Detinguda per conducció temerària quan triplicava la taxa d’alcohol permesa

Ejemplo de shortcode con estilo
Circulava en sentit contrari per l'AP-7 destine Alacant fins que agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d'Alacant van poder detindre el vehicle

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre a la conductora d’un vehicle per circular en sentit contrari per l’autopista del Mediterrani el passat 26 de gener. La dona, de 44 anys i nacionalitat britànica, ha sigut acusada presumptament per dos delictes contra la seguretat viària per conduir el seu turisme sota la influència de l’alcohol i drogues i per conducció temerària.


Els agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant van tindre coneixement d’aquest fet gràcies a la col·laboració d’un usuari qui, a través del telèfon d’emergències 112, va alertar sobre l’existència d’un vehicle que circulava en sentit contrari en l’autopista AP-7 en direcció Alacant.


Després de tindre coneixement d’aquesta negligència, els agents del Destacament de Trànsit de Benidorm van establir un dispositiu amb la finalitat d’interceptar al turisme. A l’altura del quilòmetre 638 (antic peatge d’Altea) finalment es va poder dur a terme la seua detenció.


La presumpta autora presentava clars símptomes d’haver ingerit begudes alcohòliques, per la qual cosa es va procedir a la realització de les proves pertinents. Aquestes proves van llançar un resultat positiu, superant el triple de la taxa permesa. Davant la gravetat de la situació i l’estat en el qual es trobava, se li va practicar una prova de droga, donant positiu en cocaïna.


La detinguda, que mancava fins al moment d’antecedents per aquests fets, va ser posada a la disposició del Jutjat nº1 d’Instrucció de Benidorm juntament amb les diligències instruïdes.
S’apel·la a la conducció responsable


La Guàrdia Civil d’Alacant, el passat 6 de febrer, va tindre coneixement d’un altre fet de similars característiques. Un conductor britànic de 62 anys, a l’altura del peatge de la Zenia en direcció Cartagena, va decidir canviar el sentit de la seua marxa, circulant en sentit oposat al permés en la via, això és, cap a València. A causa d’això, va col·lidir amb un altre vehicle, que va acabar fora de la calçada.


A tots dos conductors, que van resultar il·lesos, se’ls van practicar les proves d’alcohol i drogues, llançant un resultat negatiu. Al conductor del vehicle causant de l’accident, que segons es va poder saber, es va distraure durant 700 metres fins que va col·lidir, se li investiga per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.


La Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania per a reiterar la importància de realitzar en tot moment una conducció responsable, acatant i complint les normes de circulació, com la millor forma de respecte a la resta d’usuaris que comparteixen les vies públiques.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.