11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Localitzat el cos de Wafaa en un pou de La Pobla Llarga

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat fa escassos minuts les restes mortals de Wafaa Sebbah, de 19 anys, desapareguda des del 17 de novembre de 2019, en un pou que se situa en una finca relacionada amb la família de l’assassí confés.

La finca pertanyia a la família del detingut, però va ser venuda fa un temps. Els treballs de rastreig s’han centrat en esta segona finca després de la inspecció a primera hora d’una altra propietat de l’avi de l’ara ja assassí confés.

La troballa del cadàver s’ha produït durant el registre amb ‘georradar‘ i bussos d’eixe terreny, tal com ha avançat a primera hora de hui Levante-EMV.

En tot moment, i segons han confirmat fonts de la investigació, el detingut ha col·laborat en tot moment amb els agents

La troballa s’ha produït en presència del detingut, que ha sigut conduït emmanillat a primera hora de hui a eixe punt pels investigadors.

Després de trobar el cadàver, els agents de l’equip d’investigació conjunt format per especialistes en Homicidis de València i de la UCO, li han informat que l’acusació que pesava sobre ell com a responsable de la desaparició de la jove s’ha agreujat i ara se li imputa un delicte d’homicidi.

La Guàrdia Civil ja ha demanat la presència de la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cos i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal (IML) de València on se li practicarà l’autòpsia.

 

Antecedents

 

La jove de 19 anys va desaparéixer el 17 de novembre de 2019. Un any i mig després, la investigació policial ha portat a la detenció d’un home com a autor de la seua mort, segons ha confessat.

Wafaa Sebbah, d’origen algerià i veïna de Pobla Llarga, va desaparéixer a Xàtiva fa 18 mesos. Va eixir per a trobar-se amb un home major amb el qual tenia una estranya relació esporàdica. De sobte el seu mòbil va deixar d’emetre senyal, i mai va arribar al seu destí.

David, àlies “El Tuvi”, compta amb antecedents per violència de gènere cap a algunes de les seues parelles i va ser detingut i traslladat a la caserna de Carcaixent. Allí també va estar en el seu moment Jorge Ignacio, el seu amic i presumpte assassí de Marta Calvo.

David i Jorge Ignacio són del mateix municipi valencià, Manuel.

Últimes notícies

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.