Detinguda per conducció temerària quan triplicava la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre a la conductora d’un vehicle per circular en sentit contrari per l’autopista del Mediterrani el passat 26 de gener. La dona, de 44 anys i nacionalitat britànica, ha sigut acusada presumptament per dos delictes contra la seguretat viària per conduir el seu turisme sota la influència de l’alcohol i drogues i per conducció temerària.


Els agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant van tindre coneixement d’aquest fet gràcies a la col·laboració d’un usuari qui, a través del telèfon d’emergències 112, va alertar sobre l’existència d’un vehicle que circulava en sentit contrari en l’autopista AP-7 en direcció Alacant.


Després de tindre coneixement d’aquesta negligència, els agents del Destacament de Trànsit de Benidorm van establir un dispositiu amb la finalitat d’interceptar al turisme. A l’altura del quilòmetre 638 (antic peatge d’Altea) finalment es va poder dur a terme la seua detenció.


La presumpta autora presentava clars símptomes d’haver ingerit begudes alcohòliques, per la qual cosa es va procedir a la realització de les proves pertinents. Aquestes proves van llançar un resultat positiu, superant el triple de la taxa permesa. Davant la gravetat de la situació i l’estat en el qual es trobava, se li va practicar una prova de droga, donant positiu en cocaïna.


La detinguda, que mancava fins al moment d’antecedents per aquests fets, va ser posada a la disposició del Jutjat nº1 d’Instrucció de Benidorm juntament amb les diligències instruïdes.
S’apel·la a la conducció responsable


La Guàrdia Civil d’Alacant, el passat 6 de febrer, va tindre coneixement d’un altre fet de similars característiques. Un conductor britànic de 62 anys, a l’altura del peatge de la Zenia en direcció Cartagena, va decidir canviar el sentit de la seua marxa, circulant en sentit oposat al permés en la via, això és, cap a València. A causa d’això, va col·lidir amb un altre vehicle, que va acabar fora de la calçada.


A tots dos conductors, que van resultar il·lesos, se’ls van practicar les proves d’alcohol i drogues, llançant un resultat negatiu. Al conductor del vehicle causant de l’accident, que segons es va poder saber, es va distraure durant 700 metres fins que va col·lidir, se li investiga per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.


La Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania per a reiterar la importància de realitzar en tot moment una conducció responsable, acatant i complint les normes de circulació, com la millor forma de respecte a la resta d’usuaris que comparteixen les vies públiques.

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.