Un cotxe cau a una séquia i provoca dos ferits al Puig

Ejemplo de shortcode con estilo
Tres persones han resultat ferides en xocar dos cotxes en la vesprada d'este dilluns en la CV-306, en el terme municipal del Puig de Santa Maria, segons ha informat el CICU i del Consorci Provincial de Bombers. El sinistre es va produir per causes que s'estan investigant sobre les 20:30 hores d'ahir en la citada […]

Tres persones han resultat ferides en xocar dos cotxes en la vesprada d'este dilluns en la CV-306, en el terme municipal del Puig de Santa Maria, segons ha informat el CICU i del Consorci Provincial de Bombers. El sinistre es va produir per causes que s'estan investigant sobre les 20:30 hores d'ahir en la citada via quan un dels cotxes va bolcar en una séquia sense aigua. Dos persones majors van quedar atrapades a l'interior del turisme i van haver de ser alliberats pels bombers.

Fins al lloc es van mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (Samu) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) que van assistir a tres persones. Un home de 69 anys i una dona de 68 anys, els dos amb policontusions, que van ser traslladats a l'Hospital de Sagunt. Així mateix es va atendre a una dona de 39 anys per marejos in situ que no va ser evacuada.

Últimes notícies

Mor un camioner en caure el vehicle per un terraplè a l’AP-7 a Xeresa (València)

Un camioner de 44 anys ha mort després que el tràiler que conduïa caiguera per un terraplè de l’AP-7, al terme de Xeresa (València). Els bombers l’han excarcerat i el SAMU n’ha confirmat la mort.

Fátima Báñez viatja en un dels trens accidentats a Toledo

L'exministra es desplaçava a Sevilla per a participar en el Dia de l'Empresa i la família intenta conéixer el seu estat

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.

Felip VI expressa el seu suport després de l’accident ferroviari d’Urda

Felip VI ha lamentat l’accident de dos trens a Urda i ha expressat el condol i el seu suport. El rei ha retallat unes maniobres a Bétera per a seguir l’emergència.

Els reis, commoguts i preocupats per l’accident ferroviari d’Urda

Els reis han expressat la seua preocupació i tristesa pel xoc de dos trens a Urda, que ha deixat almenys 30 morts. També han enviat el condol a les famílies i el seu suport als equips d’emergència.

L’accident ferroviari suspén actes a València i Alacant

Diana Morant, Arcadi España i Luis Planas han anul·lat els actes previstos a València i Alacant després de l’accident de dos trens d’alta velocitat a Toledo.

Vito Quiles cancel·la l’acte de València després de l’accident de Toledo

Vito Quiles ha cancel·lat l’acte previst a València després de l’accident ferroviari d’Urda. Ha anunciat que comunicarà prompte una nova data.