Localitzat el cos de Wafaa en un pou de La Pobla Llarga

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat fa escassos minuts les restes mortals de Wafaa Sebbah, de 19 anys, desapareguda des del 17 de novembre de 2019, en un pou que se situa en una finca relacionada amb la família de l’assassí confés.

La finca pertanyia a la família del detingut, però va ser venuda fa un temps. Els treballs de rastreig s’han centrat en esta segona finca després de la inspecció a primera hora d’una altra propietat de l’avi de l’ara ja assassí confés.

La troballa del cadàver s’ha produït durant el registre amb ‘georradar‘ i bussos d’eixe terreny, tal com ha avançat a primera hora de hui Levante-EMV.

En tot moment, i segons han confirmat fonts de la investigació, el detingut ha col·laborat en tot moment amb els agents

La troballa s’ha produït en presència del detingut, que ha sigut conduït emmanillat a primera hora de hui a eixe punt pels investigadors.

Després de trobar el cadàver, els agents de l’equip d’investigació conjunt format per especialistes en Homicidis de València i de la UCO, li han informat que l’acusació que pesava sobre ell com a responsable de la desaparició de la jove s’ha agreujat i ara se li imputa un delicte d’homicidi.

La Guàrdia Civil ja ha demanat la presència de la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cos i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal (IML) de València on se li practicarà l’autòpsia.

 

Antecedents

 

La jove de 19 anys va desaparéixer el 17 de novembre de 2019. Un any i mig després, la investigació policial ha portat a la detenció d’un home com a autor de la seua mort, segons ha confessat.

Wafaa Sebbah, d’origen algerià i veïna de Pobla Llarga, va desaparéixer a Xàtiva fa 18 mesos. Va eixir per a trobar-se amb un home major amb el qual tenia una estranya relació esporàdica. De sobte el seu mòbil va deixar d’emetre senyal, i mai va arribar al seu destí.

David, àlies “El Tuvi”, compta amb antecedents per violència de gènere cap a algunes de les seues parelles i va ser detingut i traslladat a la caserna de Carcaixent. Allí també va estar en el seu moment Jorge Ignacio, el seu amic i presumpte assassí de Marta Calvo.

David i Jorge Ignacio són del mateix municipi valencià, Manuel.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.