el triple de la taxa permesa. Davant la gravetat de la situació i l’estat en el qual es trobava, se li va practicar una prova de droga, donant positiu en cocaïna.


La detinguda, que mancava fins al moment d’antecedents per aquests fets, va ser posada a la disposició del Jutjat nº1 d’Instrucció de Benidorm juntament amb les diligències instruïdes.
S’apel·la a la conducció responsable


La Guàrdia Civil d’Alacant, el passat 6 de febrer, va tindre coneixement d’un altre fet de similars característiques. Un conductor britànic de 62 anys, a l’altura del peatge de la Zenia en direcció Cartagena, va decidir canviar el sentit de la seua marxa, circulant en sentit oposat al permés en la via, això és, cap a València. A causa d’això, va col·lidir amb un altre vehicle, que va acabar fora de la calçada.


A tots dos conductors, que van resultar il·lesos, se’ls van practicar les proves d’alcohol i drogues, llançant un resultat negatiu. Al conductor del vehicle causant de l’accident, que segons es va poder saber, es va distraure durant 700 metres fins que va col·lidir, se li investiga per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.


La Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania per a reiterar la importància de realitzar en tot moment una conducció responsable, acatant i complint les normes de circulació, com la millor forma de respecte a la resta d’usuaris que comparteixen les vies públiques.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.

La Va unir denúncia que el Govern retarda la reparació de parcel·les danyades per la dana després de 556 dies

La Va unir Llauradora critica que, 556 dies després de la dana, el Govern encara no ha reparat diverses parcel·les agràries ni ha aclarit quan començaran les obres ni qui rebrà totes les ajudes.

El PP critica el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política en ple empitjorament de la seua causa judicial

El síndic del PP en Les Corts retrau a Mónica Oltra que torne a la primera línia política i opte a l'Alcaldia de València mentres s'obri juí oral en la causa pel cas dels abusos del seu exmarit.

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.