Anuncios

Localitzat el cos de Wafaa en un pou de La Pobla Llarga

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat fa escassos minuts les restes mortals de Wafaa Sebbah, de 19 anys, desapareguda des del 17 de novembre de 2019, en un pou que se situa en una finca relacionada amb la família de l’assassí confés.

La finca pertanyia a la família del detingut, però va ser venuda fa un temps. Els treballs de rastreig s’han centrat en esta segona finca després de la inspecció a primera hora d’una altra propietat de l’avi de l’ara ja assassí confés.

Anuncios

La troballa del cadàver s’ha produït durant el registre amb ‘georradar‘ i bussos d’eixe terreny, tal com ha avançat a primera hora de hui Levante-EMV.

En tot moment, i segons han confirmat fonts de la investigació, el detingut ha col·laborat en tot moment amb els agents

La troballa s’ha produït en presència del detingut, que ha sigut conduït emmanillat a primera hora de hui a eixe punt pels investigadors.

Després de trobar el cadàver, els agents de l’equip d’investigació conjunt format per especialistes en Homicidis de València i de la UCO, li han informat que l’acusació que pesava sobre ell com a responsable de la desaparició de la jove s’ha agreujat i ara se li imputa un delicte d’homicidi.

La Guàrdia Civil ja ha demanat la presència de la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cos i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal (IML) de València on se li practicarà l’autòpsia.

 

Antecedents

 

La jove de 19 anys va desaparéixer el 17 de novembre de 2019. Un any i mig després, la investigació policial ha portat a la detenció d’un home com a autor de la seua mort, segons ha confessat.

Wafaa Sebbah, d’origen algerià i veïna de Pobla Llarga, va desaparéixer a Xàtiva fa 18 mesos. Va eixir per a trobar-se amb un home major amb el qual tenia una estranya relació esporàdica. De sobte el seu mòbil va deixar d’emetre senyal, i mai va arribar al seu destí.

David, àlies “El Tuvi”, compta amb antecedents per violència de gènere cap a algunes de les seues parelles i va ser detingut i traslladat a la caserna de Carcaixent. Allí també va estar en el seu moment Jorge Ignacio, el seu amic i presumpte assassí de Marta Calvo.

David i Jorge Ignacio són del mateix municipi valencià, Manuel.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.
Anuncios