Declarat incendis forestals a Simat de la Valldigna i a Rafelguaraf

Efectius terrestres i aeris s’han mobilitzat este diumenge per a intervenir en un incendi declarat a la Font Triga, a Simat de la Valldigna, segons ha informat el 112.

Fins al lloc s’han desplaçat cinc mitjans aeris de la Generalitat -dos avions i tres helicòpters, un d’ells amb unitat helitransportada de bombers forestals-, una unitat terrestre de bombers forestals, una autobomba i dos unitats de prevenció d’incendis.

El nivell de preemergència per risc d’incendis forestals és alt este diumenge en el sud d’Alacant i l’interior de València.

<

>

Rafelguaraf

Un altre incendi ha tingut lloc en la localitat de Rafelguaraf en el barranc de Matilde

Fins al lloc s’han mobilitzat 2 aeris de la Generalitat, un avió AT V52 i helicòpter V2 amb una unitat helitransportada de Bombers forestals més una altra unitat terrestre, una autobomba i una unitat de prevenció d’incendis.

<

>

GVA 112CV ens informa

El risc d’incendis forestals per a demà 26/07 és baix mitjà a tota la Comunitat Valenciana.

Per tot el territori s’esperen ruixats i tempestes que poden ser localment fortes i anar acompanyades de granís.

<

>
<

>

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.