Localitzat el cos de Wafaa en un pou de La Pobla Llarga

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat fa escassos minuts les restes mortals de Wafaa Sebbah, de 19 anys, desapareguda des del 17 de novembre de 2019, en un pou que se situa en una finca relacionada amb la família de l’assassí confés.

La finca pertanyia a la família del detingut, però va ser venuda fa un temps. Els treballs de rastreig s’han centrat en esta segona finca després de la inspecció a primera hora d’una altra propietat de l’avi de l’ara ja assassí confés.

La troballa del cadàver s’ha produït durant el registre amb ‘georradar‘ i bussos d’eixe terreny, tal com ha avançat a primera hora de hui Levante-EMV.

En tot moment, i segons han confirmat fonts de la investigació, el detingut ha col·laborat en tot moment amb els agents

La troballa s’ha produït en presència del detingut, que ha sigut conduït emmanillat a primera hora de hui a eixe punt pels investigadors.

Després de trobar el cadàver, els agents de l’equip d’investigació conjunt format per especialistes en Homicidis de València i de la UCO, li han informat que l’acusació que pesava sobre ell com a responsable de la desaparició de la jove s’ha agreujat i ara se li imputa un delicte d’homicidi.

La Guàrdia Civil ja ha demanat la presència de la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cos i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal (IML) de València on se li practicarà l’autòpsia.

 

Antecedents

 

La jove de 19 anys va desaparéixer el 17 de novembre de 2019. Un any i mig després, la investigació policial ha portat a la detenció d’un home com a autor de la seua mort, segons ha confessat.

Wafaa Sebbah, d’origen algerià i veïna de Pobla Llarga, va desaparéixer a Xàtiva fa 18 mesos. Va eixir per a trobar-se amb un home major amb el qual tenia una estranya relació esporàdica. De sobte el seu mòbil va deixar d’emetre senyal, i mai va arribar al seu destí.

David, àlies “El Tuvi”, compta amb antecedents per violència de gènere cap a algunes de les seues parelles i va ser detingut i traslladat a la caserna de Carcaixent. Allí també va estar en el seu moment Jorge Ignacio, el seu amic i presumpte assassí de Marta Calvo.

David i Jorge Ignacio són del mateix municipi valencià, Manuel.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.