Un conductor es dona a la fugida després de tindre un accident a Elda

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents pertanyents a l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil, han detingut a Elda a un home espanyol de 61 anys, com a presumpte autor d’un delicte de conducció temerària, un delicte contra la seguretat viària per mancar de permís de conduir, al no haver-ho obtingut mai, i un delicte de conducció sota els efectes […]

 

Agents pertanyents a l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil, han detingut a Elda a un home espanyol de 61 anys, com a presumpte autor d’un delicte de conducció temerària, un delicte contra la seguretat viària per mancar de permís de conduir, al no haver-ho obtingut mai, i un delicte de conducció sota els efectes de begudes alcohòliques. Va conduir de manera temerària pels carrers d’un polígon industrial, per a evitar ser denunciat per usar el telèfon mòbil mentre conduïa.

Dimarts passat dia 13 de juliol al voltant de les 09.30 del matí, agents del Destacament de l’Agrupació de Trànsit de Guàrdia Civil de Villena, van observar a un conductor que estava fent ús del seu telèfon mòbil mentre conduïa.

En intentar donar-li l’alt, el conductor va fer cas omís dels senyals que li van realitzar els agents, tant acústiques com lluminoses, perquè detinguera la seua marxa. En lloc d’això, va decidir iniciar la fugida per la carretera CV 835, a l’altura del terme municipal d’Elda.

Durant el trajecte, va entrar per un polígon industrial de la localitat d’Elda, ple de carrers estrets per les quals conduïen altres usuaris de turismes i camions, als quals va posar en perill amb la seua conducció temerària: va realitzar avançaments en línia contínua, va circular en sentit contrari, va avançar pels vorals i va fer que la resta de conductors hagueren de realitzar multitud de maniobres evasives per a evitar un accident.

A causa probable de la velocitat a la qual circulava, va acabar perdent el control del seu vehicle i va patir un accident.

En este moment els agents van procedir a l’auxili d’esta persona i a la identificació del conductor. Es tractava d’un home de 61 anys, de nacionalitat espanyola, que va llançar un resultat positiu en les proves d’alcohol i droga, alhora que també es va poder verificar que no posseïa permís de conduir, al no haver-ho obtingut mai.

A causa de l’estat de salut que presentava a causa del sinistre vial, el ferit va ser traslladat al centre mèdic, on se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte de conducció temerària, delicte de conducció sota la influència de begudes alcohòliques i un delicte de no posseir permís de conducció.

En esta actuació han participat agents del Destacament de Trànsit de la Guàrdia Civil de Villena i de l’Equip d’Atestats del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant.

Últimes notícies

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.

La campanya de la palla de l’arròs deixa 1.000 tones disponibles

La campanya de 2026 ha arreplegat gratuïtament 1.000 tones de palla de l’arròs en quatre zones productores. La demanda supera la quantitat disponible i ja hi ha llista d’espera.

La Fe trasplanta el cor a un home de 70 anys després d’un any i mig amb assistència mecànica

La Fe ha trasplantat amb èxit un home de 70 anys que havia viscut un any i mig amb assistència ventricular per una insuficiència cardíaca greu. És el segon cas registrat a Espanya en una persona de 70 anys o més.

La dana de 2024 ha elevat un 76 % el risc de part prematur en les zones més danyades

Un estudi de quasi 12.000 naixements ha detectat més prematuritat després de la dana de 2024, sobretot en els municipis amb danys greus.

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.

Avelino Corma, el científic més influent d’Espanya

Avelino Corma encapçala la classificació espanyola i ocupa el lloc 35 mundial per trajectòria científica. També és segon a Espanya en impacte durant 2025.

Diumenge amb núvols i boires a l’interior valencià

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, possibles boires a l’interior i temperatures estables diumenge. Dilluns podrà ploure feblement al nord.

Detenen a Alacant un fugitiu reclamat per Ucraïna per tràfic d’armes

Un home de 49 anys ha sigut arrestat a l’aeroport d’Alacant-Elx per una ordre internacional d’Ucraïna. El cas està relacionat amb el tràfic de munició i la seua possible extradició.